بهداشت و سلامت

این ۵ علامت را برای سلامتی خود جدی بگیرید!

همه ما احساس می کنیم که زندگی امروز ما بهتر از دیروز است، اما اگر بدن ما بیمار و ناسالم باشد چه؟ واضح است که به هیچ هدفی نمی توان به اندازه کافی دست یافت، زیرا سلامت بدن به انرژی اولیه برای فعالیت بدنی و ذهنی نیاز دارد. هنگامی که علائم در بدن ظاهر می شوند، باید هوشیار باشیم، توجه کنیم و سبک زندگی خود را تغییر دهیم. پنج علامت هشدار دهنده سلامت را در این مقاله بنوان آنلاین بخوانید.

خستگی‌های مزمن

اگر اغلب خسته هستید یا نمی توانید ورزش کنید، بدن شما در تلاش است به شما بگوید که رژیم غذایی نامناسب یکی از دلایل خستگی مزمن است. غذاهای کم کربوهیدرات انرژی لازم را برای بدن تامین نمی کنند و نشانه افت قند خون هستند.

دمای پایین بدن

بسیاری از مردم می دانند که دمای بدن بالای 9708 و 9904 نشان دهنده تب است، اما دمای بدن زیر 9708 درجه نشان دهنده کمبود انرژی است و این دمای پایین نشانه متابولیسم پایین و عملکرد ضعیف تیروئید است. این باعث تحریک رشد باکتری ها و بیماری هایی می شود که باعث مرگ سلولی می شوند. اگر دمای بدن شما یک یا دو درجه کمتر از حد طبیعی است، با پزشک خود تماس بگیرید تا تیروئید و متابولیسم شما بررسی شود.

بی‌خوابی و کیفیت پایین خواب

آیا مشکل خوابیدن داری؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حتی اگر خسته هستید، به رختخواب بروید و مدت زیادی به سقف نگاه کنید، اما نخوابید، این نشانه بی خوابی و کمبود انرژی است، در این شرایط بهتر است. با پزشک مشورت کنید

مرتبط  دفع سنگ کلیه با خوراکی‌های طبیعی

مشکلات گوارشی

آیا تا به حال به فرآیند گوارش فکر کرده اید؟ بدن چگونه غذا را هضم می کند؟ اگر مدام احساس نفخ یا حالت تهوع می کنید و غذایی که می خورید بیرون می ریزد، ممکن است دچار سوء هاضمه شده باشید یا غذایی که می خورید با معده شما سازگار نباشد.

ناتوانی در کاهش وزن

اگر وزن شما به طور مرتب در نوسان است و در کاهش وزن مشکل دارید، بدن شما در تلاش است چیزی به شما بگوید، بنابراین باید رژیم غذایی خود را بررسی کنید و به پزشک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا