دکوراسیون داخلی

با این رنگ‌ها به خانه خود آرامش ببخشید!

بسیاری از افراد به دنبال رنگی آرام در طراحی داخلی خود هستند. طراحان و دکوراتورهای مجرب کارهای ساده ای مانند باز و بسته کردن فضاها، کاهش و افزایش نور و سایه، تغییر سبک مبلمان و بازی با رنگ ها، آرامش بخشیدن به خانه را انجام می دهند. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان درباره این رنگ ها بیشتر بدانید.

رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون

می توان گفت همه رنگ ها در دکوراسیون منزل به یک اندازه اهمیت دارند، اما رنگ های خاصی به دلیل تاثیر قوی که بر ذهن ما می گذارند، محبوب شده اند. رنگ های نرم کننده در زیورآلات یکی از این رنگ ها است.

رنگ سفید

سفید سلطان رنگ های روشن و روشن است. رنگ سفید با همه رنگ ها به خوبی هماهنگ می شود و خانه شما را روشن و شاد می کند. به دلیل رنگ سفید، می توانید احساس آرامش و آرامش کنید.

رنگ آبی

آبی یکی از آرامش بخش ترین رنگ های تکمیلی است. فقط به آسمان صبح نگاه کن تا بفهمی. در میان طیف های مختلف این رنگ، آبی آسمانی بیشترین احساس آرامش را ایجاد می کند. آبی رنگ اعتماد و دوستی است.

رنگ خاکستری

خاکستری بهترین رنگ خنثی است. هیچ رنگی با خاکستری ناسازگار نیست. علاوه بر این، خاکستری به اندازه چند رنگ دیگر محبوب است. این رنگ به فضای داخلی وقار و تناسب می بخشد.

مرتبط  این پرده شیک را در خانه بدوزید +ویدیو

رنگ لیمویی

اگر می خواهید به دکوراسیون منزل خود رنگ و حال و هوا بدهید، اما رنگ های زرد خنثی و خاکی ندارید، شاید بهتر باشد لیمویی را امتحان کنید. رنگ لیمویی روحیه را بهبود می بخشد. این رنگ که رنگ زردی همه کاره است برای تزیین منزل شما در هر زمان مناسب است.

رنگ کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های گرم است که مناسب هر محیط خانه ای است. راز محبوبیت آن ظرافت و زیبایی این رنگ و هماهنگی کامل آن با قهوه ای است. هنگام تزیین، رنگ های کرم را در لیست رنگ های آرام فراموش نکنید.

رنگ گلبهی

صورتی یکی از زیباترین رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون است و به ویژه برای اتاق خواب توصیه می شود. اگر روح حساس و احساساتی دارید به این رنگ فرصت دهید.

رنگ هلویی

رنگ هلویی گاهی با مرجانی مخلوط می شود. این رنگ بین نارنجی و صورتی است و در رنگ های روشن می تواند بسیار جذاب و گویا باشد. انرژی و زیبایی نارنجی و لطافت تسکین دهنده صورتی را در لیست رنگ های دکور ما خواهید یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا