دکوراسیون داخلی

نکاتی جذاب درباره روسری ابریشم؛ این اکسسوری جذاب در دنیای مد را بشناسید

بسیاری از پوشاک و اقلام در دنیای پوشاک و پوشاک برای رفع نیازهای خاص ساخته می شوند. شلوارهای ساق برای گرم نگه داشتن پاها ساخته شده اند و به بخشی فراموش نشدنی از دنیای مد تبدیل شده اند. کلاه ها از باران و آفتاب محافظت می کنند و به تدریج به بخش مهمی از برخی از سبک ها تبدیل می شوند. اما در حال حاضر، صرف نظر از مقوله حجاب، چیزهایی مانند روسری ابریشمی نیز وجود دارد که برای تزیین در دنیا استفاده می شود نه کشورهای مسلمان. در این مقاله به بررسی تاریخچه این روسری های زیبا می پردازیم.

تاریخچه روسری ابریشم ؛ مجلل، زیبا و لطیف

مجسمه فرشته‌ای با سوداریم در رُم، ایتالیا

در این سالها، نفرتیتی ملکه مشهور مصر لباسی ساده به تن داشت. نام این پارچه ها سوداریوم است. Sudarium یک کلمه لاتین به معنای پارچه ای است که عرق را جذب می کند، استفاده از ماسک را می توان در 230 سال قبل از میلاد مشاهده کرد. در آن زمان سربازان امپراتور چن چنگ (امپراتور چنگ) از ماسک های مخصوصی برای نشان دادن درجه و مقام خود استفاده می کردند. رنگ و شکل شنل می تواند نمادی از موقعیت هر سرباز باشد.

من تا به حال در مورد ماسک ها صحبت کرده ام، اما این شنل در معرض دید جهانیان قرار گرفت. جهان. قرن 17. سربازان کروات (مردم کرواسی) که از درجه بالایی برخوردار بودند، یک پارچه ابریشمی کوچک به گردن خود می انداختند. سربازان پایین از پارچه نخی برای پوشاندن گردن خود استفاده می کردند.

مرتبط  این سبزه زیبا را برای عید نوروز بکارید! +ویدیو

لودویگ بتهوون و اضافه‌کردن عنصری جدید به دنیای مد

بتهوون با روسری ابریشمی دور گردن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال 1810، لودویگ بتهوون، نوازنده مشهور، روسری ابریشمی کوچک را وارد دنیای مد کرد. البته همانطور که در بالا ذکر شد این روسری ها در صفوف سربازان چینی و کرواسی برای پوشاندن سر و… .

ملکه ویکتوریا و رواج روسری ابریشمی

سال ها پس از بتهوون، در حدود سال 1837، ملکه ویکتوریا از روسری ابریشمی به سبک خود استفاده کرد و این الگوی روسری را به نمادی از موقعیت تبدیل کرد. در واقع، روسری های ابریشمی به عنصری از سبک اشراف تبدیل شد ابریشم پارچه ای گران قیمت و با ارزش است در سال های اخیر تولید آن گران تر و کار فشرده تر از الان بود بنابراین، واضح است که چنین پارچه های گران قیمت و ظریفی برای کمد لباس آقازاده ها نیست

روسری ابریشمی برند هرمس در سال ۱۹۳۷ میلادی

این پیشرفت ادامه یافت تا زمانی که هرمس (هرمس) یا به قول فرانسوی ها هرمس (حرف \”e\” در فرانسوی تلفظ نمی شود) در زمینه ای که به دلیل تولید محصولات لوکس شناخته می شود ظاهر شد. کالاهای لوکس چیست؟ عطر، لباس، کالاهای چرمی و غیره. همه اینها گران و با کیفیت بود. او در سال 1937 اولین روسری ابریشمی واقعا مجلل جهان را طراحی و ساخت. این روسری از ابریشم وارداتی از چین بافته شده و توسط Robert Dumas یکی از طراحان معروف برند هرمس طراحی شده است. این طرح LE CARRÉ SQUARE نام دارد و ابریشم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

با معرفی برند هرمس و تولید روسری های ابریشمی، گسترش آنها در دنیا بیشتر دیده شد و خانم ها روسری به سر کردند. به عنوان پوشش سر یا گردن شاهد رشد و توسعه خوب این مد بوده است.

مرتبط  مراقب اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی باشید

بهترین روسری های ابریشمی را ببینید.

افراد مشهور و استفاده از روسری ابریشمی

آدری هپبورن با روسری ابریشمی

به عنوان مثال، آدری هپبورن (آدری هپبورن)، بازیگر مشهور بریتانیایی، لباس های ابریشمی زیادی به تن داشت. او معتقد بود پوشیدن روسری ابریشمی به او احساس زنانگی و زیبایی می دهد. افراد مشهور از پارچه های ابریشمی استفاده می کنند و این باعث می شود لباس ها شیک تر شوند. برای مثال، گریس کلی، بازیگر مشهور و همسر پادشاه موناکو، در سال 1956 دست شکسته خود را با روسری ابریشمی هرمس پوشاند.

گریس کلی و دست شکسته‌ای که با روسری ابریشمی هرمس بسته است

برند هرمس از جزئیات و مهارت بالایی برای ساخت روسری های ابریشمی استفاده کرده است. به عنوان مثال، هر روسری ابریشم از 250 پیله ابریشم ساخته شده است. طراحی و ساخت این مانتوهای هرمس تقریباً 18 ماه طول می کشد. طرح های روسری ابریشمی دست ساز هستند و تقریباً شش ماه طول می کشد تا تکمیل شوند. روسری های ابریشمی فقط به ظاهر شما جذابیت می بخشد. در اوایل دهه 70، طرح های دستمال ابریشمی رایج شد، آنها جالب، بسیار غیر معمول و رنگ های آنها شگفت انگیز بودند.

دستمال های هرمس را ببینید.

جولی کریستی، هنرپیشه زن با روسری ابریشمی در دهه ۱۹۷۰ میلادی

روند استفاده از روسری ابریشمی بعد از دهه ۱۹۷۰ میلادی

در دهه هشتاد، روسری های ابریشمی کمی از مد افتادند، اما نه به این معنا که از مد افتاده بودند. در سال 2003، یکی از مشهورترین طراحان مد جهان، الکساندر مک کوئین، هنگام ارائه طرح های خود در نمایشگاه بهار و تابستان خود از روسری های ابریشمی بسیار استفاده کرد. این روسری ابریشمی که دوباره ظاهر شده است دوباره نظرها را به خود جلب کرده است. امروزه در دنیای مد می توانید نشانه هایی از این روسری ها را در سبک های مختلف ببینید.

مرتبط  ۷ ایده طلایی برای بلندتر نشان دادن سقف خانه
روسری ابریشمی در فشن‌شوی ۲۰۱۸ با حضور برندهای معروف

جدیدترین مدل های شال و روسری را ببینید

در آخر

پارچه ابریشمی نرم و زیبا است. حضور آن در دنیای مد ابدی است و می تواند استایل همه را خوب جلوه دهد. آیا شما از طرفداران این غذاها هستید؟ وقتی چنین روسری می پوشید چه احساسی دارید؟ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا