بهداشت و سلامت

برای لاغری چای سبز را این موقع بخورید!

اگر معمولاً دوست دارید چای بنوشید، هر زمان می تواند زمان خوبی برای نوشیدن چای مورد علاقه شما باشد. با این حال، اگر می خواهید از چای مورد علاقه خود بهره بیشتری ببرید و شب ها پس از نوشیدن آن خوب بخوابید، نوشیدن آن انتخاب مناسبی است. این چای سبز برای شماست. در این مقاله از مجله اینترنتی دلتا به شما می گوییم چه زمانی بهتر است چای سبز بنوشید.

فواید نوشیدن چای سبز

مطالعات نشان داده است که چای سبز در پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی عروقی مفید است و دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی، ضد ویروسی و تقویت کننده سیستم ایمنی است. این نوشیدنی همچنین باعث کاهش کلسترول می شود. فواید چای سبز استفاده منظم و طولانی مدت است که غیر معمول نیست.

بهترین زمان نوشیدن چای سبز چه موقع است؟

چای سبز یک نوشیدنی عالی برای شروع روز است. کافئین موجود در این نوشیدنی کافی است تا انرژی لازم برای شروع روز را به شما بدهد. برخلاف قهوه، چای سبز حاوی L-theanine است، اسید آمینه ای که از افزایش کافئین جلوگیری می کند و انرژی را برای ساعت ها ثابت نگه می دارد. به عبارت دیگر، چای سبز می تواند از خواب جلوگیری کند

مرتبط  شگفت‌انگیزترین فواید طالبی

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن

اگر دلیل شما برای نوشیدن چای سبز کاهش وزن است، بهترین زمان برای نوشیدن یک یا دو فنجان چای سبز قبل از شروع تمرین روزانه است. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن چای سبز 90 دقیقه قبل از تمرین به میزان قابل توجهی چربی سوزی را افزایش می دهد. برای افزایش اثر، می توانید از آب داغ برای پخت و پز و سوزاندن طولانی نیز استفاده کنید.

آیا باید قبل یا بعد از غذا، چای سبز نوشید؟

برای دریافت بیشتر مواد مغذی از چای سبز، بهتر است آن را قبل از غذا بنوشید. نوشیدن چای سبز بعد از غذا از جذب آهن غذا جلوگیری می کند، اما طبق تحقیقات، نوشیدن چای سبز با معده خالی توصیه نمی شود. اگر مشکل معده و کبد دارید بهتر است این دمنوش را بعد از غذا میل کنید و حتما در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

آیا نوشیدن چای سبز قبل و بعد از ورزش کردن، ایده جالبی است؟

نوشیدن چای سبز قبل و بعد از ورزش فواید خود را دارد. نوشیدن یک فنجان چای سبز قبل از تمرین می تواند به کاهش وزن، افزایش انرژی و تمرکز کمک کند، در حالی که نوشیدن آن بعد از تمرین می تواند به ریکاوری و ریکاوری بدن شما کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا