پارچه و خیاطی

مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی

وقتی صحبت از پارچه‌ها می‌شود، کتانی به دلیل دوام و طول عمر به لطف الیاف طبیعی برترش شناخته می‌شود. به خاطر قابلیت تنفس و جذابیت بی انتها شهرت دارد. کتان پارچه ای همه کاره است که می توان از آن در انواع منسوجات و وسایل منزل استفاده کرد. از انواع کتان می توان به کتان ساده و کتانی مخلوط اشاره کرد. در این مقاله به مقایسه قیمت روتختی ساده و قیمت تخت های سفارشی می پردازیم و به شما کمک می کنیم تا بر اساس نیاز و بودجه خود تصمیم بگیرید. کتانی ظریف و کتانی بافته شده قیمت های متفاوتی دارند. تفاوت در هزینه پارچه در فرآیند تولید؛ کیفیت پارچه با اندازه مورد نیاز؛ کیفیت فیبر مورد استفاده؛ و غیره

فرایند تولید بوم پین هول بسیار دشوار است. این پارچه با تلاش بسیار ساخته شده است. به همین دلیل هزینه پوشاک بیشتر از کتان ساده است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این لباس ها زمان خرید آن است. به عنوان مثال این لباس ها را می توان در فروش فصلی با تخفیف یافت و با قیمت پایین خریداری کرد. از این رو، تخفیف برای کتانی ساده بیشتر است. زیرا این نوع پارچه کتان روش تولید سخت و زمان بری دارد و قیمت آن بر اساس روش تولید تعیین می شود. آنها را با کمترین قیمت تهیه کنید. قبل از خرید عمده این پوشاک برای اطلاع از قیمت عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

پارچه لینن ساده

پارچه های کتانی ساده از الیاف کنف طبیعی بدون تزئینات اضافی بافته می شوند. انتخاب پارچه های ساده برای خیاطی یک انتخاب رایج برای کسانی است که می خواهند سبکی مدرن و مینیمال داشته باشند. پارچه ساده معمولا در انواع وزن ها و بافت ها موجود است و برای ساخت انواع لباس، شلوار، ژاکت، پیراهن، تی شرت و … استفاده می شود.

پارچه لینن سوزن دوزی

از طرفی پارچه های گلدوزی شده زیبایی کتان را به سطح بالاتری رسانده و طرح های دوخت پیچیده و تزیینی روی پارچه ایجاد می کنند. پارچه های زیبا و منحصر به فرد به یک پارچه ساده زیبایی و پیچیدگی می بخشد.

پارچه لینن سوزن دوزی شده طراحی خاص و بسیار جذابی دارد که می توانید از آن حتی در دوخت لوازم جانبی و سایر منسوجات هم استفاده کنید. سوزن دوزی های روی این پارچه شامل انواع الگوهای گل های ظریف تا نقوش پیچیده می شوند.


حتما بخوانید: کتان سوزنی و خواص آن


عوامل موثر بر قیمت پارچه لینن ساده و پارچه لینن سوزن دوزی

در ادامه این مقاله به عوامل کلیدی تفاوت و تعیین نوع روتختی مورد نیاز و قیمت روتختی ساده می پردازیم. عامل مهمی که قیمت این دو لباس را تعیین می کند، کیفیت پارچه است. کتانی با کیفیت از بهترین الیاف تهیه می شود که این عامل قیمت آن را تعیین می کند و عامل مهم دیگری که قیمت این دو پارچه را تعیین می کند نحوه تولید است. خیاطی لباسشویی بسیار پر زحمت و به طور طبیعی گران است. برای ساخت روتختی های ارزشمند از لوازم جانبی استفاده می شود. به همین دلیل، این پارچه ها می توانند گرانتر از مدل های ساده باشند. کیفیت الیاف تولید شده توسط کارخانه ها نیز بر هزینه آنها تأثیر می گذارد. قیمت کتانی با نخ های مرغوب نسبت به سایر مدل های معمولی بیشتر است.

مرتبط  مناسب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس زمستانی

کیفیت متریال

یکی از عوامل موثر در تغییر قیمت پارچه لینن ساده و قیمت پارچه لینن سوزن دوزی شده، کیفیت پارچه لینن است. این پارچه ها  می توانند دارای کیفیت های گوناگونی باشند. پارچه لینن با کیفیت بالاتر معمولاً از الیاف درجه یک و ظریف ساخته می‌شوند؛ این پارچه های باکیفیت به دلیل دوام، و لطافتی که دارند گران‌تر هستند.

پیچیدگی سوزن دوزی

پیچیدگی سوزن دوزی به طور قابل توجهی بر قیمت لینن سوزن دوزی شده تأثیر می گذارد. طرح های استادانه ای که برای تولید به زمان، مهارت و نخ بیشتری نیاز دارند، عموماً قیمت بیشتری نسبت به الگوهای ساده تر دارند. در نتیجه یکی از عوامل مهم در تفاوت قیمت پارچه لینن سوزن دوزی شده و لینن ساده، سوزن دوزی های خاص و جذاب روی لینن سوزن دوزی است.

خرید پارچه لینن ساده

 تکنیک تولید

روشی که برای ایجاد سوزن دوزی استفاده می شود نیز بر قیمت تمام شده تأثیر می گذارد. پارچه لینن دست‌دوزی معمولاً گران ‌تر از نمونه ‌های ماشین‌دوزی است، زیرا برای تولید آن فرایند پیچیده تر و دقت بالاتری لازم است.

 برند و تقاضای بازار

برند و تقاضای بازار می تواند بر قیمت پارچه لینن نیز همانند هر محصول دیگری تاثیرگذار باشد. در صورتی که قصد خرید از یک برند محبوب و به نام را داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ در حالی که مارک ‌های معمولی تر ممکن است گزینه ‌های مقرون ‌به ‌صرفه‌تری ارائه دهند.

محدوده قیمت و تغییرات

محدوده قیمت کتانی معمولی و نخ سوزنی ممکن است بسته به ویژگی های مشخص شده متفاوت باشد. به عنوان یک تخمین تقریبی، قیمت کتانی ساده بسته به کیفیت و بافت از پایین شروع می شود و افزایش می یابد. با این حال، کتانی دست ساز با قیمت بالاتر شروع می شود و نمونه های پیچیده تر نیز هزینه بیشتری دارند.

مرتبط  پارچه کشمیر دقیقا چیست؟ ویژگی‌ها و نحوه مراقبتش را بشناسید

تعیین ارزش برای پول

هنگام مقایسه هزینه کنف ساده با سوزن، مهم است که نیازها و کاربردهای خاص خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال پوشاک روزانه یا منسوجات خانگی با قیمت های مقرون به صرفه هستید. پارچه ساده گزینه بهتر و همچنین ارزان تری است. سرمایه گذاری روی پارچه های گلدوزی ممکن است ایده جالبی برای شما باشد.

گزینه‌های طراحی

پارچه لینن ساده طیف گسترده‌ای از رنگ‌های یکدست و بافت‌های ظریف را ارائه می‌دهد. در حالی که پارچه لینن سوزن دوزی شده طیف وسیعی از گزینه‌ های طراحی با نقوش، الگوها و تزیینات مختلف را ارائه می ‌دهد. این مورد نیز یکی از عوامل تعیین کننده در تعیین قیمت لینن ساده و قیمت پارچه لینن سوزن دوزی است.

طرح های خاص و چشمنواز

کتانی دست ساز سبک و کاردستی ساده و جذابی دارد. از این پارچه می توان برای دوخت لباس های سنتی و خاص و همچنین انواع لباس های جذاب و چشم نواز استفاده کرد.

قیمت پارچه لینن سوزن دوزی شده

 

تخفیف های دوره ای در قیمت پارچه لینن

پارچه فروشی های معروف تخفیف های فصلی روی پارچه های کتان ارائه می دهند. اگر می خواهید لباس هایی با قیمت مناسب بخرید، از تخفیف های فصلی استفاده کنید. البته باید توجه داشت که رنگ پارچه ها در این تخفیفات فصلی لزوماً تفاوت چندانی با هم ندارند.

اکسسوری ها به کار رفته شده در پارچه

در تولید پارچه لینن سوزن دوزی شده ممکن است از اکسسوری های جانبی مانند انواع سنگ دوزی، پولک، مهره و … استفاده شود. به دلیل استفاده از اکسسوری های جانبی ممکن است قیمت لینن سوزن دوزی بیش تر باشد.


مطالعه پیشنهادی: انواع الگوهای کتانی


زحمت های انجام شده

لباس های دست ساز نیاز به ساخت و ساز دقیق و کاردستی دارند و در نتیجه قیمت های بالاتری نسبت به مدل های سنتی ماشینی دارند.

محل تولید

قیمت ها ممکن است بسته به محل تولید متفاوت باشد. این به این دلیل است که هزینه های نیروی کار و سربار ممکن است بسته به منطقه یا کشور متفاوت باشد.

کیفیت نخ

کیفیت نخ سوزن به کار رفته در چرخ خیاطی می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. نخ‌های با کیفیت ممکن است گران‌تر باشند، اما دوام و ثبات رنگ بهتری دارند.

انحصار برند در قیمت پارچه لینن

برخی از برندهای لوکس ورق های گلدوزی شده را به عنوان بخشی از مجموعه های انحصاری خود عرضه می کنند. این برندها به دلیل محبوبیت و منحصربفرد بودن این پارچه را با قیمت بالاتری عرضه می کنند.

عرض پارچه

عرض پارچه می تواند بر قیمت هر متر تأثیر بگذارد. طیف وسیعی از پارچه ها ممکن است به دلیل افزایش مواد مصرفی در تولید، هزینه بیشتری داشته باشند.

رقابت در بازار

سطح رقابت در بازار لباس زیر می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد. تامین کنندگان و تولیدکنندگان متعدد می توانند منجر به قیمت های رقابتی شوند.

سفارش انبوه

اگر به ورق های بیشتری نیاز دارید، مستقیماً با تامین کننده تماس بگیرید. تخفیف عمده فروشی یا قیمت عمده

مرتبط  با 5 پارچه لوکس و نفیس دنیای مد آشنا شوید + عکس

برای بحث

هزینه لوازم جانبی

وقتی لباس های گلدوزی شده را می بینید. لوازم جانبی یا تزئینات مورد نیاز برای تکمیل طرح را در نظر بگیرید. زیرا بر هزینه کلی تأثیر می گذارد.

روند و تأثیر مد بر قیمت پارچه لینن

روند مد و محبوبیت در بازار ملافه می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد، به خصوص زمانی که سبک ها یا طرح های خاصی تقاضای زیادی دارند.

ترجیح شخصی

در نهایت، این یک انتخاب شخصی و ارزشی است که برای زیبایی و منحصر به فرد بودن پارچه تزئینی قائل هستید. این امر نقش مهمی در تصمیم گیری برای توجیه قیمت بالاتر خواهد داشت.

از آنجایی که قیمت عامل مهمی در خرید پارچه است. اما توجه به کیفیت، دوام و کیفیت الیاف به کار رفته در پارچه نیز ضروری است، بنابراین پارچه پرده گران قیمت با الیاف مرغوب و بادوام بسیار گران است. کیفیت کار دستی به عواملی مانند کیفیت مواد و پیچیدگی سوزن بستگی دارد. همچنین قیمت این پارچه بسته به روش تولید، کیفیت و نیاز بازار متفاوت است.

پارچه سفید ارزانتر از پارچه است. حتی پرده برای کسانی که به دنبال طرح های پیچیده و زیبا هستند خوب است.

سخن آخر

یکی از شیک ترین پارچه هایی که می توان از آن لباس های تازه و زیبا برای بهار و تابستان بدوزید پارچه کتان است. پارچه های کتان در بازار انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به کتان دوزی، کتانی چاپی و کتان ساده اشاره کرد. امروزه از این پارچه ها برای طراحی انواع لباس استفاده می شود. طرفداران زیادی دارند. یکی از نکات مهمی که در خرید پارچه کتان باید به آن توجه کرد قیمت این پارچه است و جالب اینکه قیمت پارچه کتان و پارچه ساده با یکدیگر متفاوت است. تفاوت قیمت کتانی معمولی و کتانی دوزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آنها پرداخته ایم. یکی از عوامل مهمی که بر قیمت این دو پارچه تاثیر می گذارد، کیفیت پارچه و الیاف به کار رفته در آن ها می باشد. قیمت آن بالاتر از نمونه های معمولی خواهد بود. یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش قیمت لباس دوزی شد. آثار هنری و زیبایی را در خود جای داده است. روش تولید لباس زیر تیز بسیار هنرمندانه و پیچیده است و نیاز به تلاش زیادی دارد. همچنین امکان استفاده از جزئیاتی مانند نخ، سنگ و … در این الگوی پارچه وجود دارد که باعث افزایش قیمت این پارچه می شود. یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت این پارچه، کیفیت نخ استفاده شده است. در آنهاست. لازم به ذکر است که برخی از برندهای معروف پارچه های خود را با قیمت های بالاتر عرضه می کنند. در نهایت پیشنهاد می کنیم لباس زیر ساده و گلدوزی شده را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. منبع: https://www.linenclub.com/fabric

5/5 – (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا