دکوراسیون داخلی

۸ روش ساده برای نظم دادن به کمد لباس‌ها

شاید زمانی که کودک بودید یک غول تاریک را در کمد شب دیدید یا یک مظهر شبح مانند در کمد وجود داشت. حالا که بزرگ شدی، غول فرق کرده است: یک دسته لباس که به ترتیب به هم نمی خورند. در این مقاله می خوانید که چگونه کمد لباس خود را مرتب کنید.

۱. گیره‌های لباس باکیفیت و خوب بخرید

اهمیت ستون ها را دست کم نگیرید. اینها مهمترین اقلام سازمانی در کمد شما هستند. اگر گیره های باکیفیت بخرید و از مواد خوب ساخته شده باشند نظم بیشتری در کمد خود خواهید داشت. گیره های محکمی را انتخاب کنید که لباس را به خوبی نگه می دارد. بهترین کلاه ها آنهایی هستند که روی قاب آن پارچه ای مخمل مانند است. این لباس ها از زمین خوردن و زمین خوردن جلوگیری می کنند. شکل زیبایی دارند و کمد را مرتب تر می کنند.

۲. نظم‌دهنده‌های کمد چاره کارتان هستند

هنگام خرید گیره لباس، ممکن است جایی برای رخت آویز نداشته باشید. یا اگر لباس‌ها بعداً به کمد شما اضافه می‌شوند، فقط جعبه سازماندهی مناسب می‌تواند آن‌ها را نگه دارد و فضای کمد را شلوغ نکند. با توجه به اندازه و ظرفیت کمد، لباس و سلیقه شخصی خود، سازمان دهنده خریداری کنید و به کمد اضافه کنید.

مرتبط  چه نکاتی برای گچ‌بری خانه اهمیت دارد؟

برگزارکنندگان رویدادهای زیبا و همه کاره با قیمت های مناسب در بازار وجود دارد. البته می توانید از جعبه های مقوایی معمولی استفاده کنید و آنها را با کاغذ کادو و … تزیین کنید. اما سازمان دهنده خوب و تمیز است و شما دیگر زحمت تزئین را ندارید.

۳. لباس فصل‌های مختلف را از هم جدا کنید

جدا کردن لباس ها از هر فصل به شما کمک می کند شرایط بهتری را در کمد لباس خود مشاهده کنید. وقتی لباس های فصول مختلف وسط هستند و ترتیب خاصی ندارند، هر بار که می خواهید به یکی از آنها دسترسی پیدا کنید، باید لباس های مختلف را دور بیندازید و کمد لباس خود را تمیز کنید.

سپس لباس های هر فصل را تا کنید و لباس های هر فصل را از همان فصل به قسمتی از کمد منتقل کنید. هنگام آماده کردن کمد لباس و نمایش فروشگاه لباس، لباس های هر فصل را با هم مرتب کنید. به بلندی لباس ها دقت کنید و برای نظم دادن به شلوار، مانتو، پیراهن و … راهکارهای خاصی در نظر بگیرید.

۴. لباس‌های ضخیم را به شِلف‌ها منتقل کنید

اکثر قفسه‌ها یا قفسه‌ها در کمد، گزینه‌های عالی برای نگهداری لباس‌های حجیم مانند کت‌های زمستانی یا شلوار جین هستند. زیرا این لباس ها بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند. بنابراین بهتر است آنها را آویزان نکنید و به جای آن روی زمین یا روی قفسه بگذارید. مهم نیست که کمد لباس شما تا نشود. ارزش آن را دارد که همانطور که در بالا توضیح داده شد آنها را در سازمان دهنده قرار دهید.

مرتبط  با بطری شیشه‌ای گلدان‌های رنگی بسازید +ویدیو

۵. بعضی از لباس‌ها را لوله کنید

اتو کردن وسایل دیگر، مانند تی شرت و شلوار گشاد، می تواند فضای کمتری را نسبت به کمدها و کشوهای سنتی اشغال کند و لباس های شما را مرتب نگه دارد. به ساماندهی آسان فضای داخل کابینت ها و کشوها کمک می کند. و از هرج و مرج معمول اجتناب کنید.

۶. از فضای دیوارکمد نهایت استفاده را ببرید

فضای دیوار اتاق خواب نیز می تواند مفید باشد. برای آویزان کردن مهره ها و جواهرات از قلاب و چوب لباسی مناسب استفاده کنید. فضای بلا استفاده را رها نکنید. می‌توانید از قلاب‌های موجود برای آویزان کردن حوله‌ها، وصل کردن آنها به دیوار کمد و آویزان کردن مهره‌ها و زیورآلات خود به آن‌ها استفاده کنید.

خلاق باشید. حتی می توانید یکی از چوب لباسی ها را به دیوار اتاق نشیمن آویزان کنید و منجوق و غیره قرار دهید. اساسا. می تواند تعلیق شود. از خلاقیت خود استفاده کنید و از دیوار اتاق خواب خود نهایت استفاده را ببرید.

۷. لباس‌ها و کفش‌های اضافی را کنار بگذارید

در دنیایی که تعداد زیادی بی خانمان و فقیر وجود دارد، پوشیدن لباس هایی که دیگر هرگز نپوشید کاملاً اشتباه است. پس نگاهی به کمد لباس تان بیندازید و اگر متوجه شدید که سال ها و ماه ها از لباس یا کفش استفاده نکرده اید، آن ها را کنار بگذارید. البته این تا حد زیادی به سبک زندگی شما بستگی دارد. اگر این استراتژی را دوست دارید، یک دسته لباس در کمد خود نخواهید داشت.

۸. برای شال و روسری‌ها فکری کنید

یکی از افراد رایج در کمد لباس شلوار و روسری است. روسری و حوله را روی چوب لباسی مناسب آویزان کنید. اگر یک رخت آویز معمولی به شما نظم دلخواه را نمی دهد، استفاده از آویزهای مخصوص روسری و روسری به شما کمک می کند تا نظم کافی را به کمد لباس خود بیاورید. راه حل دیگری وجود دارد. می توانید روسری و شال را به شکل لوله درآورید و در جعبه سازمان قرار دهید.

مرتبط  یک ایده خلاقانه برای ساخت سینی در خانه

در آخر

سازماندهی کمد شما یکی از جنبه های مهم راحتی و رفاه در هر اتاق است. بستگی به چیدمان کمد در خانه دارد. هر بار که در کمد خود را باز می کنید با انبوهی از لباس ها روبرو می شوید. به موضوع مورد نظر توجه کنید که نظم و آسایش ذهنی شما نیز از بین خواهد رفت. همه جا ایده های جدید پیدا کنید.

وقتی کمدتان مرتب است. شما خیلی پس انداز می کنید. چون می دانم آن را دارم و بدون فکر خریدنش را متوقف می کنم. اگر نکته یا توصیه ای برای بهبود چیدمان کمد خود می دانید. در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا