روانشناسی

چگونه با افراد بد دهان و فحاش برخورد کنیم؟

اگر با کسی هستید و او مدام به شما و دیگران بدگویی می کند، برای شما جالب نیست. در این مقاله از مجله اینترنتی دلتا نحوه برخورد با افراد بی ادب و بی احترامی توضیح داده شده است.

نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

اگر در خانواده خود والدین یا شریک زندگی یا فرزندی دارید که نمی توانید از او مراقبت کنید، اگر دهان بدی داشته باشد چگونه با او رفتار می کنید؟

مواجهه یا نادیده گرفتن

اگر در سوپرمارکت هستید و شما را لاغر یا چاق خطاب می کنند و دیگران را مسخره می کنند، می توانید از آنها بپرسید که آیا وزن من اهمیت دارد یا خیر. اما اکثر این افراد پاسخ قابل قبولی نمی دهند و عقب نشینی می کنند. نادیده گرفتن این نوع افراد و پاسخگویی به آنها بهترین راه حل است. شما مجبور نیستید دوباره در زندگی خود با این افراد ملاقات کنید، بنابراین یا احساس بدی دارید یا از توهین آنها جلوگیری می کنید.

درک کردن و همدلی، نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

نشان دادن همدلی و درک برای افراد بی ادب مستلزم درک دلیل بی ادبی آن شخص است. او ممکن است در زندگی شخصی خود با موقعیت های دشواری روبرو شود یا در محل کار غرق در مشکلات شود. اگر بتوانید نشان دهید که مبارزه آنها را درک می کنید و به آن اهمیت می دهید، ممکن است در مبارزه خود احساس ارتباط بیشتری داشته باشند و کمتر احساس تنهایی کنند. برای شناخت بهتر خود، ویژگی های یک زن شایسته چیست؟ بازرسی

مرتبط  چرا این روزها زیاد عصبانی می‌شویم؟

پذیرفتن انتقاد و خاتمه دادن به بحث

با توجه به رفتار عصبی و پرخاشگرانه ای که اغلب افراد بی ادب از خود نشان می دهند و حساسیت آنها نسبت به مسائل مختلف، باید در برخورد با آنها مراقب باشیم. معمولا نسبت به همه چیز انتقاد دارند و معمولا همه چیز را خیلی دوست دارند. اگر انتقادی شنیدید، می توانید آن را بپذیرید و بگذارید آرام شود یا می توانید نادیده بگیرید و پاسخ ندهید. آنها اغلب منتظر یک واکنش جدید هستند تا دوباره روشن شود و به آنها یا اطرافیانشان بگویند که در ذهنشان چه می گذرد.

اعتراض و برخورد، نحوه برخورد با افراد بد دهان و فحاش

اگر اجازه دهید و با مردم روبرو نشوید، رفتار بی ادبانه می تواند مانند یک بیماری گسترش یابد. رفتار بی ادبانه می تواند به راحتی منجر به بی ادبی بیشتر شود و سپس بی نظمی و رفتار بد به وجود بیاید. به راحتی می توان دید که چگونه اتفاق می افتد. یک راننده بی ادب با شما ارتباط برقرار می کند و باعث ناراحتی و ناراحتی شما می شود.

مهربانی در برابر بی‌ادبی و ‌بد دهانی

اجازه ندهید افراد بی ادب به شما واکنش مشابهی نشان دهند. یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر بی ادبی و نگرش های منفی این است که دوستانه و مثبت اندیش باشید. این به طرف مقابل فرصتی می دهد تا آرام شود و رفتار خود را با شما تنظیم کند. شفقت می تواند یک پادزهر عالی باشد.

شوخ طبعی برای خنثی سازی یک فرد ‌بد دهان

یک فرد بی ادب و زشت می تواند برای خود و دیگران استرس و اضطراب ایجاد کند. شاید آنها همیشه به این دلیل رفتار می کنند که از آنچه تجربه می کنند، می بینند یا می شنوند عصبانی یا ناراحت هستند. اما باید به خاطر داشته باشید که طنز می تواند حواس پرتی و کاهش دهنده استرس باشد و هر کسی می تواند استرس را فراموش کند و بخندد.

مرتبط  تفاوت دلبستگی با وابستگی در روابط عاشقانه چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا