دکوراسیون داخلی

۷ وسیله‌ای که انرژی منفی به خانه‌ می‌آورند

شاید قبلاً آن را نشنیده باشید، اما خانه ای که در آن زندگی می کنید می تواند بر سطح انرژی و سلامت روان شما تأثیر بگذارد. در واقع، جریان انرژی در خانه به شدت تحت تأثیر چیدمان داخلی و دکوراسیون آن است. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان دستگاه های انرژی منفی را معرفی می کنیم.

وسایلی که انرژی منفی دارند

همه ما می خواهیم در خانه ای دنج و راحت پر از انرژی مثبت زندگی کنیم. ما را دنبال کنید تا خانه خود را ایمن کنید.

گل و گیاه پژمرده از وسایلی که انرژی منفی دارند

گیاهان مصنوعی و خشک اولین چیزی هستند که باید از دکوراسیون منزل حذف کنید. برای بسیاری از افراد، نگهداری از گیاهان بومی می تواند دشوار و زمان بر باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای تزئین حیاط خود از گیاهان مصنوعی استفاده می کنند. گیاهان مصنوعی و خشک شده انرژی منفی زیادی دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان آپارتمانی، به گیاهان آپارتمانی سرد رشد مراجعه کنید.

اشیای تزیینی

هدایا و تزیینات چیزی است که انرژی منفی را وارد خانه شما می کند. اگر از افرادی که نمی‌شناسید یا دوست ندارید هدایایی دریافت می‌کنید، توصیه می‌کنیم آنها را از خانه خود حذف کنید.

مرتبط  زیباترین گلدان برای عید امسال +ویدیو

آینه‌های شکسته و لک‌دار از وسایلی که انرژی منفی دارند

شما باید شیشه شکسته یا کثیف را تعویض کنید. به همین ترتیب، اگر پنجره های خانه شما به دلیل استفاده طولانی مدت آسیب دیده اند، بهتر است آنها را با پنجره های جدید تعویض کنید. شیشه های شکسته و کثیف می توانند در خانه شما هرج و مرج ایجاد کنند.

اتاق‌های نامرتب

اگر می خواهید فضای زندگی شما عاری از انرژی منفی باشد، باید اتاق خود را تمیز و عاری از بوها و بوهای بد نگه دارید. خانه خود را مرتباً تمیز و بشویید. با آن می توانید انرژی منفی پنهان شده در گوشه خانه خود را از بین ببرید. به این ترتیب فضای زندگی خود را نشاط بخشیده و سلامت و شادی را برای اعضای خانواده به ارمغان می آورید. برای چیدمان زیبا این ویدئو را در مورد نحوه دوخت فرش فانتزی در خانه تماشا کنید.

کاکتوس یا گیاهان خاردار از وسایلی که انرژی منفی دارند

گیاهان ساده مانند کاکتوس می توانند احساس خشن را در خانه شما ایجاد کنند و احساس ناراحتی در شما ایجاد کنند. همچنین می تواند برای کودکان کوچک و حیوانات خطرناک باشد. شما می توانید از گل های داخلی زیبا در خانه خود استفاده کنید.

ساعت‌های خراب

ساعتی را که برای مدت طولانی کار کرده است از دست خواهید داد. این ساعات می تواند انرژی منفی در محیط شما ایجاد کند.

ظروف شیشه‌ای ترک خورده از وسایلی که انرژی منفی دارند

ظروف شیشه ای یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای مردم است. سعی کنید شیشه های شکسته را از آشپزخانه، اتاق نشیمن و سایر قسمت های خانه جدا کنید و از آن برای آشپزی و غذا خوردن استفاده نکنید. شیشه شکسته یا ترک خورده جریان انرژی مثبت در زندگی را مختل می کند و انرژی منفی را به فضا منتشر می کند.

مرتبط  ساده‌ترین روش برای بزرگ‌ترین تحول در دیوار خانه

چگونه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم؟

اکنون که با چیزهایی که انرژی منفی را در خانه افزایش می دهد آشنا شدید، بیایید کمی در مورد آنچه که می توانیم انجام دهیم تا انرژی مثبت در خانه جریان داشته باشد صحبت کنیم.

  • بر نور طبیعی خورشید تمرکز کنید
  • چیدمان تزیینات را فراموش نکنید.
  • از گیاهان طبیعی کمک بگیرید.
  • پنجره را باز نگه دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا