دکوراسیون داخلی

این وسایل اضافه را سریعا از خانه دور بریزید

اگر در نظافت منزل خود کوتاهی کنید، متوجه خواهید شد که به مرور زمان در خانه شما چیزهای اضافی زیادی جمع می شود که دیگر جایی برای کارهای روزمره و عملی نخواهید داشت. در این مقاله دلتاماگ نحوه چیدمان دکوراسیون منزل را توضیح می دهیم.

روش های نظم دادن به دکور منزل

برای اینکه خانه شما شبیه یک انبار نباشد، باید کنترل آن را در اختیار داشته باشید. منابع بیشتری را اختصاص دهید و بقیه را دور بریزید.

مبلمان یا وسایل اضافه

شاید شما یک مبل یا یک صندلی یا یک میز در گوشه خانه خود دارید و نمی دانید آنها را کجا قرار دهید. باید بدانید که این موارد خانه شما را کوچکتر می کند. بنابراین چیزهایی که نیاز ندارید را از خانه بیرون بیاندازید. در آن لحظه خواهید دید که فضای خانه چقدر باز است و خانه شما زیباتر می شود.

حذف عکس‌ها و نقاشی‌های نامناسب از روش های نظم دادن به دکور منزل

حذف عکس ها و تصاویر تنهایی، غم وغیره. از دکور خانه خود و جایگزینی آنها با عکس ها و تصاویری که به شما احساس خوبی می دهد.

وسایل با طرح‌های شلوغ

یکی از رایج ترین اشتباهات در دکوراسیون منزل که زیبایی آن را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد، استفاده از وسایلی با طرح‌های شلوغ است. در صورتی که مبلمان شما طرح شلوغی دارد، باید طرح پرده یا فرش‌ها ساده باشد و اگر طرح مبل‌ها ساده است، می‌توانید از پرده‌ها یا فرش‌های شلوغ استفاده کنید. انتخاب تمامی وسایل با طرح‌های شلوغ باعث می‌شود منزل شما شلخته و بهم ریخته به‌نظر برسد.

مرتبط  کدام جاکفشی مناسب دکور منزل شماست؟

کتاب‌ها و مجلات اضافه

اگر کتاب ها و مجلاتی که می خوانید در خانه هستند، چرا آنها را نگه دارید؟ آن را به افرادی که دوست دارند مطالعه کنند بدهید تا آنها نیز از خواندن این کتاب ها و مجلات لذت ببرند. یا آن را به کتابخانه یا کلاس درس اهدا کنید تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. شما می توانید هزاران کتاب الکترونیکی را در رایانه خود ذخیره کنید.

رسیدگی به وسایل تزئینی از روش های نظم دادن به دکور منزل

تزیینات زیبا و شیک هستند، اما چیزهایی که سال ها در خانه شما بوده اند همچنان مورد استفاده قرار می گیرند، به خصوص چیزهایی که فضای زیادی را اشغال می کنند، می توانند هدیه داده یا نگهداری شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا