پارچه و خیاطی

پارچه کرپ مازراتی مناسب چه فصلی است

حتما نام کرپ مازراتی را در بین انواع پارچه شنیده اید. این پارچه به قدری محبوب است که در پارچه فروشی ها به یکی از لوازم اصلی تبدیل شده است. این پارچه یک تکه پارچه کرپ کوچک است. این پارچه زیبا و بادوام می تواند انتخابی هوشمندانه برای خانم های مدرن باشد. قبل از اینکه ببینید کدام پارچه مازراتی برای هر فصل مناسب است، لازم است کمی در مورد این پارچه زیبا بدانید. در ادامه در مورد نحوه تولید، استفاده، نحوه نگهداری و سایر نکات مهم در مورد این ماده صحبت خواهیم کرد.

پارچه کرپ مازراتی چیست و چگونه تولید می شود؟

همانطور که از نامش پیدا است پارچه کرپ مازراتی زیر مجموعه ای از پارچه کرپ است. در فرآیند تولید آن، از نخ های تابدار استفاده می شود. با انجام فرایندهای شیمیایی و بخصوصی این نخ های تابدار را به پارچه تبدیل می کنند. نتیجه کار پارچه جذاب و با دوامی می شود که دارای ضخامت مناسب، بافت زیبا و تراکمی منحصر به فرد است.

ویژگی هایی که پارچه کرپ مازراتی را متمایز می کند

  • سطح نرم
  • بافت غنی با تراکم بالا
  • عملی و بادوام
  • پایداری عالی
  • عدم آبرفت
  • عدم اتو رفت
  • عدم چروک پذیری
  • مهارت در طراحی و رنگ
  • خاصیت کشسانی
  • رنگ ثابت
  • دوخت خوب در m
  • گرمای مطبوع

بیشتر بخوانید: پارچه داغ مازراتی چیست؟


بافت پارچه کرپ مازراتی

لباس‌های مازراتی در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی گرم و غلیظ هستند، برخی نازک هستند، اما به طور کلی نرمی این محصول را با لمس آن احساس خواهید کرد. سطح این ماده ظاهری عالی و حتی دانه بندی کمی دارد. اگر مواد مازراتی را بین دو انگشت نگه دارید متوجه تراکم و ضخامت این ماده خواهید شد.

مرتبط  انواع پارچه ضد آب و ترفند دوخت آنها + عکس

ایستایی بی نظیر

پارچه کرپ مازراتی خوش فرم به دلیل پایداری بالا برای دوخت انواع مدل ها مناسب است. مد خاص و طرح های خاص که نیاز به پارچه های خاص دارد. همچنین بهترین گزینه برای دوخت لباس رسمی محسوب می شود.

بدون آبرفت

یکی دیگر از ویژگی های لباس مازراتی سایز ثابت آن پس از شستشو است. هیچ لکه ای روی این پارچه وجود ندارد پس نگران آن نباشید.

بدون اتو رفت

لازم به ذکر است که برخی از پارچه ها در زیر اتو جمع می شوند. این می تواند انتخاب بدی برای سازنده باشد. پارچه کرپ مازراتی این ویژگی را ندارد و سایز پشت سبد را تغییر نمی دهد.

عدم چروک پذیری

چین و چروک یکی از دلایل ناراضی بودن خانم ها از لباس هایشان است. مخصوصا در مهمانی ها اگر لباس هایتان چروک باشد ظاهر جذابی ندارند. پارچه کرپ مازراتی این مشکل را به خوبی حل می کند. این پارچه ریزش نمی کند و تا آخرین ثانیه مهمانی اندام شما را به بهترین شکل حفظ می کند.

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

تنوع در طرح و رنگ

یکی دیگر از ویژگی های جذاب لباس ما، پالت رنگی کامل است. این سبک به این پارچه اجازه می دهد تا تمام سلیقه ها و نیازها را برآورده کند. اما تنوع لباس ها به رنگ آن محدود نمی شود. پارچه کرپ مازراتی نیز طراحی متفاوتی دارد. پس اگر از علاقه مندان به پارچه های طرح دار هستید می توانید برای خرید به فروشگاه پوشاک مازراتی مراجعه کنید.

خاصیت کشسانی پارچه کرپ مازراتی

اگر از پارچه کرپ مازراتی استفاده کرده باشید، متوجه کشسانی آن خواهید شد. خاصیت ارتجاعی پارچه مازراتی به کیفیت آن بستگی دارد. این ویژگی باعث می شود در لباس راحت باشید. همچنین کار شما را عالی می کند.

ثابت بودن رنگ

ویژگی مثبت هر پارچه ای ثبات رنگ آن است این عملکرد باعث می شود که لباس های مورد نظر در طولانی مدت کیفیت خود را از دست ندهند خبر خوب برای ما و شما این است که پارچه زیبای مازراتی نیز این ویژگی را دارد و Solid Color نام دارد.

مرتبط  همه‌چیز درباره پارچه توئید؛ کاربردها و مراقبت از این پارچه ماندنی

خوش دوخت و فرم پذیر بودن

مهمترین قسمت پارچه کرپ مازراتی ما روکش جذاب آن است. اگر سعی کنید این پارچه را فقط یک بار بدوزید، متوجه نحوه صحیح دوخت خواهید شد. از طرفی این پارچه می تواند برای هر کمد جذابی باشد. دلیل آن سازگاری این پارچه است.

گرمای مطبوع

پارچه مازراتی به دلیل تراکم و تراکم پذیری بالا از نشت هوا جلوگیری می کند. این باعث می شود این پارچه برای روزهای سرد سال مناسب باشد.

کاربرد پارچه کرپ مازراتی

بسته به جنس و کیفیت پارچه، کاربرد آن متفاوت است. پارچه کرپ کاربردی و جذاب مازراتی برای دوخت انواع لباس های رسمی، کت های رسمی، کت و دامن های شیک و همچنین شلوار استفاده می شود. این پارچه مستحکم و بادوام مطمئنا برای سال های آینده مهمان کمد شما خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که این پارچه یکی از آن پارچه هایی است که ثبات بالایی دارد. این باعث می شود برای دوخت مدل های برهنه ای که برای آن پارچه نیاز داشتید مناسب نباشد.

پارچه کرپ مازراتی برای استفاده در چه فصلی مناسب است؟

کرپ مازراتی پارچه ای است که در دنیای مد و در بین خانه های مد بسیار محبوب است. در ویترین مغازه ها می توانید لباس هایی از این پارچه را در تمام فصول مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مازراتی ضخیم ترین و متراکم ترین نوع پارچه کرپ است. این ضخامت به این معنی است که در فصول سرد سال بیشترین پارچه های کرپ را می بینیم. اما می توانید این پارچه جذاب را در روزهای سرد بهاری مانند ابتدای فروردین نیز بپوشید. پس می توانید این پارچه را در لیست پارچه های مناسب عید و اعیاد ملی قرار دهید.

چه عواملی عمر پارچه کرپ مازراتی را بیشتر می کند؟

همه ما می دانیم که روش های نگهداری، شستشو و اتو روی عمر مواد تاثیر می گذارد. بنابراین، دانستن این موارد برای اطمینان از کیفیت مواد در دراز مدت، خوب است.

مرتبط  با انواع پارچه دورس آشنا شوید

خرید پارچه مازراتی مانتویی

نکات مهم برای بهبود عمر سایت شما

  • از لمس و مالش پارچه با اجسام زبر خودداری کنید
  • اجتناب از شستشوی طولانی
  • با آب گرم در دمای حدود 35 درجه بشویید.
  • از شوینده ملایم و بدون آنزیم استفاده کنید
  • لباس پوشیدن را متوقف کنید
  • از آویزان کردن لباس ها در زیر نور مستقیم خورشید اجتناب کنید
  • روی حرارت زیاد اتو نکنید.
  • اگر لباس آهن است، اتو پشت لباس است
  • از یک پارچه متوسط ​​تمیز برای اتو کردن استفاده کنید

انواع پارچه کرپ مازراتی

لاستیک های مازراتی انواع مختلفی دارند. شما می توانید مدل خود را با توجه به آب و هوا و پارچه مورد نظر خود انتخاب کنید. با هم دو مدل از پرفروش ترین مدل تخت خواب مازراتی را بررسی خواهیم کرد. دو لباسی که در بالا به آنها اشاره شد محبوب ترین و پرفروش ترین لباس ها هستند.

  • کراکر Maserati Kenzo
  • گرم Maserati Crepe

خواص پارچه های ذکر شده متفاوت است و البته کاربرد یکسان نیست. در ادامه به اختصار در مورد هر یک از دو نوع شی صحبت خواهیم کرد.

کرپ مازراتی کنزو

یکی از محبوب ترین زیرگروه های مازراتی، کنزو فابریک است. این پارچه پرفروش به دلیل کیفیت و دوام بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است. بافت و مواد اولیه این پارچه از کیفیت بسیار بالا و درجه یک می باشد. پارچه های کنزو به گرمی مورد استقبال طراحان و برندهای لباس در سراسر جهان قرار می گیرد. این نوع پارچه در دو نوع خشن و نرم تولید و به بازار عرضه می شود.

کرپ مازراتی گرم بالا

غنا، الیاف مرغوب و بافت این پارچه آن را به یکی از پرفروش ترین پارچه ها تبدیل کرده است. پارچه گرم مازراتی ضخیم تر و ضخیم تر از سایر مجموعه های پارچه مازراتی است. این پارچه زیبا و پرطرفدار بافتی نرم و کمی بافت دارد. اگر پارچه گرم مازراتی با پرده های بلند ترکیب شود، به عنوان یک ژاکت زیبا عمل می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا