دکوراسیون داخلی

یک بار برای همیشه به آشپزخانه خود نظم دهید

سازماندهی و سازماندهی آشپزخانه را می توان فرآیندی مستمر دانست که در طول زمان دستخوش تحولات و تغییرات بسیاری می شود. دلتا در این مقاله با شماست تا به شما ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه بدهد.

ایده هایی برای نظم دهی آشپزخانه

این ایده ها شامل تغییر از اشیاء متحرک به تغییر در روش ها و روش های سازماندهی است.

ظرف‌های شیشه‌ای را به‌عنوان دکور استفاده کنید

یکی دیگر از روش های هوشمندانه برای نگهداری ظروف غذای خشک این است که شیشه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آنها به عنوان قطعات برجسته در آشپزخانه خود استفاده کنید. برای این کار کافی است طرحی را انتخاب کنید و با استفاده از ظروف خود آن را در آشپزخانه اجرا کنید.

وسایل داخل انبار را با برچسب، مشخص کنید

استفاده از برچسب های ساده برای شیشه ها و بطری های مختلف می تواند تفاوت زیادی در سازماندهی آشپزخانه شما ایجاد کند. برای ثابت نگه داشتن همه چیز، حتی چیزهایی را که فکر می کنید نباید حذف شوند، بررسی کنید. روی بطری ها برچسب بزنید و آشپزخانه را منظم و یکنواخت کنید.

مرتبط  ۸ قانون طلایی انتخاب پرده لوکس برای خانه

یک سبد به وسایل بهداشتی‌تان اختصاص دهید

ذخیره سازی در کمدها و فضای زیر سینک را می توان تا حد امکان مدیریت و سازماندهی کرد. برای نظم دادن به کابینت زیر سینک می توانید از یک سبد کوچک که به داخل درب کابینت متصل شده استفاده کنید و آن را آویزان کنید.

 

چای و وسایل مربوط به آن را در یک کشو چیدمان کنید

توصیه های هوشمندانه ای برای عاشقان چای داریم. با انتخاب یک کابینت چای مجزا می توانید تمام چای کیسه ای و چای کیسه ای، چای کیسه ای، فنجان مخصوص یا هر چیزی که مربوط به چای و قهوه باشد را جدا و مرتب نگه دارید.

استفاده از دیوار خالی به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی از ایده هایی برای نظم دهی آشپزخانه

وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه می شود، باید بدانید که فضا بسیار مهم است. پس اگر فضای کافی برای وسایل خود ندارید، می توانید با کمک ایده های زیبا و متفاوت، از دیوار خالی آشپزخانه خود برای آویزان کردن برخی وسایل به دیوار استفاده کنید.

مرکز فرماندهی آشپزخانه را در جایی پنهان قرار دهید

مرکز سفارش آشپزخانه در واقع جایی است که تقویم خانوادگی، اوراق و نامه های مهم، صورتحساب ها و موارد دیگر در آن ذخیره می شود. برای نظم بخشیدن به آشپزخانه، توصیه می کنیم این وسایل را در مکانی مخفی نگه دارید.

دیوار خالی آشپزخانه را با تخته پر کنید

اگر یک دیوار خالی در آشپزخانه شما وجود دارد که متعلق به شما نیست، می توانید آن را با تخته گچی یا رنگ مشکی پر کنید. این سایت می تواند برای یادداشت های مختلفی مانند لیست خرید، برنامه غذایی و هر چیز دیگری که ممکن است فراموش کنید مفید باشد.

مرتبط  با این روتختی اتاق‌خواب خود را به کاخ سلطنتی تبدیل کنید

استفاده از سینی روی کانتر از ایده هایی برای نظم دهی آشپزخانه

اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پیشخوان آشپزخانه خود را در کابینت‌های آشپزخانه ایرانی خالی و بی‌صدا نگه دارند، اما این کاشی‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در طراحی آشپزخانه شما داشته باشند. یک نکته مهم در اینجا این است که استفاده از این فضا باید ثابت باشد.

در فرورفتگی‌های کابینت‌ها از سبدهای متحرک استفاده کنید

امروزه فروشگاه های لوازم خانگی انواع سبدهایی را به فروش می رسانند که برای گوشه ها و فضای کمد استفاده نشده انتخابی عالی هستند. هنگام خرید این سبد بهتر است مدل سیار و چرخشی را انتخاب کنید تا بتوانید به تمامی اقلام موجود در سبد دسترسی داشته باشید.

برای نظم دهی کشوها از ایده هایی برای نظم دهی آشپزخانه

در بیشتر موارد، قرار دادن تمام درب های آشپزخانه و بسیاری از چیزهای دیگر در کشو بسیار راحت و بدون زحمت است، اما اگر می خواهید به نظم بخشیدن به آشپزخانه فکر کنید، باید همه کشوها را جداگانه مرتب و مدیریت کنید. فاصله

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا