دکوراسیون داخلی

راهکارهایی برای روشن‌تر کردن خانه‌های کوچک

روشنایی خانه های کوچک و کم نور امروزی یک چالش است. با این حال، نورپردازی مناسب نه تنها نور کافی را به خانه می دهد، بلکه خانه را بزرگتر نشان می دهد. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله راه حل های ساده ای را ارائه می کند.

نورپردازی خانه‌های کوچک

گاهی اوقات چند تغییر کوچک نه تنها می تواند تغییر بزرگی در خانه شما ایجاد کند، بلکه می تواند ظاهر آن را کاملاً تغییر دهد. گاهی اوقات بهتر است با چند راهکار ساده و نورپردازی مناسب کمپینگ خود را زیباتر و جذاب تر جلوه دهید تا اینکه انرژی خود را برای سازماندهی وسایل و خرید وسایل غیر ضروری هدر دهید. صنعت مد و دکور راه حل های ساده و جالبی برای حل این مشکل ارائه کرده است.

چراغ‌های خطی را در دکور منزل خود استفاده کنید

آویزهای خطی برای اتصال به منبع برق و چراغ های مختلف طراحی شده اند. این نورپردازی برای گاراژها بسیار راحت و محبوب است. در اتاق خاصی از خانه که به بیشترین نور نیاز دارد، با این روش نورپردازی می شود.

استفاده بیشتر از نور طبیعی

بهترین راه برای روشن کردن یک خانه کوچک حذف دیوارهای غیر ضروری و استفاده از نور طبیعی بیشتر است برای این کار می توانید به جای گچ تخته در خانه از پارتیشن یا دیوارهای شیشه ای استفاده کنید

مرتبط  با فلفل سیاه لباس‌های خود را از کدری نجات دهید

|

هرگز از چراغ‌های آویز بزرگ استفاده نکنید

یک راه عالی برای روشن کردن خانه متحرک استفاده از چراغ های کوچک است. چراغ های آویز بزرگ می توانند یک اتاق کوچک را پر و شلوغ جلوه دهند. در عین حال، لوسترها و چراغ های آویز کوچک می توانند فضای خانه را بدون کاهش نور خروجی گسترش دهند.

یادتان نرود از هالوژن‌های سقفی هم استفاده کنید

بهترین روش نورپردازی برای خانه هایی با سقف کوتاه نصب لامپ های هالوژن در سقف است. این دستگاه نه تنها خانه شما را تا حد ممکن روشن می کند. اما از فضای داخلی کمتری نیز استفاده می کند. برای رسیدن به این هدف، چراغ‌های آویز و رومیزی را ترکیب کنید تا اتاق را متعادل‌تر و جذاب‌تر کنید.

سقف‌های بلند آویزهای ساده را بیشتر منعکس می‌کنند

امروزه بسیاری از ویلاها نه تنها کوچک و قابل حمل هستند، بلکه دارای سقف بلند نیز هستند. با استفاده از میله های بلند و ساده می توانید نه تنها جلوه سقف های بلند را دو چندان کنید، بلکه فضای کوچکی در خانه خود ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا