دکوراسیون داخلی

نکات مهم برای بسته‌بندی و جمع کردن لباس‌های زمستانی

اگر بلد باشید لباس های زمستانی بپوشید، لباس های بهاری و تابستانی شما سرگرم کننده تر خواهد بود و همه چیز را سریع و آسان پیدا خواهید کرد. در این مطلب در مورد نکات مهم جمع آوری و نگهداری لباس های زمستانی صحبت می کنیم. مطمئنی؟ خانه های امروزی فضای کافی برای نگهداری و نگهداری لباس های تابستانی و زمستانی در کنار هم ندارند. برای اینکه خانه خود را مرتب نگه دارید، باید نحوه نگهداری و جمع آوری لباس ها را بدانید. اگر نکات اصلی جمع آوری لباس در زمستان را بدانید، فضای خوبی که متعلق به شماست را لغو می کنید و لباس های شما در C بهاره هستند. فصل. لباس های تابستانی مرتب تر هستند. از طرف دیگر، توده های سنگ با هم نمی روند.

۱. کمدتان را خالی کنید

خالی‌کردن کمد

برای خرید لباس های زمستانی وقت بگذارید. باید بدانید که این کار به این زودی ها تمام نمی شود. بنابراین، اگر تنها هستید یا وقت ندارید، این کار را نکنید. لباس ها را یکی یکی از کمد بیرون بیاورید و به سه دسته تقسیم کنید:

  • تعمیر، شستشوی عمومی و نگهداری لباس های نیازمند تعمیر.
  • نمایندگی؛ آنها دیگر لباس های نو و سالم نمی پوشند، بلکه به دیگران می دهند.
  • تداوم؛ لباس هایی که فرسوده می شوند و زمستان آینده دوباره به آن نیاز دارید.

بنابراین، ابتدا باید درک کنید که در کمد لباس شما چه اتفاقی می افتد و تغییر قابل توجهی به آن بدهید. حتی اگر بزرگترین گنجه دنیا را دارید، باز هم ایده خوبی است که آن را هر فصل امتحان کنید و فهرستی منظم و دقیق تهیه کنید.

توصیه‌ای درباره لباس‌های تقدیمی

امروزه اپلیکیشن هایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند لباس های نو یا دست دوم بفروشید. اگر نمی خواهید به خیریه کمک مالی کنید، این گزینه را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که لباس اهدایی باید تمیز و مناسب باشد. بنابراین اگر لباس‌هایتان پاره یا فرسوده است، از خط اهدا صرفنظر کنید.

مرتبط  آسان و سریع یک ساعت دیواری بسازید +ویدیو

۲. لباس‌ها را برای رفتن به خواب زمستانی آماده کنید

تا کردن لباس‌های زمستانی

لباس هایی که نیاز به ترمیم دارند باید در مرحله اول جدا شده و شسته شوند. برای هماهنگی ارسال کنید مراقب لباس های دائمی باشید. آنها تمیز و مرتب هستند اما باید بررسی شوند. چرا؟ جیب آنها را چک کنید و ببینید آیا چیزی در آنها باقی مانده است یا خیر. کد را بررسی کنید

به یاد داشته باشید که ما همیشه آنقدر خوش شانس نیستیم که پول در جیب خود داشته باشیم. بسیاری از شکلات ها و آب نبات های ناخواسته فضای زیادی در جیب ما می گیرند و باید از شر آنها خلاص شویم. اینها می توانند لباس ها را تمیز کنند. کفش ها و چکمه ها نیز باید تمیز شوند و در شرایط خوبی نگهداری شوند. بهتر است آنها را داخل آن قرار دهید و برای زمستان آینده بپیچید.

توجه به لباس‌های ظریف و حساس

لباس بافتنی آویزان نکنید. لباس‌ها را تا کنید و زیر لباس‌های دیگر در کمد یا پارچه‌ای قرار دهید. مقداری روی آن قرار دهید. به یاد داشته باشید که برای شستن لباس ها نیز قوانینی وجود دارد. به آرامی لباس خود را بیرون بیاورید تا هوا بین پارچه ها باشد.

۳. زمستانی‌ها را در جایی به جز کمد اصلی منتقل کنید

جای مناسب برای نگهداری لباس‌های زمستانی

اکنون زمان پوشیدن لباس های زمستانی است. گزینه های زیادی پیش روی شماست. سازمان دهنده چمدان پلاستیکی یا پارچه ای. (سازمان دهنده نسخه جدید کیف قدیمی است.) برگزار کننده ها توسط کارشناسان توصیه می شوند. یک چمدان یا سبد با درهای متعدد

اگر یک چمدان بزرگ برای نگهداری لباس ارسال می کنید. شما باید همه چیز را حمل کنید، بنابراین در پاییز این ژاکت را خواهید گرفت. شما باید با انبوهی از لباس های سنگین دست و پنجه نرم کنید، از یک جعبه پلاستیکی متوسط ​​استفاده کنید. اگر لباس‌ها را در آنجا نگهداری می‌کنید، جعبه‌ها را به وضوح برای هر موردی که در آن قرار دارد برچسب بزنید.

مرتبط  با پوست تخم مرغ دکوری شیک بسازید +ویدیو

اگر در زیرزمین، کمد یا مکان‌های دیگر انبار دارید، ذخیره‌سازی فصلی را انتخاب کنید. لباس های زمستانی خود را برای تابستان کنار بگذارید. بهار در حال گذر را به یک کمدی زمستانی هدایت کنید.

استفاده از ژل سیلیکا

از ژل سیلیکون بر روی جعبه یا سازمان دهنده خود استفاده کنید. آنها رطوبت را جذب می کنند و از خشک شدن بد لباس جلوگیری می کنند. این ژل ها از لباس های زمستانی در برابر سرما و بو محافظت می کنند.

یادتان باشد که اگر لباس های زمستانی را بی احتیاطی بخرید، اکنون، اما وقتی فصل زمستان فرا می رسد، پس از چند ماه باید آن ها را از دور خارج کنید. بیا تو مشکلی پیش میاد بنابراین به یاد داشته باشید که هنگام بسته بندی تمیز و تمیز باشید.

این نوعی ژل سیلیکا است.

۴. لباس‌های مجلسی و خزدار را آویزان کنید

آویزان‌کردن لباس‌های زمستانی حساس

کت ها و کاپشن ها را در کیسه های پارچه ای نگهداری و آویزان کنید (پارچه بهتر از پلاستیک است). البته اگر جنس این لباس ها نخی یا بافت حساسی نباشد استفاده از کیسه پلاستیکی کار سختی نیست

یادتان باشد که اینها لباس های حساس و البته لباس های دیگر هستند. لباس های زمستانی. گرد و غبار را وسط نگذارید. آنها را در مکان های گرد و غبار قرار ندهید. همچنین مراقب نور باشید. برخی از پارچه ها در نور شدید رنگ خود را از دست می دهند. بنابراین این سوال در هنگام بررسی نکات جمع آوری و بسته بندی لباس های زمستانی بسیار مهم است.

۵. حواستان به فضای زیر تخت باشد

استفاده از فضای زیر تخت

زیر تخت بهترین مکان برای نگهداری لباس های زمستانی است. کیف، لباس یا وسایل دیگر را زیر تخت قرار دهید. این موقعیت آرامش اتاق را به هم نمی زند. اگر وقتتان کم است، می توانید در انتخاب تخت از ابتدا خلاقیت به خرج دهید.

برخی از تخت ها طوری طراحی شده اند که می توان از فضای زیر آنها به عنوان کمد استفاده کرد. مدل های شگفت انگیز این تخت ها در بازار موجود است. اگر چیزی آماده ندارید، مدل مناسب را پیدا کنید و از نجار بخواهید آن را برای شما بسازد. همچنین هوا از زیر تخت وجود دارد و به همین دلیل محل مناسبی برای پوشیدن لباس است.

مرتبط  با سبد پلاستیکی مبل زیبا بسازید +ویدیو

۶. لباس‌های پُف‌دار را کم‌حجم کنید

وکیوم‌کردن لباس‌های پف‌دار

در فصل زمستان، ژاکت های پفکی و پفی محبوب هستند. این لباس سایز بزرگ در روزهای سرد شما را گرم نگه می دارد. با بسته بندی لباس های زمستانی این محبوبیت از بین می رود. گذاشتن آنها در کمد و دفتر خاطرات کار آسانی نیست. حجم و فضای زیادی دارند.

راه حل چیست؟ از جاروبرقی استفاده کنید و این لباس را تا حد امکان خیس کنید. جاروبرقی بدون آسیب رساندن به پارچه، موها را از روی لباس جدا می کند. کیسه های جاروبرقی نیز گزینه خوبی هستند.

این کیسه ها برای نگهداری لباس ها طراحی شده اند و می توانید هوا را با جاروبرقی خارج کنید. بنابراین این کیسه ها را بخرید، لباس های خود را داخل آن قرار دهید و سپس این کیسه ها را جاروبرقی بکشید تا صاف بخوابند و فضای زیادی را اشغال نکنند.

کیسه های جاروبرقی برای لباس.

۷. به ساختار کمدهایتان دقت کنید

تقسیم‌بندی درست کمد لباس‌ها برای استفاده بهینه

قبل از خرید یا اجاره خانه، همیشه به کمدها توجه کنید. ببینید چه اتاق هایی دارید. وقتی برای خرید کمد می روید، توجه داشته باشید که چگونه می توانید لباس های خود را به بهترین شکل در آن جا دهید. به عنوان مثال کفش های پاشنه بلند به فضای زیادی نیاز دارند. اگر نمی خواهید آنها را به صورت عمودی در کمد قرار دهید، باید با قرار دادن کفش ها در جعبه های معمولی کفش، فضا را مدیریت کنید.

در آخر

سعی کرده‌ایم نکاتی را برای جمع‌آوری و بسته‌بندی لباس‌های زمستانی ارائه کنیم، کم کم باید برای خواب زمستانی لباس گرم بفرستید. برای لباس های زیبا و جذاب پس! آیا راهنمایی یا توصیه دیگری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید؟ ما منتظرت هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا