دکوراسیون داخلی

آسان و سریع شیرآلات خانه را برق بیندازید

به دلیل استفاده مداوم و روزانه از شیرآلات، ایجاد لکه و رسوب اجتناب ناپذیر است. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان نحوه بازیابی شیرهای قدیمی را توضیح می دهیم.

برق انداختن شیرآلات قدیمی

خوشبختانه نظافت و انرژی زا کردن شیرآلات با روش های ساده خانگی به راحتی قابل انجام است و نیازی به خرید شیرآلات جدید نیست.

تمیزکردن شیرآلات با استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یکی از ساده ترین و موثرترین مواد برای تمیز کردن ظروف، سینک، اجاق گاز و سایر لوازم خانگی و آشپزخانه است. برای استفاده از جوش شیرین در کباب پز این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

1. با مخلوط کردن 2 قاشق غذاخوری آب گرم با 1/4 فنجان جوش شیرین در یک ظرف شیشه ای خمیر درست کنید. اگر مخلوط خیلی آبکی بود کمی جوش شیرین و اگر خیلی خشک بود چند قطره آب اضافه کنید. توده به دست آمده را با اسفنج، پارچه یا مسواک نرم روی میوه ها بمالید. این کار را ادامه دهید و تمام سطوح و گوشه ها را با مسواک آغشته به خمیر تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که برای این کار از اجسام سخت مانند پارچه شستشو استفاده نکنید.

3. پیشخوان ها را با آب سرد بشویید و سپس سطوح را با یک پارچه تمیز خشک کنید. اکنون خواهید دید که میوه شما چقدر تمیز و براق است.

مرتبط  ۷ دیزاین جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

تمیزکردن و برق انداختن شیرآلات با سرکه از روش های برق انداختن شیرآلات قدیمی

برای استفاده از سرکه، این مراحل را دنبال کنید:

1. به همین ترتیب، با استفاده از سرکه و آب، هر دو را در یک ظرف شیشه ای بریزید و مخلوط کنید. برای اکثر شیرآلات، 1 تا 2 قاشق غذاخوری سرکه و آب (15 تا 30 میلی لیتر) کافی است. یک پارچه تمیز را در مخلوط آب و سرکه خیس کنید و تمام قسمت های شیر را پاک کنید. یک پارچه خیس شده در آب رقیق نشده و سرکه زیر شیر آب به مدت یک ساعت بگذارید.

3. پس از یک ساعت، محل را با استفاده از یک اسفنج یا پارچه خشک تمیز کنید. برای جلوگیری از خراشیدگی لوله ها، اسفنج را خیلی محکم فشار ندهید. اگر مدت زیادی است که لوله های خانه را باز نکرده اید، توصیه می کنیم مراحل 2 و 3 را تکرار کنید و پارچه آغشته به آب و سرکه را یک ساعت دیگر از لوله خارج کنید.

5. در نهایت شیر ​​آب را با یک پارچه تمیز شروع کنید تا خشک شود.

نکته: سرکه برای تمیز کردن کروم و طلا مفید است. با این حال، مراقب باشید که از این مقاله در مورد فلز و نیکل قدیمی استفاده نکنید.

تمیزکردن شیرآلات با آب و صابون از روش های برق انداختن شیرآلات قدیمی

آخرین روش موثر استفاده از آب و صابون است. صابون ماده ای بی ضرر است که در هر خانه ای یافت می شود. بوی بدی ندارد و به رنگ شیرآلات آسیب نمی رساند. برای استفاده از این روش هنگام باز کردن شیر آب، کافی است یک اسفنج نرم یا پارچه تمیز را در آب صابون آغشته کنید و تمام سطح شیر را با آن پاک کنید.

مرتبط  این دکوراسیون، سبک منزل اشراف‌زاده‌هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا