دکوراسیون داخلی

لکه سوختگی مبل با این روش تمیز می‌شود!

پرتاب خاکستر سیگار یا دود سیگار روی مبل می تواند مبل را لکه دار کند یا پارچه را سوراخ کند. نگران نباشید، بسیاری از این موارد را می توان با درمان های ساده از بین برد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به نحوه پاک کردن لکه های سوخته روی مبل می پردازیم.

پاک کردن لکه سوختگی از مبل

راه های مختلف برای رفع سوختگی سیگار روی مبل را با ما توضیح خواهیم داد.

برطرف کردن جای سوختگی سیگار روی مبل

اگر دود سیگار روی تخت شما بد نیست و به پارچه آسیب نمی رساند یکی از روش های زیر را دنبال کنید.

شستشو با گلیسیرین

مقدار مساوی گلیسیرین را با آب مخلوط کرده و پارچه را خیس کنید. پارچه ای را روی ناحیه آسیب دیده بگذارید و آن را تا زمانی که کاملا خیس شود نگه دارید. محلول گلیسیرین را چند ساعت روی زخم بگذارید سپس با پارچه دیگری پاک کنید و با آب بشویید. ویدیو را تماشا کنید تا فقط با یک لیوان آب شمع درست کنید و خانه خود را زیبا کنید.

شستشو با جوش شیرین از نکات پاک کردن لکه سوختگی از مبل

کمی آب به جوش شیرین اضافه کنید تا آرد درست شود. روی بینی را با جوش شیرین بپوشانید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. محل سوختگی را تخلیه کرده و با یک پارچه مرطوب خشک کنید. چراغ را خاموش کنید تا کاملا بسوزد.

مرتبط  ۷ وسیله‌ای که انرژی منفی به خانه‌ می‌آورند

شستشو با مایع پاک کننده

به آرامی برس را روی فندک بچرخانید تا خاکستر از روی مبل پاک شود. آب حمام را در ته سیگار بریزید و با یک پارچه تمیز بمالید تا ماده سوزاننده حل شود. با توجه به برچسب مراقبت مبل، آن را بشویید و بگذارید در دمای اتاق خشک شود. در صورت پاره شدن پارچه مبل می توان آن را در ماشین لباسشویی شست.

شستشو با براکس از نکات پاک کردن لکه سوختگی از مبل

یک قاشق چای خوری براکس را در 2 فنجان آب گرم مخلوط کنید. محلول به دست آمده را با یک تکه پارچه روی محل سوختگی بمالید تا کاملا جذب شود. جای سوختگی را با یک پارچه خشک پاک کنید. ناحیه آسیب دیده را با آب تمیز بشویید و با پارچه خشک کنید.

پونا: پائه پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا