دکوراسیون داخلی

جدیدترین مدل‌های مبلمان در دکور منزل

جدیدترین مدل مبلمان و مبل 1402 چیست؟ کدام مبل ها جذاب و با کیفیت هستند؟ با ما همراه باشید زیرا در این مقاله مجله اینترنتی بنوان شما را با جدیدترین نوع مبل 1402 که در اروپا و آمریکا بسیار محبوب است آشنا می کنیم.

مبل راحتی چستر یا چسترفیلد

یکی از مبل های جدید 1401 مبل چستر است که طراحی مدرن و شیکی دارد. می توان گفت این مبل هرگز از مد نمی افتد. اگر به دنبال یک مبل راحتی و کلاسیک هستید، مبل چستر انتخاب مناسبی برای شماست. مبل های چستر معمولا از چرم یا پارچه با کیفیت ساخته می شوند. خطوط و دکمه های ظریف روی تخت، جلوه زیبایی را در دکوراسیون منزل به جا می گذارد.

جدیدترین مبلمان منزل مبل راحتی لاوسیت

مبل لاوسیت یکی از مبل های دو نفره است که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. صندلی عشق نوعی مبل مدرن است که 2 نوع مبل دارد و پشتی ندارد. امروزه مبل Loveseat در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و به خصوص در جلوی تلویزیون استفاده می شود. این مبل ها اغلب دارای پارچه های نرمی هستند که باعث می شود برای مدت طولانی روی آنها بنشینید.

مبل راحتی تختخواب‌شو

مبل های تاشو مخصوصا در فضاهای کوچک بسیار کاربردی هستند. اساساً مبل تختخواب شو یک مبل تختخواب شو است که به تخت خواب تبدیل می شود. این مبل بسته به متراژ برای افرادی که روز خود را جلوی تلویزیون می گذرانند نیز مفید خواهد بود.

مرتبط  چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟

مبل راحتی ال شکل

مبل ال شکل یکی از بهترین انواع مبل های مدرن است و این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. قابلیت صرفه جویی در فضای خانه و زیبایی آن، این مبل را به بهترین گزینه مبل تبدیل کرده است. مبل در دسته مبل های مناسب برای نشستن جلوی تلویزیون قرار می گیرد. این مبل به دلیل ظاهری که دارد فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در گوشه ها قرار می گیرد.

جدیدترین مبلمان منزل مبل‌های فانتزی

خلاقیت اولین کلمه برای مبل های انعطاف پذیر است. این مبل ها با تعریف ما از مبل کاملا متفاوت هستند. مبل های منعطف می توانند اشکال یا مواد مختلفی داشته باشند. این تفاوت منجر به آخرین جایگاه آنها در لیست مبلمان 1401 می شود.

مبل نیم‌ست از جدیدترین مبلمان منزل

یکی دیگر از اجناس نیم ست 1401 مبل راحتی است. اگرچه این مبل ها برای فضاهای کوچک طراحی شده اند، اما برای فضاهای دیگر نیز عالی هستند. علاوه بر تلویزیون، با استفاده از چنین مبل راحتی می توانید فضایی دنج و راحت ایجاد کنید. نیم تخت را می توان به طور گسترده در اتاق نشیمن، جلوی تلویزیون، در کتابخانه یا در راهرو استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا