دکوراسیون داخلی

این وسایل هرگز مناسب خانه شما نیست!

بسیاری از افرادی که این تصاویر خانه ها را در روزنامه می بینند سعی می کنند ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند. اما وقتی این کار را انجام می دهند، مشکلاتی را می بینند که توسعه دهندگان واقعاً در مورد آنها صحبت نمی کنند. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به تشریح مشکلات منطقه بندی منازل می پردازیم.

کارهای اشتباه در چیدمان منزل

ممکن است پس از ورود به خانه احساس راحتی داشته باشید، اما در داخل احساس ناراحتی کنید. دلیل چیست؟

فرش با الیاف بلند

فرش های بلند گرد و غبار را جذب می کنند، بنابراین باید مرتباً تمیز شوند. حیوانات نیز این پارچه ها را دوست دارند. عیب اصلی این نوع فرش این است که الیاف آن به مرور زمان صاف می شود و در نتیجه فرش پس از مدتی کهنه به نظر می رسد.

میز شیشه‌ای از کارهای اشتباه در چیدمان منزل

روی شیشه لکه هایی وجود خواهد داشت که به راحتی پاک نمی شوند. یکی از کاربران اینطور گفت: من یک میز شیشه ای دارم که خیلی آزاردهنده است چون هر چقدر هم که آن را تمیز کنم همیشه در هر شرایطی لکه هایی وجود دارد و میز کثیف به نظر می رسد.

پرده‌های بلند

این پرده ها برای پنجره های غیر سنتی مناسب هستند و سلامت کف را پنهان می کنند اما بی فایده هستند و به سرعت کثیف می شوند. خانه هایی که حیوانات خانگی دارند باید این نوع پرده ها را تمیز نگه دارند. در کنار این پرده ها یک اتاق کوچک کوچکتر به نظر می رسد و قرار دادن وسایل در کنار این پرده ها توصیه نمی شود. برای تزیین خانه شما جایی برای این وسیله در اتاق شما نیست! بازدید خواهم کرد

مرتبط  با چوب کبریت دکوری شیک و زیبا بسازید! +ویدیو

سینک کنار پنجره

شستن ظروف در حین لذت بردن از منظره از پنجره ایده بسیار خوبی است. اما اگر نظر افرادی را که آپارتمان خود را به این شکل دکور کرده اند بپرسیم، می گویند لکه هایی روی پنجره ها وجود دارد که نیاز به نظافت مداوم دارد. علاوه بر این، بسیاری از مردم سطل زباله خود را زیر سینک نگه می دارند. سپس یک بوی نامطبوع می تواند به اتاق نفوذ کند. و مهمتر از آن: چگونه نمای بیرونی پنجره را بشوییم؟

مبلمان سفید از کارهای اشتباه در چیدمان منزل

مبلمان سفید ظاهر زیبایی دارند، اما با گذشت زمان مردم متوجه می شوند که باید مرتباً تمیز شوند. به عنوان جایگزین، طراحان استفاده از رنگ‌های آبی یا سبز تیره را پیشنهاد می‌کنند که فضای خوبی ایجاد می‌کنند و نیازی به تمیز کردن سخت ندارند. با این حال، طراحی تمام سفید دارای مشکلاتی است که ممکن است ارزش آن را نداشته باشد.

میز کاشی‌کاری شده

میز ساخته شده از کاشی در حمام یا آشپزخانه یک ایده غیر معمول است. با این حال، آب روی خطوط دوغاب جمع می شود و آنها به سرعت ظاهر خود را تغییر می دهند. به همین دلیل باید این میزها را مرتب تمیز کنید.

لوازم آینه‌ای

این چیزها در نگاه اول زیبا هستند و فضا عالی به نظر می رسد، اما تمیز کردن آنها دشوار است.

مطالعه پیشنهادی: مقاله ما را در مورد بهترین گیاهان داخلی برای هر خانه بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا