روانشناسی

با این ۵ کار عشق خود را به شوهرتان اثبات کنید

اگرچه زنان تحت تأثیر کلمات قرار می گیرند، اما مردان مؤثرتر هستند. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به این می پردازیم که مردان باید چه کار کنند.

کارهایی که برای مردان انجام دهید

زن‌ها می‌توانند کارهای مهم‌تری برای مردان انجام دهند تا اینکه بگویند دوستت دارم.

از ظاهر شوهرتان تعریف کنید

یکی از راه های نشان دادن علاقه خود به همسرتان تعریف و تمجید از ظاهر اوست. مهم نیست که شکم داشته باشی، باز هم زیبا هستی. به جنبه های مثبت بیشتر توجه کنید. تعریف و تمجید شما به او قدرت و انگیزه می دهد تا تمام تلاشش را بکند تا او را برای شما جذاب تر کند.

احترام گذاشتن به نظر مردان از کارهایی که برای مردان انجام دهید

افراد زندگی شما باید نقش مهمی در زندگی شما داشته باشند و افکار آنها بر تصمیمات شما تأثیر بگذارد. پس نظرش را در مورد نحوه انجام کارش از او بخواهید. مثلاً از او بپرسید که چگونه با مدیرش صحبت می کند یا پولش را چگونه خرج می کند. این به همسرتان نشان می دهد که به او اعتماد دارید و برای نظر او ارزش قائل هستید. علاوه بر این، یاد می گیرید که از افکار خود قدردانی کنید.

مرتبط  افسردگی بیکاری و راهکارهایی برای درمان آن

از شوهرتان برای انجام‌دادن کارهای کوچک هم تشکر کنید

اگر شوهرتان بچه ها را به مدرسه یا خرید ببرد از شما تشکر خواهد کرد. ما در مشغله های روزمان گم می شویم و فراموش می کنیم برای چیزهای کوچک از یکدیگر تشکر کنیم. اینها ستایشگرانی هستند که به طرف مقابل عشق و احترام نشان می دهند. قدردانی شما همچنین نشان می دهد که کوچکترین چیزها را می بینید و از آنها قدردانی می کنید، بنابراین احتمال بیشتری دارد که به درخواست های شما پاسخ مثبت دهند. برای اینکه خانه خود را بهتر کنید، مقاله را ببینید تا مردم را با این کالا خوشحال کنید.

بغل کردن از کارهایی که برای مردان انجام دهید

در حالی که داروهای خوراکی در زنان مؤثرتر هستند، داروهای موضعی در مردان مؤثرتر هستند. به عنوان مثال، وقتی از طرف همسرتان «دوستت دارم» را می شنوید، برای مدت طولانی خوشحال خواهید شد، اما برای مردان، در آغوش گرفتن اهمیت بیشتری دارد. پس در صورت نیاز او را بزرگ در آغوش بگیرید. نیازی به گفتن یک کلمه نیست، اعمال شما به او نشان می دهد که چقدر دوستش دارید. تحقیقات نشان می دهد که در آغوش گرفتن باید حداقل ۷ ثانیه طول بکشد تا موثر باشد.

به نگرانی‌هایش گوش دهید

مردها دوست ندارند در مورد نگرانی ها و ترس های خود صحبت کنند، بنابراین این شما هستید که به آنها انگیزه دهید. فضای امنی برای شریک زندگی خود ایجاد کنید تا بتواند بدون نظارت خود را ابراز کند. سعی نکنید مشکل را حل کنید، فقط به آن گوش دهید. این به او نشان می‌دهد که شما او را ضعیف خطاب نمی‌کنید و به او اجازه می‌دهد بدون قضاوت حرف‌های خود را بیان کند.

مرتبط  چگونه با ترس‌های خود روبه‌رو شویم؟

منبع: سایت تپناز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا