بهداشت و سلامت

این مسکن کبد شما را نابود می‌کند!

ژلوفن دارویی از دسته داروهای ضد التهابی غیر کورتیکواستروئیدی است که متأسفانه به طور گسترده به طور مستقل استفاده می شود. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله به بررسی اثرات سلفون بر سلامتی می پردازد.

در فناوری جدید دارویی، تولید دارو به صورت ژل پیشرفت زیادی داشته است. اول اینکه تولید داروها به صورت ژل باعث کاهش عوارض قرص ها و تسریع در جذب دارو می شود. به همین دلیل چند سالی است که قرص سلفون به صورت ژل به فروش می رسد.

عوارض مصرف ژلوفن چیست؟

از عوارض مصرف ژلفین می توان به مشکلات دستگاه گوارش اشاره کرد. یکی از مشکلاتی که در مورد ژلاتین می توان گفت تاثیر آن بر کبد است. از آنجایی که این دارو به عنوان یک واکنش در کبد متابولیزه می شود، مصرف بیش از حد آن می تواند بر کبد فشار وارد کند و بر کلیه ها تأثیر بگذارد.

قرص ژلوفن برای چیست؟

این دارو برای نقرس ، نقرس ، درد شدید قاعدگی و درد دندان استفاده می شود. نام ایبوپروفن

موارد منع مصرف ژلوفن

استفاده از سلفون در مواردی که عدم آگاهی ممکن است مشکل ایجاد کند ممنوع است.

افراد مبتلا به آسم نباید از سلفون استفاده کنند. زیرا فشار خون شما افزایش می یابد. همچنین افراد مبتلا به اختلالات خونی مانند هموفیلی و افرادی که مشکلات انعقادی دارند نیز باید از مصرف قرص ژلوفان خودداری کنند. این دارو بر معده تأثیر می گذارد. بنابراین ، اگر افراد زخم معده یا کولیت داشته باشند ، گلفن نیز برای آنها مضر است. از این دارو استفاده کنید. افرادی که به ترکیبات آسپیرین حساس هستند نیز از جمله موارد منع مصرف استفاده از سلفون هستند. دیابتی ها نباید سلفون مصرف کنند زیرا سلفون اثرات ضد دیابتی داروهای آنها را افزایش می دهد و می تواند باعث افت ناگهانی قند خون و شوک شود. سلفون نباید استفاده شود. با دیورتیک ها چون اثر آن را کاهش می دهد. این یک دارو است. . دارو بدون اثری ناپدید شد.

مرتبط  این نوشیدنی تابستانی شما را لاغر می‌کند

افرادی که از بیماری های زیر رنج می برند قبل از مصرف گالوفن به پزشک خود اطلاع دهند.

  • فشار خون بالا
  • انسانها اولین مغز را تشکیل دادند
  • آسم
  • بیماری کبد
  • بیماری های قلبی عروقی
  • بیماری کلیوی
  • دستگاه گوارش

توجه: مطالب موجود در بخش سلامت صرفا جهت اطلاع رسانی است. بنابراین، آنها را نباید به عنوان توصیه های پزشکی حرفه ای در نظر گرفت و نباید جایگزین مشاوره پزشکی برای تشخیص و درمان باشد.

نکته آموزشی: درمان واریس تنها با 1 گوجه فرنگی! در حال خواندن هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا