دکوراسیون داخلی

کدام جاکفشی مناسب دکور منزل شماست؟

وقتی به ظاهر خانه خود فکر می کنیم، ممکن است انواع جاکفشی در طراحی خانه به ذهنمان خطور کند. جاکفشی شاید یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین وسایل خانه نباشد، اما می تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل داشته باشد. در این مطلب از مجله اینترنتی بنوان به ارائه مدل های مختلف کفش می پردازیم.

جاکفشی فلزی

جاکفشی برای دکوراسیون مینیمال مناسب است. طراحی بسیار ساده است و فضای لازم برای نگهداری کفش ها را دارد. علاوه بر این، این جاکفشی ها قابل حمل هستند و معمولاً درب ندارند. هنگام خرید جاکفشی از این مدل به این توجه کنید که آیا با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارد یا خیر.

جاکفشی چوبی

در میان نمونه های مختلف نحوه نگهداری کفش برای دکوراسیون منزل، کفش های چوبی برای دکوراسیون سنتی، سنتی و روستیک مناسب هستند. طراحی این جاکفشی ساده است و در انواع تاشو، درب و ریلی موجود است.

جاکفشی ام‌دی‌اف

این نوع کفش بیشتر برای دکورهای کژوال و روستیک مناسب است. جاکفشی ام دی اف ارزان تر از چوب طبیعی است و در اشکال و اندازه های مختلف موجود است. بهترین رنگ برای این لاک کفش خنثی است.

جاکفشی نشیمن‌دار

جاکفشی برای کسانی که در حالت نشسته کفش می پوشند مناسب است. این مدل ها طول کوتاهی دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

جاکفشی داشبوردی

جاکفشی داشبوردی در بین انواع مدل جاکفشی خانگی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و پرفروش نیز می باشد. فضای زیادی دارد و یک قفسه تعبیه شده در بالای آن برای نگهداری شمع ها و سایر وسایل. می توانید از آن به عنوان جاکفشی استفاده کنید.

مرتبط  یک روش عالی برای زیباتر کردن سقف خانه‌

جاکفشی ایستاده

این نوع کفش برای اتاق های کوچک مناسب است. تعداد طبقات قابل تغییر است. بهتر است از این مدل به عنوان مدل توکار در منزل خود استفاده کنید تا فضای کمتری اشغال کند و به دکوراسیون منزل زیبایی ببخشد.

جاکفشی پایه‌دار

یکی از انواع جاکفشی در طراحی منزل، مدل اصلی می باشد. این مدل برای کسانی که مرتب کفش هایشان را عوض می کنند پیشنهاد می شود. این جاکفشی از پلاستیک یا استیل ساخته شده و به راحتی قابل حمل است

جاکفشی آینه‌دار

این جاکفشی برای خانه هایی با راهرو مناسب است. گاهی اوقات درب مخصوصی در بدنه کفش قرار می گیرد که علاوه بر قرار دادن آینه در در، محل ساخت اشیا و چیزهای خاص را فراهم می کند. مدل جدید آینه ریلی برای طراحی داخلی شیک و مدرن مناسب است و در کنار درب ورودی یا راهرو تزئینی دکوراتیو ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا