روانشناسی

چرا بعضی مردان متاهل معشوقه دارند؟

شاید فکر کنید دوستی زن و مرد متاهل خاص نیست و آنها تمایلی به ازدواج ندارند. در غیر این صورت می تواند ازدواج را کاملاً از بین ببرد. در این مقاله از بنوان آنلاین نگاهی داریم به عشق مردان متاهل به زنان متاهل.

عشق مرد متاهل به زن متاهل

شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل عاشق شدن مرد متاهل چیست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

نیازهای عاطفی

شاید به نظر شما دلیل اصلی خیانت افراد متاهل مشکلات جنسی و تجربیات جنسی باشد. با این حال، در مطالعه ای بر روی مردان متاهل با دوست دختر، مشخص شد که 60 درصد آنها موضوع را تغییر می دهند زیرا این موضوع با نیازهای عاطفی آنها مطابقت دارد. آنها می گویند که همکاران نیازهای عاطفی آنها را درک نمی کنند. این باعث می شود آنها به دنبال روابط جدید برای ارضای نیازهای عاطفی خود باشند.

 تنوع طلبی

گاهی به نظر می رسید که این مرد زندگی بسیار عالی دارد. همسر خوب، موقعیت اجتماعی خوب، وضعیت درآمد ایده آل و… با این حال، هیچ کدام از اینها مانع از کنار آمدن شما با شخص دیگری نمی شود. خیانت به مردان متاهل گاهی به تنوع آنها مربوط می شود. آنها به تضمین همه چیز در زندگی خود اهمیتی نمی دهند. گاهی ممکن است با زنی که از آنها پایین تر است دوست شوند. این به منظور ارضای حس تنوع طلبی کودکان است. آرزوی هر مردی دیدن این زن در یک رابطه عاطفی خوب است.

مرتبط  مدیریت زمان به کمک اصل پارتو

 خودبرتربینی

معمولا پسرها در ابتدای ازدواج شرایط ایده آلی ندارند. شاید خانه، ماشین یا حتی شغل خوبی نداشته باشد. اما شاید با گذشت زمان و تلاش او و همسرش همه آن اشکالات اصلاح شد. برخی از مردان فراموش نمی کنند که همه اینها با صبر و تلاش همسرانشان به دست می آید. اما دیگران دیدند که همه اینها حاصل تلاش آنهاست و کم کم احساس می کردند که شوهرشان از آنها حقیرتر است، واقعاً احساس برتری می کردند. و فکر می کنند باید به دنبال زنانی بگردند که هم سطح آنها باشند

مسائل جنسی

جای تعجب نیست که مشکلات جنسی نیز می تواند دلیل اصلی خیانت مردان به همسرانشان باشد. برخی از مردان احساس ناامیدی می کنند زیرا نمی توانند رویاهای خود را با زنان برآورده کنند. این مردان به دنبال فردی هستند که بتواند انواع مختلفی از رابطه جنسی را تجربه کند.

تجربه‌های جدید دیگر علت دوستی مرد متاهل با زن متاهل هستند

گاهی اوقات مشکل یک مرد این است که او به تنوع نیاز دارد و شما هر کاری انجام دهید او کار خود را انجام می دهد. او ممکن است همسر وفادار و کاملی داشته باشد، اما برای حل مشکلات درونی خود باید با زنان دیگر ارتباط برقرار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا