معرفی بهترین ها

“”راهنمای جامع برای یافتن بهترین روانکاو در تهران: آدرس‌ها و خدمات تخصصی روانشناسی””

لیست بهترین مراکز روانکاوی در تهران

1.مرکز مشاوره و روانشناسی ذهن آرا

اداره مرکزی (چتکندان): تهران – چتکندان – خیابان جلفا. – خیابان خاویان غربی. – نیستند. 58 – مرکز مشاوره سلامت روان حوره : 02126722140 – 02126722144 و پل سادار – روبروی مترو سادار – شروع خیابان سیمیاری – بند 72 – طبقه همکف – اتاق 2 – موسسه روانشناسی هاله شماره تماس: 021910101819 -1010191019 30 iczehnara<

مرکز روانشناسی و مشاوره میندرا بهترین روانشناس در تهران. این گروه با داشتن بهترین اساتید روانشناسی و روانپزشکی به شناسایی اختلالات روانی و روانی بر اساس آخرین متدها و تکنیک های روز دنیا می پردازد و اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام می دهد. شایان ذکر است این روانشناس خوش نام در تهران دارای فضایی بزرگ و آراسته است و ضمن تقسیم بندی فضا، هر قسمت به ارائه خدمات روانشناسی اختصاص دارد. در واقع مشتری هنگام دریافت مشاوره و تعیین وقت قبلی با واحد مورد نظر در ارتباط بوده و تمامی مراحل در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می شود. برای بهره مندی از بهترین خدمات روانشناسی و روانکاوی فرصت را از دست ندهید و از توان، تجربه و تخصص این گروه از مشاوران و روانشناسان با تماس با شماره فوق استفاده نمایید.

خدمات کلینیک:

  • روانشناسی کودک: ارزیابی و تشخیص، اختلالات رشد، اختلالات عاطفی، مشکلات رفتاری، آموزش والدین، گفتار درمانی، بازی درمانی و روانشناسی نوجوانان.
  • روانشناسی بالینی: روان درمانی فردی، اضطراب درمانی، افسردگی درمانی، فوبیا درمانی، درمان دوقطبی، فوبیا و اضطراب درمانی، اعتیاد درمانی عملی، روان درمانی اختلالات جنسی، روانکاوی، درمان گروهی اضطراب و روانپزشکی.
  • مشاوره: مشاوره طلاق، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره طلاق و خیانت، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی
  • تست های روانشناسی: تست های روانشناسی، تست های تشخیصی، تست های هوش، تست های خودآگاهی، تست های شناختی و تست های توانایی.
  • مشاوره خارج از دفتر شامل: مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی
  • درمان فناوری شامل: نوروفیدبک و tDCS است
  • بازیابی شناختی شامل: بهبود توجه و حافظه، بهبود حافظه و بهبود خلاقیت است
مرتبط  بهترین مؤسسه مهاجرتی تهران: خدمات، شماره تماس و تاریخچه فعالیت

2.گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوبی میدان کاز – خیابان یازدهم شرقی. – بلوک 3 – بلوک 302 – طبقه 3 – مرکز روانپزشکی ویان شماره تماس: 02126765933 – 02122385718 شماره همراه: 09012884491 – 093> vianclinics@

روزهای کاری شنبه: 0 تا 02:00:00:00:00

کلینیک روانپزشکی ویان یکی از بهترین مراکز روانشناسی و روانپزشکی در تهران می باشد. گروه ویان بهترین کلینیک روانشناسی در تهران متشکل از گروهی از متخصصان و فوق تخصص ها شامل روانشناسان صاحب نام و برگزیده در تمامی رشته ها می باشد. تمامی روانپزشکان و روانشناسان حاضر در این کلینیک دوره های مختلف حرفه ای و تخصصی را گذرانده اند و به همین دلیل بر روانشناسی، روانپزشکی و تمامی امور مربوط به روانپزشکی تسلط کامل دارند. از این رو از ابتدای فعالیت خود توانسته است نیازهای مراجعین را در تمامی زمینه ها برآورده سازد و رضایت آنان را جلب کند و نه آنچه را که می توانند تشخیص و درمان کنند برای بهره مندی از خدمات بی نظیر و نامحدود با این کلینیک های روانپزشکی و روانپزشکی تهران تماس بگیرید. .

خدمات کلینیک:

  • خدمات مشاوره: مشاوره کودک، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره استرس، مشاوره افسردگی، مشاوره وسواس فکری اجباری و خودسنجی

    .

  • درمان اختلالات: درمان اختلال هراس، درمان اختلال دوقطبی، درمان اختلال اضطراب اجتماعی، درمان اختلالات خواب در کودکان، درمان اختلال وسواس فکری عملی، درمان اختلال افسردگی اساسی و درمان بیش فعالی کودکی.
  • کودکان و نوجوانان: اضطراب و افسردگی در کودکان، نحوه مقابله با خشم در کودکان، مراحل رشد گفتار و عزت نفس عاطفی کودکان
  • روان سنجی: آزمون های بالینی و روان سنجی روانشناسی کودک و مدرسه

3.مرکز مشاوره، روانکاوی و روانشناسی فکر بکر

آدرس: تهران – منطقه زرگنده – خ. شریعتی – خ. خلیل پور – خ. 21 – بلوک 5 – مرکز مشاوره و روانشناسی بکر بیکر شماره تماس: 02122623587 – 02122618473 بکر بکر یکی دیگر از مراکز مشاوره مهم در تهران است. این سازمان با هدف ارائه خدمات منحصر به فرد و باکیفیت به افراد دارای مشکلات روحی و روانی شروع به کار کرده و برای این کار از نیروهای متخصص، مجرب و آموزش دیده استفاده می کند. با ارزیابی دقیق وضعیت روحی و روانی بیماران، از روش های موثر و مفید برای درمان بیماران بر اساس استانداردهای علمی روز استفاده کنید. وی خاطرنشان کرد: فکر بکر به عنوان بهترین روانشناس تهرانی از ابتدا تا انتها در کنار بیماران است و با رفع مشکلات و عدم تعادل های موجود زمینه مناسبی را برای بهبود شرایط روحی و روانی برای لذت بردن از زندگی فراهم می کند. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت روانشناسی و روانشناسی تماس بگیرید تا از خدمات بی نظیر و با کیفیت آنها نهایت استفاده را ببرید.

مرتبط  کشف بهترین پانسیون سگ در کرج: آدرس، خدمات و امکانات برتر

خدمات:

  • مشاوره روانشناسی و آموزش روانی شامل: مشاوره روانشناختی، مشکلات خلقی و رفتاری، استرس و اضطراب، اختلالات افسردگی، اختلالات شخصیت، مشکلات جنسی، اعتیاد، ترس ها و فوبیاها، مشکلات تمرکز، مشکلات خواب و وسواس فکری است.
  • مشاوره خانواده شامل: روابط دگرجنس گرا، مشاوره قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، طلاق، خیانت و مسئولیت پذیری است.
  • سبک زندگی و موفقیت شامل: مهارت های ارتباطی، انگیزه و موفقیت و مشاوره تحصیلی
  • مشاوره کودک شامل: تعیین توانایی و سنجش هوش قبل از پرداختن به فعالیت ها، مسائل مربوط به دوران کودکی و رشد است

4.کلینیک روانشناسی و مشاوره روان آگاه

آدرس: تهران – روبروی مترو صادقی – خیابان ولیعصر (عج) – 7 – تو اینجایی. 4 – طبقه پنجم – واحد 9 – شماره درمانگاه : 02144974563 شماره تلفن : 09217006926

برای روانکاوی و روان درمانی دقیق و تخصصی به کلینیک وجدان روانشناسی مراجعه کنید. بهترین روانپزشک در تهران با بیست سال سابقه کار و سابقه کاری شایسته متشکل از تیمی آموزش دیده و مجرب بوده و به صورت روزانه از مراجعین مراقبت می کند. ارائه بهترین خدمات به بیماران با بهترین روانشناسان و مشاوران و تجهیزات مدرن. از آنجایی که تشخیص اولین قدم در تعیین پاسخ و روش های درمانی موثر است، دکتر. فرزانه که ریاست کلینیک روانشناسان را بر عهده دارد، سعی کرد از دانش و تجربه روانشناسان برجسته استفاده کند. برای تشخیص مشکلات روانی مختلف از بهترین و مناسب ترین روش برای بهبود وضعیت بیمار استفاده کنید. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز روانشناسی و روانکاوی در تهران است. مزایای یک محیط بزرگ، مدرن و مجهز. استفاده از ماشین های مدرن و روش های مدرن ذهنی؛ مزایای نظارت مداوم بر وضعیت بیمار و مراقبت های بعدی را می توان توضیح داد. به جمع بیماران راضی کلینیک روانپزشکی تهران بپیوندید و از مشکلات روانی و عاطفی توسط روانشناسان حرفه ای و مجرب رهایی پیدا کنید.

مرتبط  بهترین صرافی‌های معتبر تهران: آدرس و شماره تماس به‌روز‌رسانی‌شده

خدمات:

  • روانشناسی کودک و نوجوان، روانشناسی بالینی، روانکاوی و روان درمانی
  • مشاوره خانواده مشاوره ازدواج مشاوره جنسی (سکس درمانی) و مشاوره طلاق
  • مشاوره تحصیلی، مشاوره کالج و دانشگاه و مشاوره پذیرش، مشاوره آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

سؤالات متداول:

1- هدف اصلی از روانکاوی چیست؟

عموماً در فرآیند روانکاوی، روانشناس وضعیت روانی فرد را بررسی می کند، بیماری ها و ناهنجاری ها را تشخیص می دهد و سپس بر اساس روش ها و راهکارهای موجود اقدامات لازم را انجام می دهد. این برای رفع اختلالات روانی عمل می کند. 2: آیا کودکان به روانکاوی نیاز دارند؟ او باید تحت بررسی و درمان روانشناختی قرار گیرد. تحصیلات وضعیت آموزش حرفه ای و غیره آره، هر چه شرایط روحی و جسمی بیمار شدیدتر باشد. هر چه هزینه روانکاوی بیشتر باشد.

یافتن بهترین روانکاو در تهران می‌تواند مسیری پیچیده و البته بسیار حیاتی باشد، چرا که سلامت روانی از اساسی‌ترین ابعاد زندگی انسان‌هاست. در این راهنما، شما با معتبرترین مراکز روانکاوی و روانشناسی در تهران آشنا خواهید شد، از جمله بررسی تخصص‌ها و خدماتی که هر مرکز ارائه می‌دهد تا بتوانید متناسب با نیازهای خاص خود، بهترین انتخاب را انجام دهید. تهران به عنوان پایتخت کشور دارای تعدادی از روانکاوان مجرب با تخصص‌های مختلف از جمله اضطراب، افسردگی، اختلالات شخصیتی و مشاوره خانواده است. آدرس‌ها و نقشه‌های دقیق این مراکز نیز در این راه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا