پارچه و خیاطی

با 7 پارچه شلواری زنانه پرکاربرد آشنا شوید

بالاکلوا نقش مهمی در استایل زنان دارد. چیزی که کت، بلوز یا کاپشن شما را زیباتر می کند، شلوارهای هماهنگ است. در دنیای مد امروز، انواع و اقسام شلوارها وجود دارد. هر یک از آنها برای یک ظاهر طراحی شده استفاده می شود. بسته به عناصر دیگر استایل خود، می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مدل روسری مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید پارچه روسری است. شلوار زنانه نیز انواع مختلفی دارد. هر لباسی برای هر مدل و مدلی مناسب است. خواص مختلف این پارچه ها به دلایل مختلفی متفاوت بوده است. اگر شما هم می خواهید در مورد شلوار و انواع شلوار زنانه بدانید، با ما همراه باشید.

چه چیزی یک پارچه شلواری زنانه را برای دوخت شلوار مناسب می کند؟

قبل از شروع دوخت شلوار، باید پارچه را با دقت انتخاب کنید. پارچه شلوار زنانه شما باید از کیفیت خاصی برخوردار باشد تا مطمئن باشید پس از دوخت شلواری زیبا، شیک و باکیفیت به دست خواهید آورد. در زیر این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد

زیبای ظاهری اولین قدم برای انتخاب پارچه شلواری زنانه

در مرحله اول مهم ترین نکته در مورد پارچه برای شلوار زنانه فرم آن است. کیفیت پارچه به نوع و طرح آن بستگی دارد. پس در قدم اول سعی کنید یک پارچه خوب با رنگ های مختلف انتخاب کنید.

کیفیت و دوام بالا ویژگی بسیار مهم پارچه شلواری زنانه

کیفیت پارچه تاثیر زیادی در انتخاب ما دارد. شلوار ما در طول روز با سطوح زیادی در تماس است. از طرفی در برخی نقاط ارتفاع بسیار زیاد است. بنابراین برای قبولی با اطمینان در این آزمون، پارچه شلوار باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

مرتبط  با این 5 پارچه سرهمی زنانه بدوزید

ایستایی مناسب

همانطور که قبلاً اشاره کردم، شلوارها انواع مختلفی دارند. برخی از شلوارها، بسته به مدل، نیاز به پارچه پایدارتری دارند. این پارچه باید استحکام و دوام بالایی داشته باشد. در واقع شلوارهای گشاد زنانه برای پارچه های گشاد مناسب هستند.

راحتی دوخت و شستشو

دوخت خوب پارچه یکی از ویژگی های مهم پارچه است. پارچه هایی که به سختی دوخت می شوند و برای طرح های زیادی استفاده نمی شوند، ممکن است خریداران زیادی را جذب نکنند. یکی دیگر از عواملی که نیاز به پارچه مناسب برای شلوار دارد، تمیز کردن آسان است. تصور کنید که شلوار را ساعت ها پوشیده اید. باید تمیز کنم اکنون، اگر پارچه شما به راحتی تمیز نمی شود و کثیفی را در خود نگه می دارد، قطعا آن را ناراحت خواهید کرد.


محتوای ویژه: 6 طرح دامن پشمی برای استایل پاییزی


چروک پذیری بسیار کم پارچه شلواری زنانه

نکته دیگری که در خرید شلوار زنانه باید به آن توجه کنید ماندگاری پارچه ای است که انتخاب می کنید. شلوار به راحتی از قسمت فاق و زانو جدا می شود. اگر پارچه ای که انتخاب می کنید در برابر چین و چروک بسیار مقاوم است، واقعاً ظاهر زیبایی ایجاد نمی کند و باید زود عوض شود تا استایل شما خراب نشود.

کشسانی مناسب

البته وزن شما همیشه ثابت نمی ماند. بعد از دوخت شورت ممکن است وزن تغییر کند و کمی چاق شوید. اگر پارچه شما کشش خوبی داشته باشد این مشکل تا حدودی برطرف می شود. از طرفی در مدل های لایه های جاذب و باریک، انعطاف پارچه یکی از ویژگی های اصلی آن محسوب خواهد شد.

انواع پارچه شلواری زنانه که می تواند انتخاب شما باشد

اکنون که با ویژگی های مهم پارچه شورت زنانه ایده آل آشنا شدید، وقت آن است که بپرسید کدام پارچه ها این ویژگی ها را دارند، از طرفی باید به خاطر داشت که هر پارچه برای دوخت الگوهای مختلف استفاده می شود بنابراین نمی توانید از آنها برای دوخت استفاده کنید. دوخت تمام الگوها در این قسمت شما را با پارچه های شلوار پرکاربرد آشنا می کنیم این پارچه ها برای دوخت شلوار در صنعت مد استفاده می شوند

|

گاباردین، یک پارچه شلواری زنانه همه چیز تمام

پارچه گاباردین یکی از پارچه هایی است که هر خانم شیکی می تواند برای دوخت شلوار انتخاب کند. این پارچه در لمس نرم و ابریشمی است و هنگام پوشیدن آن راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. الیاف متراکم این پارچه باعث جذب بالا و جلوگیری از تعریق زیاد می شود. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه مقاومت بسیار کمی در برابر چروک است. گاباردین مقاوم، بادوام، دوخت و برش آسان است. یکی از ویژگی های محبوب در بین پارچه ها، پارچه گاباردین است. چیزی جز مقاوم در برابر سایش نیست، بله گاباردین می تواند به خوبی مقاومت کند. از این پارچه می توان مدل های رسمی و اداری را دوخت.

مرتبط  همه چیز درباره پارچه سیر ساکر (Seersucker)؛ پارچه بادوام، تنفس‌پذیر و محبوب

قیمت پارچه شلواری گاباردین

پارچه شانتون انتخاب شیک پسندان

پارچه شانتون انواع مختلفی دارد. ترکیبات پارچه شانتون شامل شانتون پنبه ای، شانتون پنبه ای و شانتون کره ای است. این پارچه بسیار گران است و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. بنابراین دست شما برای انتخاب پارچه شلواری که مامان دوست دارد باز است. ثبات رنگ و مراقبت از دیگر ویژگی های این پارچه است که بسیار مورد توجه خانم ها می باشد. پارچه شانتون از مواد مختلفی مانند ابریشم، پلی استر و اکریلیک ساخته می شود. این تروپود پارچه ای شکل بسیار خوبی دارد و شکل شگفت انگیزی دارد. از این پارچه زیبا می توانید برای دوخت انواع شلوار استفاده کنید. برای تیپ اسپرت می توانید مدل راسته و کوتاه و برای تیپ غیررسمی می توانید نیم کیف بدوزید

پارچه لینن برای دوخت شلوار تابستانی

پارچه کتان متعلق به دسته کتان است. همه ما می دانیم که پارچه کتان از الیاف طبیعی ساخته شده است که از ایجاد بوی بد و بوی نامطبوع جلوگیری می کند. بنابراین کنف می تواند یک پارچه شلوار عالی برای روزهای گرم تابستان باشد. از پارچه کتان می توان برای ساخت شلوار زنانه و شلوار اسپرت استفاده کرد. از این پارچه می توانید برای دوخت دامن شلوار و شلوار گشاد استفاده کنید. پارچه کتان خاصیت ارتجاعی کمی دارد بنابراین بهتر است از مدل های جاذب استفاده نکنید. به دلیل جمع شدن پارچه، لطفا قبل از دوخت بررسی کنید که آیا پارچه کوچک شده است یا خیر.

جین کش، یک پارچه شلواری زنانه پرکاربرد

ما به خوبی می دانیم که بسیاری از مدل های شلوار موجود در بازار از جین ساخته شده اند. دلیل آن استقبال بی نظیر مردم و ویژگی های این ماده است. جین خیلی کم جمع می شود. از طرف دیگر، همه ما ثابت کرده ایم که جین بادوام ترین پارچه است. سپس این ممکن است بهترین گزینه برای کت و شلوار زنانه باشد. جین اگرچه نازک است، اما به خوبی می آید. همانطور که از نام آن پیداست، این پارچه خاصیت ارتجاعی کاملی دارد. برای دوخت مدل های باریک و جذاب، جین نقدی بسیار بهتر از جین معمولی است. از جین می توان برای ایجاد استایل های غیررسمی مانند لاغر و لاغر، لاغر یا اسلش، مامان، استایل، کیف و شش جیب استفاده کرد.

مرتبط  بهترین پارچه ها برای ترکیب با پارچه ژاکارد

کرپ، انتخابی منحصر به فرد برای استایل های رسمی

پارچه های کرپ انواع مختلفی دارند. از این پارچه برای دوخت وسایل مختلف استفاده می شود. یکی از وسایل ساخته شده با پارچه کرپ که طرفداران زیادی دارد شلوار کرپ است. پارچه های کرپ به کیفیت و دوام معروف هستند. از طرفی دوام بی نظیر این پارچه آن را به انتخابی ایده آل برای شلوارهای رسمی تبدیل کرده است. اگر برای دوخت شلوار زنانه به پارچه ای محکم و بادوام نیاز دارید، پارچه کرپ مازراتی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. می توانید از پارچه کرپ برای دوخت الگوهای مستقیم، دم و مروارید استفاده کنید.

خرید پارچه فاستونی ساده

پارچه فاستونی، پارچه شلواری زنانه پرطرفدار این روزها

پارچه فاستونی از پشم و الیاف پلی استر ساخته شده است. تراکم این پارچه متفاوت است، اما به طور کلی یکی از پارچه های با ثبات استثنایی به حساب می آید. پارچه فستنی در رنگ های مختلف تولید می شود. مقاومت بالای این پارچه باعث دوام و ماندگاری طولانی آن می شود. به یاد داشته باشید که پارچه فستنی بسیار تنفس پذیر است و در روزهای گرم سال شما را خنک نگه می دارد. یکی دیگر از ویژگی های Fasten که آن را به یک پارچه جوراب شلواری ایده آل برای خانم ها تبدیل می کند مقاومت کم آن در برابر چروک است. از این پارچه می توانید برای دوخت مدل های رسمی مانند ساده و خلخال استفاده کنید.

پارچه پلی ویسکون

پارچه پلی ویسکون از الیاف کتان ساخته شده است بنابراین می تواند محافظ خوبی برای پوست باشد. وقتی مواد ویسکوز را لمس کنید متوجه سبکی آن خواهید شد، بنابراین می تواند یکی از گزینه های شما برای شلوار تابستانی زنانه باشد. کیفیت بالای این ماده و رنگ ثابت آن یکی از دلایل محبوبیت لباس های پلی ویسکوز برای خانم ها می باشد. هرکسی که از این پارچه ها استفاده کرده باشد می تواند تایید کند که استفاده طولانی مدت، شستشو و قهوه باعث افت کیفیت این پارچه ها نمی شود. پس می توانید این پارچه گلدوزی را امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. برای دوخت پیراهن و شورت می توانید از پارچه ویسکوز استفاده کنید. منبع: https://sewguide.com/best-fabrics-to-sew-pants

1/5 – (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا