دکوراسیون داخلی

چهار طراحی داخلی باب میل همه دکوراتورها

وقتی صحبت از طراحی داخلی حرفه ای می شود، نکاتی وجود دارد که هر دکوراتور داخلی به شما نمی گوید. بنابراین اگر می خواهید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن بسازید، بهتر است خبرنامه آنلاین بنوان را دنبال کنید. این چهار استراتژی همه با هم مطابقت دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای چگونه است؟

در طراحی داخلی حرفه ای، همیشه ایراداتی وجود دارد که در نگاه اول مشخص نخواهند بود. اما در درازمدت، مطمئناً قلب و ذهن اعضای خانواده را آشفته خواهد کرد. دکوراتورهای حرفه ای معمولا سعی می کنند از برخی اشتباهات یا الگوهای رایج اجتناب کنند.

به دیوارهای برجسته نه بگویید

اشتباهاتی مانند رنگ آمیزی دیوار نسبت به بقیه قسمت های خانه یکی از رایج ترین اشتباهات است. اگر می خواهید چیزی جسورانه مانند رنگ های تند یا کاغذ دیواری جالب را امتحان کنید، در هر نقطه از اتاق به خوبی کار می کند! “دیوار سبک” با کاغذ و رنگ های روشن نداشته باشید. آشفته به نظر می رسد و حس آرامش را در اتاق از بین می برد.

چیزهایی را که نسبت به مقیاس اتاق خیلی کوچک هستند نخرید

تصاویر باید بزرگ باشند یا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. هیچ چیز بدتر از عکس روی یک دیوار بزرگ مانند تمبر پستی نیست. یا فرشی به اندازه تشک یوگا! تصور کنید فرش شما در اتاق کوچک شناور است!

مرتبط  ۵ ترفند ساده برای دکوراسیون خانه کوچک + ویدیو

بالشی که خیلی کوچک به نظر می‌رسد می‌تواند خسته‌کننده باشد، اما صندلی‌ها می‌توانند بالش‌های بزرگ‌تری از آنچه فکر می‌کنید در خود جای دهند. نترسید که آنها تمام عرض پشتی صندلی را بگیرند.

کوسن مناسب

ما در مورد بالش صحبت می کنیم. وقتی صحبت از اتاق خواب حرفه ای به میان می آید، هیچ چیز بدتر از این نیست که بالش ها و پتوها را یکی یکی قبل از اینکه همه روی مبل یا کاناپه مستقر شوند، بردارید. اکثر روکش های مبل راحت نیستند. اما در نگاه اول گیج کننده است!

لوسترهای توکار جذابیت زیادی ندارند

از چراغ های توکار استفاده نمی شود مگر اینکه در طراحی داخلی حرفه ای کاملا ضروری باشد. هیچکس به خانه ای که شبیه باند فرودگاه باشد نیاز ندارد. نورپردازی خانه با چراغ ها و لامپ های دیواری جذاب تر و انعطاف پذیرتر است زیرا می توانید لامپ را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا