پارچه و خیاطی

پارچه کرپ باربی و ویژگی های آن

پارچه کرپ نامی آشنا برای خانم ها می باشد.این پارچه پرکاربردترین پارچه ای است که خانم ها برای ساخت لباس های مختلف از آن استفاده می کنند.اما یکی از دلایل محبوبیت و کاربردی بودن این پارچه کیفیت بالای آن است.پارچه کرپ از نظر بافت و طراحی عالی است. تنوع.برای ساخت مدل های مختلف این پارچه از الیاف مختلفی استفاده می شود.بنابراین هر کدام از این پارچه ها که در دسته کرپ قرار می گیرند می توانند شکل و ضخامت خاص خود را داشته باشند.بنابراین خوب است قبل از خرید پارچه کرپ باربی کمی بیشتر بدانید. در ادامه این مقاله به این پارچه می پردازیم.ویژگی ها و تفاوت های آن را با سایر مدل های خزنده بررسی می کنیم.

پارچه کرپ باربی چیست

بیایید با مهم ترین و اساسی ترین سوال در مورد ویژگی های باربی کراپ تاپ شروع کنیم. در پاسخ به این سوال که کرپ باربی چیست، باید گفت که این پارچه یکی از پرفروش ترین انواع پارچه کرپ است. در گذشته برای ساخت این پارچه فقط از پارچه های ابریشمی طبیعی استفاده می شد. الیاف به شکل s ترکیب شده و نخ مناسب برای تشکیل پارچه به دست می آید. اما امروزه از نخ های مختلفی مانند ابریشم مصنوعی یا پشم برای ایجاد سبک های متفاوت و منحصر به فرد این پارچه استفاده می شود. کرپ باربی در مقایسه با سایر مدل های کرپ متوسط ​​است. این پارچه از پنبه و پلی استر ساخته شده است. نتیجه قدرت، نرمی و زیبایی استثنایی است.

می توان گفت این پارچه دو لایه و حتی دو رو دارد. زیرا جلوه ای نرم و مخملی روی پارچه دارد. با این حال، داخل آن صاف و صیقلی است و شبیه ساتن نیمه مات است. در هر صورت، پارچه کرپ باربی به خاطر بازوهای نرمش معروف است. در واقع این ویژگی ها آن را به انتخابی عالی برای سفارشی سازی انواع لباس تبدیل می کند. این پارچه بعد از شستن پوست کنده نمی شود. زیرا الیاف آن تا سال ها کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. خاصیت کشسانی این پارچه مشخص نیست، اما معمولاً از نظر عرض یا طول کشسان است. به همین دلیل می توانید به راحتی از آن برای دوخت لباس های تنگ استفاده کنید.

مرتبط  مزایا و معایب پارچه شانتون نخ مانتویی

با پارچه کرپ باربی چی بدوزیم؟

اگر قصد خرید پارچه کرپ باربی را دارید، باید بدانید که چین، ترکیه و استرالیا مراکز اصلی تولید این پارچه هستند. بسته به برند، ضخامت، محل تولید و نوع الیاف، پارچه کرپ ممکن است قیمت بیشتری یا کمتری داشته باشد. اما به دلیل کاربردی بودن طراحی لباس می توان از هزینه آن چشم پوشی کرد. به خصوص این پارچه دوام بالا و کیفیت جذابی دارد. علاوه بر این، می توانید ظاهری شیک و گران قیمت داشته باشید. اگر هنوز در خرید پارچه کرپ برای باربی تردید دارید یا نمی دانید با چه لباسی می توانید او را بدوزید، این مقاله برای شما مناسب است.

پارچه کرپ باربی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های راحتی است. همانطور که گفته شد این پارچه استحکام متوسطی دارد. اگر از لباس‌های غیررسمی دخترانه اجتناب می‌کنید و این سبک را ترجیح می‌دهید، کرپ باربی پارچه‌ای عالی برای ایجاد یک لباس راحت و بزرگ است. ظاهر زیبای این پارچه جلوه ای صد برابر به لباسی که می پوشید می دهد. کاربرد دیگر این پارچه عمدتاً در ساخت انواع مانتوهای تجاری، رسمی و پالتویی است. با پارچه کرپ مناسب می توانید وارد دنیای بی پایان لباس های مجلسی شوید. البته اگر می خواهید برای تهیه پیراهن پارچه لباس بخرید، پارچه کرپ باربی یک انتخاب عالی است. شلوار و دامن کرپ نیز یکی از بهترین لباس هایی است که می توانید از این پارچه بسازید و در مناسبت های مختلف بپوشید.

قیمت پارچه کرپ باربی

4 ویژگی منحصر به فرد پارچه کرپ باربی

اگر مدل لباس مورد علاقه خود را انتخاب می کنید، اجازه دهید کمی در مورد ویژگی های این پارچه صحبت کنیم. دانستن ابعاد و مشخصات پارچه در انتخاب شما موثر خواهد بود. به دلیل ویژگی های شنل باربی، بسیار کاربردی است و در دسته لباس های کلاسیک قرار می گیرد. یعنی اگر یک کت یا کت ساده با این پارچه باشد، می توانید سال ها از پوشیدن آن لذت ببرید. زیرا لباس های ساده و بادوام هرگز از مد نمی افتند.

مرتبط  پارچه گاباردین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کرپ باربی ایستایی جذابی دارد

پارچه می تواند یک لباس را کاملاً تغییر دهد. به عنوان مثال، یک ژاکت پارچه ای غنی برای یک استایل بسیار رسمی مناسب است. اما اگر پارچه شما متوسط ​​است و کمی آبکی به نظر می رسد، می توانید از آن به سبک کژوال و کژوال استفاده کنید. کرپ باربی کمی آرام است، بنابراین برای شما عالی است. جلوه لطیف و مخملی این پارچه نیز سایه روشن بسیار کمی بر روی لباس ایجاد می کند که به زیبایی آن می افزاید. اگر لازم است استحکام این پارچه را کمی افزایش دهید، افزودن آستر مناسب پارچه شما را پایدارتر می کند.

این پارچه لطیف با پوست شما مهربان است

احساس پارچه در برابر پوست می تواند یکی از مهمترین جنبه های یک پارچه خوب باشد. پارچه کرپ باربی که ظاهری متمایز از داخل و خارج دارد، یکی از زیباترین و راحت ترین پارچه هایی است که می توانید بخرید. این پارچه در داخل مانند ساتن است. در شرایطی که بسیار صیقلی، صاف و لغزنده است. الیاف باکیفیت به کار رفته در آن نه تنها پوست شما را تغذیه می کند بلکه از بروز آلرژی نیز جلوگیری می کند. اگر به دنبال پارچه ای ساده و در عین حال شیک هستید، کرپ باربی را از دست ندهید.


بخوانید: کتانی براق در سایزهای کوچک


به ندرت چروک می شود

یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید لباس های رسمی باید به آن توجه کنید، مقاومت در برابر چروک بودن آن است، اما اگر قرار است از این پارچه برای تهیه کت و شلوار یا کت و شلوار استفاده کنید، مقاومت در برابر چروک بسیار مهم خواهد بود. زیرا اگر لباس اداری یا رسمی شما به سرعت رشد کند، از زیبایی استایل شما کاسته خواهد شد. به همین دلیل، لباس باربیکیو کرپ چین دار انتخاب خوبی برای لباس های رسمی است. می توانید ساعت ها از این پارچه استفاده کنید و نگران چروک شدن آن نباشید و الیاف به کار رفته در آن مشکلی برای اتو کردن شما ایجاد نمی کند.

مرتبط  با 7 پارچه شلواری زنانه پرکاربرد آشنا شوید

خرید پارچه کرپ باربی درجه یک

رنگبندی فوق العاده آن را دست کم نگیرید

پارچه های ساده و تک رنگ مناسب برای استایل رسمی معمولا در رنگ های محدود انجام می شود. چه برای مهمانی یا استایل رسمی خود به رنگ های خاصی مانند پاستل یا رنگ های روشن مانند سرخابی نیاز داشته باشید، می توانید رنگ مورد نظر خود را از میان رنگ های زیبای پارچه کرپ باربی بیابید. از آنجایی که پارچه کرپ یکی از بهترین گزینه ها برای ترکیب با سایر پارچه های رسمی مانند پارچه گیپور و پولک است، طیف گسترده رنگ ها می تواند به شما در ایجاد یک لباس زیبا و متفاوت کمک کند.

منبع: https : //recovo .co /blog/watch-is-crepe-fabric/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا