دکوراسیون داخلی

آسان و سریع لکه‌های روی مبل را پاک کنید

اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه لکه را از روی مبل پاک کنید یا برای پاک کردن لکه از روی مبل پارچه ای، چرمی و سفید چه باید کرد؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان با نحوه پاک کردن انواع لکه از روی مبل آشنا می شوید.

پاک کردن انواع لکه مبل

همه اعضای خانواده زمان زیادی را صرف مبلمان خانه می کنند. بنابراین، دانستن نحوه پاک کردن لکه مبل بسیار مهم است.

پاک کردن لکه از روی مبل پارچه‌ای

بهترین راه برای از بین بردن لکه از روی پارچه مبل استفاده از جوش شیرین است. البته برای برداشتن مبل با جوش شیرین باید محلول خانگی تهیه کنید. برای این کار جوش شیرین را با کمی سرکه، آب گرم و کمی مایع ظرفشویی مخلوط کنید. این روش که قدرت شستن مبل با جوش شیرین و شستشوی مبل با سرکه را دارد بسیار موثر بوده و حتی سخت ترین لکه ها را نیز از بین می برد. قبل از شستن مبل با جوش شیرین، فراموش نکنید که آن را با یک پارچه خشک خشک کنید.

پاک کردن لکه از مبل پارچه‌ای با شوینده‌های خشک

ماشین خشک نوعی ماشین است که در واقع از آب استفاده نمی کند و به همین دلیل به آن ماشین خشک می گویند. برای از بین بردن لکه روی مبل مقداری از مواد را روی پارچه بریزید و قسمت لکه دار مبل را به آرامی پاک کنید و پس از پاک شدن لکه چندین بار با پارچه تمیز مبل را پاک کنید تا اثری باقی نماند. . محلول روی مبل باقی می ماند. برای سهولت نقل مکان به خانه، به ویژه برای کارمندان، این مقاله را در مورد اسباب کشی تنها در 7 روز بخوانید.

مرتبط  ۶ ترفند ساده برای مرتب کردن اصولی کمد لباس

از بین بردن لکه آب روی مبل

لکه های آب روی مبلمان می توانند به دلایل مختلفی ظاهر شوند، به خصوص محلول آبی. اولین قدم استفاده از آب برای از بین بردن لکه آب است. البته آب پایه مبل متفاوت است و نمک ندارد. پارچه را بشویید و روی لکه مبل بمالید

اگر این روش برای از بین بردن لکه آب از روی مبل موثر نبود، می توانید از الکل و نمک برای لکه کردن مبل استفاده کنید و از بین ببرید. آب انجام دهید. . لکه های روی مبلمان.. بعد از پاک کردن لکه ها با حوله مرطوب و سپس با حوله خشک پاک کنید.

از بین بردن لکه مبل چرمی

یکی از لکه هایی که روی مبل چرمی به راحتی پاک نمی شود، لکه رنگ است. در این حالت برای از بین بردن لکه صندلی، 1 قسمت آب را با 1 قسمت سرکه و کمی روغن زیتون مخلوط کنید. به آرامی لکه را با یک پارچه پاک کنید و سپس آن را خشک کنید. می توانید از پولیش مبل چرمی برای مبل های چرم مصنوعی استفاده کنید.

پاک کردن لکه خودکار از روی مبل

از بین بردن لکه های مداد و جوهر روی مبل یکی از راه هایی است که مردم می پرسند چگونه لکه های مبل را پاک کنند. برای از بین بردن لکه های خودکار روی مبل پارچه ای، ابتدا پارچه مبل را خیس کرده و با نمک بشویید و با پارچه نخی پاک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا