روانشناسی

استرس و فکر زیاد را تنها با ۱ روش از بین ببرید

امروزه به دلایل مختلف افراد تحت فشار و استرس بیش از حد هستند. در عین حال ما درگیر مشکلات روزمره هستیم. و ما نمی توانیم مشکلاتی را که خودمان ایجاد می کنیم از بین ببریم. و ما آن زندگی را احساس می کنیم. کافی است خودتان را تعریف کنید. همه اینها ناشی از استرس و تفکر زیاد است. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید

عادتی که می‌تواند استرس و فکر زیاد را متوقف کند!

دانشمندان تحقیقاتی در این زمینه انجام داده اند تا راه حلی ساده برای این مشکل ارائه دهند. این مطالعه در دانشگاه ایالتی میشیگان انجام شد و مهمترین چیز برای مقابله با این عوامل استرس زا صرفا داشتن نگرش مثبت است. یکی از دانشمندان مشهور (هانس شرودر) در این تحقیق از بسیاری از دانش آموزان با اضطراب و اضطراب بالا استفاده کرد. معلم از نیمی از دانش آموزان خواسته شد تا در مورد احساسات و افکار عمیق خود به مدت 8 دقیقه بنویسند، در حالی که به نیمی دیگر زمان داده شد تا در مورد آنچه روز قبل انجام داده اند بنویسند.
محققان به طور کامل این افراد را شناسایی کردند و در نهایت رفتار آنها را مطالعه کردند و دریافتند که در حالی که هر دو گروه یک کار را انجام می دهند، گروه دوم آن را بهتر و سریعتر انجام می دهند.

br>

نوشتن راهی ساده و البته موثر در کنترل استرس و فکر زیاد

برای کسانی که در مشاغل استرس زا مانند روزنامه نگاری و نویسندگی کار می کنند. مطالعات نشان داده اند که نوشتن می تواند استرس آینده را کاهش دهد. در یک مطالعه، موسسه روانشناسی بالینی می گوید: نوشتن وابستگی عاطفی را کاهش می دهد، باعث می شود افراد کمتر احساس استرس کنند و حافظه را بهبود می بخشد.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید شما فردی غرغرو هستید!

تحقیقات اضافی

این اولین مطالعه ای نیست که می گوید نوشتن استرس را کاهش می دهد. در سال 1986، جیمز پنبنکر مطالعه ای انجام داد و دریافت که نوشتن می تواند استرس را کاهش دهد و در نهایت از بین ببرد. او دریافت که وقتی خاطرات و تجربیات خود را روی کاغذ بیاورید، بهتر می‌توانید آن‌ها را درک کنید.

نوشتن می‌تواند دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر دهد و باعث شود که در روابط عمومی ما زیبا و آسان به نظر برسد. توجه ما را تحت تأثیر قرار داده و گسترش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا