بهداشت و سلامت

ونیر کامپوزیت دندان با شرایط پرداخت اقساط

این روش برای ترمیم دندان و زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و فواید زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال ونیرهای کامپوزیت روی دندان های خود هستند. بسیاری از افرادی که به این روش ترمیم و زیبایی دندان علاقه دارند، پول کافی برای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و زیبایی را ندارند. برای این دسته از افراد گروه آتنا امکان نصب ونیرهای کامپوزیت دندان ارائه شد. همه چیز در مورد کامپوزیت ونیرهای دندانی را در این مقاله بخوانید.

بنابراین اگر به دنبال راهی منحصر به فرد برای صاف کردن دندان های خود هستید اما بودجه ندارید. می توانید از این ست تاج ها به صورت اقساطی بهره مند شوید. در این مقاله در مورد نحوه ترمیم و ترمیم این دندان صحبت خواهیم کرد و مزایا و کاربردهای این روش را در نظر بگیرید.

ونیر کامپوزیت دندان چیست ؟

پروتزهای کامپوزیت روکش یا لایه هایی هستند که از همان مواد دندان شما ساخته شده اند. از این روکش ها برای اصلاح و اصلاح رنگ دندان و یا بازسازی موضعی استفاده می شود.به طور کلی از این روکش ها برای تزئین دهان و دندان و یا اصلاح عیوب استفاده می شود. از نظر روش های درمانی، لایه های روکش را می توان به دو دسته اصلی روکش مستقیم و روکش غیرمستقیم تقسیم کرد.

مرتبط  زمان نگهداری سبزیجات و گوشت در فریزر

اگر می خواهید عیوب جزئی دندان را اصلاح کنید، می توانید از روش روکش مستقیم استفاده کنید. و اگر دندان های شما عیوب عمومی یا اساسی دارد از روش روکش غیر مستقیم استفاده کنید.

کامپوزیت دندان برای چه افرادی مناسب است ؟

ایمپلنت دندان برای اکثر افراد مناسب و مفید است. به خصوص برای کسانی که دندان های نامرتب دارند یا در مسواک زدن دندان های خود مشکل دارند. با استفاده از این روش می توانید دندان های تغییر رنگ داده را حذف کنید یا دندان های پر و شکسته را ترمیم کنید.

اگر موهای شما بلند یا کوتاه و کوتاه است. همچنین می توانید از فن کامپوزیت به صورت اقساطی استفاده کنید. برای رفع این کمبودها، مهم ترین گروهی که از استنشاقی های باکیفیت بهره می برند، گروه دندانپزشکی است. این افراد می توانند پرکردن دندان را دریافت کنند.

مزایای ونیر کامپوزیت اقساطی دندان

در حال حاضر بسیاری از افراد از روش کامپوزیت ونیر برای ترمیم و ترمیم دندان های خود استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده گسترده از این روش توسط افراد مختلف، مزایای فراوان آن است.

هزینه روکش های چینی در کلینیک های زیبایی و دندانپزشکی آتن ارزان و مناسب در نظر گرفته می شود، شما نمی توانید در مورد قیمت و ظاهر تصمیم گیری کنید. . . عوامل زیادی وجود دارد که قیمت لایه 1 را تغییر می دهد.

عوارض و معایب ونیر کامپوزیت دندان

پروتزهای معمولی با بدن انسان سازگاری ندارند، بنابراین یافتن آسیب در آنها غیرممکن است. در واقع مشکلات این روش برای کمک و ترمیم دندان در بسیاری از موارد به نحوه مراقبت و نگهداری برمی گردد. از مهم ترین مشکلات و سختی های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مرتبط  عجیب ترین ترندهای سلامتی چیست؟

شکستن دندان‌های ونیر کامپوزیت شده

شاید یکی از عوارض اصلی این روش را بتوان علت تخریب دندان های پوشیده شده با مینا دانست که به دلیل عدم مراقبت مناسب و نگهداری صحیح از مینای دندان اتفاق می افتد. توصیه های اصلی و اکید دندانپزشکان و متخصصان در این زمینه مراقبت از دندان های پوشیده شده با مینای دندان برای جلوگیری از آسیب هایی مانند شکستگی است که یکی از توصیه های مهم این است که غذاهای سفت و خشک زیاد نخورید. بنابراین اگر این کار را انجام می دهید، بهتر است از عاداتی مانند ترک خوردن تخم مرغ یا جویدن ناخن خودداری کنید، اما اگر روکش کامپوزیت ترک خورد، قابل تعمیر و ترمیم است.

ایجاد حساسیت دمایی

بعد از نصب پشم زیاد روی دندان ممکن است با مشکل گرمازدگی مواجه شوید. در این شرایط تغییرات دما را تجربه خواهید کرد.

این حالت موقتی است و پس از مدتی برطرف می شود. بنابراین پس از قرار دادن روکش کامپوزیت روی دندان از ابزارهای خیلی سرد و گرم استفاده نکنید.

تغییر رنگ ونیر کامپوزیت

یکی از مهم ترین قوانینی که باید بعد از استفاده از این ترکیب روی دندان ها رعایت کنید این است که زیاد ننوشید یا از تنباکو استفاده نکنید. البته بعد از استفاده از این روش نباید زیاد چای یا قهوه بنوشید. پس سعی کنید بعد از نوشیدن این نوع نوشیدنی از مسواک استفاده کنید تا دندان های خود را به درستی تمیز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا