دکوراسیون داخلی

آسان و سریع دیوارهای خانه را تمیز کنید

هر از گاهی لازم است دیوارهای خانه را تمیز کنید. این کار بسیار سخت است، اما ما قطعا دوست داریم بعد از کار و تمیز کردن دیوارهای خانه آنها را ببینیم. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان راه های تمیز کردن دیوارهای خانه را توضیح می دهیم.

روش های تمیز کردن دیوار منزل

ما می توانیم چند مرحله ساده را دنبال کنیم تا بهترین نتیجه را از کارمان بگیریم. با ما بمانید.

جابه‌جایی فرش و مبل‌ها

قبل از انجام هر کار دیگری، یک فرش، مبل و تکه ای از مبلمان را نزدیک دیوارها در مرکز خانه جمع کنید یا یک کیف بزرگ، روزنامه، حوله یا لباس های کهنه قرار دهید. اشیای قیمتی را به دیوار نزدیک کنید. زیرا قطرات آب و محلول های پاک کننده ممکن است روی آن بریزند. اگر قرار است دیوارهای خانه را تمیز کنیم، نباید به چیزهای دیگر خانه آسیب بزنیم.

برداشتن تابلوها و ساعت از روش های تمیز کردن دیوار منزل

اگر می‌خواهید دیوارهای خانه‌تان تا حد امکان تمیز باشد، باید هر چیزی را که به دیوار چسبیده یا به آن تکیه داده است، بردارید. آویزها، ساعت ها، تابلوها و اشیاء دیگر بر روی دیوار نصب شده و یا پشتیبانی می شوند. مطمئن شوید که گرد و غبار زیادی روی دیوارهای اطراف این دستگاه ها وجود دارد.

مرتبط  آشپزخانه سبک اسکاندیناوی، سبکی شیک و مدرن

گرفتن گرد و خاک با جارو

یک جارو دستی یا جاروبرقی بردارید و گرد و غبار نشسته روی دیوار را روی زمین پرتاب کنید. جارو را در هر قسمت از دیوار بالا و پایین ببرید و دست خود را در امتداد دیوار با حرکات عمودی حرکت دهید. از نردبان برای تمیز کردن بالا و گوشه دیوارها استفاده کنید.

آماده کردن محلول جادویی

شما می توانید یک راه حل جادویی برای تمیز کردن و درخشش دیوارها ایجاد کنید. طرز تهیه این محلول برای نظافت دیوارهای خانه به شرح زیر است:

  • یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی
  • یک لیتر آب گرم
  • 1/4 قاشق چایخوری سرکه سفید

این مواد را مخلوط کرده و ده دقیقه صبر کنید تا محلول آماده شود و سپس شروع به کار کنید.

کار شستشوی دیوار را از بخش بالایی شروع کنید

روی صحنه بروید و شروع به شستن دیوار تا دیوار کنید و به آرامی پایین بروید. برای تمیز کردن تمام قسمت های دیوار از اسفنج استفاده کنید و هیچ قسمتی را تمیز نکنید.

تمیز کردن دیوارهای رنگ شده

ابتدا لکه را پاک کنید بهترین راه حل برای از بین بردن لکه یک محلول ترکیبی است که به راحتی می توانید آن را تهیه کنید:

  • نصف فنجان جوش شیرین را در یک سطل بزرگ آب گرم بریزید. محلول را روی سطح صاف بمالید و روی دیوار یا مناطق روغنی دیوار بمالید. پس از آن، محل را با آب و یک پارچه تمیز پاک کنید، سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید.
  • با استفاده از روشی که در بالا توضیح دادیم، می توانید مواد شوینده خود را بسازید. برای تمیز کردن دیوارهای خانه ای که قبلاً رنگ شده است، کافی است آب گرم را با مایع ظرفشویی مخلوط کنید. اگر می خواهید مخلوط قوی تری داشته باشید، 1 فنجان سرکه سفید را به آب گرم و یک سطل مایع ظرفشویی اضافه کنید.
مرتبط  گیاهان آپارتمانی که ماهی یکبار آب نیاز دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا