پارچه و خیاطی

روش‌های شست‌وشو و نگهداری از لباس‌های پلیسه

خوشبختانه یا متاسفانه شستن و مراقبت از لباس جزء جدایی ناپذیر یک لباسشویی کامل و زیباست. هر چه بیشتر به لباس های خود عشق بورزید، باید بیشتر بدانید که چگونه از آنها مراقبت کنید. در عین حال، نگهداری وسایل تا شده نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در این مقاله به روش های شستن و نگهداری وسایل خشک می پردازیم. با Manomad همراه باشید.

رایج‌ترین روش‌های شست‌وشو و نگهداری از لباس‌های پلیسه چیست؟

عکس از: Oleksii-Dubrovskyi

لباس های چین دار زیبا، ساده و زیبا. بنابراین، احتمالاً از لباس بافتنی زیادی در کمد لباس خود استفاده می کنید و می خواهید دوباره این کار را انجام دهید. این امر نیاز به شستشو و مراقبت از آنها را افزایش می دهد. خبر خوب این است که پارچه های چین دار به طور طبیعی زیبا هستند و مراقبت از آنها بسیار آسان است. برای حفظ این ظاهر جذاب، این اقلام باید به آرامی با یک شوینده ملایم شسته شوند، سپس آویزان شوند تا با احتیاط خشک شوند.

در هنگام شستشو و آبکشی مراقب باشید. ، پارچه را بگیرید یا بکشید. با توجه به آنچه گفته شد، توصیه می کنیم اجناس بافتنی را با دست در آب سرد بدون استفاده از سفید کننده یا سفید کننده مواد بشویید و آنها را در مکانی امن آویزان کنید تا رطوبت به آرامی از بین برود. سپس می‌توانید لباس‌های خیس را با هوا خشک کنید و صبر کنید تا کاملاً خشک شوند.

وقتی لباس‌های تا شده خود را به رخت آویز یا چوب لباسی آویزان می‌کنید، مطمئن شوید که چین‌های اجناس به درستی ردیف شده‌اند. ، ، در غیر این صورت ممکن است به صورت نامنظم خشک شود و ساختار کلی پارچه را تحت تاثیر قرار دهد. توجه داشته باشید، اجتناب از مچاله شدن وسایل در خشک کن ضروری است. در غیر این صورت، چانه ممکن است به طور کامل از بین رفته یا شکسته شود.

مرتبط  همه چیز درباره پارچه سیر ساکر (Seersucker)؛ پارچه بادوام، تنفس‌پذیر و محبوب

روش‌های شست‌وشو و نگهداری از لباس‌های پلیسه با استفاده از ماشین لباسشویی چیست؟

عکس از: Some-Means

ابتدا توصیه می کنیم لباس های مورد علاقه خود را تا حد امکان با دست بشویید. با این حال، در برخی موارد ممکن است لازم باشد برای این کار از ماشین لباسشویی استفاده کنید. در این صورت حتما لباس های تمیز را در کیسه مخصوص شستشو قرار دهید، دستگاه را روشن کنید و از آب سرد استفاده کنید و آخرین شستشو را بشویید. به این ترتیب، لباس‌های خود را تمیز و مرطوب می‌کنید و می‌توانید روکش‌ها را قبل از خشک شدن دوباره مرتب کنید. اگر ماشین لباسشویی شما حالت خاصی (حالت ظریف) برای شستن لباس های ظریف دارد، هنگام شستن لباس های مورد علاقه خود حتما ماشین را در این حالت قرار دهید.

روش آویزان کردن لباس‌های پلیسه

عکس از: Tarzhanova

پس از شستشو با مواد شوینده ملایم، لباس تا شده را روی چوب لباسی آویزان کنید تا در جای امنی خشک شود. قبل از بیرون آمدن از مایو، توصیه می شود چین ها را مرتب کرده و با انگشتان خود به حالت اولیه برگردانید. توجه داشته باشید که وسایل تا شده بسیار مستعد چروک شدن هستند. بنابراین قبل از خشک شدن شاخه ها را به درستی بچینید.

روش اتو کردن لباس‌های پلیسه چیست؟

عکس از: FabrikaCr

وقتی صحبت از روش های شستن و مراقبت از لباس های سجاف می شود، به ناچار موضوع اتو نیز مطرح می شود. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

• اگر دیدید که تاشو باز است، می توانید قبل از اتو کردن، چین لباس را با نخ و سوزن تنظیم کنید. . پارچه را بدوزید و سپس اتو کنید.

مرتبط  پارچه شانل چاپی چیست + 5 ایده استایل زمستانی با این پارچه

• پس از اتمام اتو، بخیه ها را با دقت برش دهید و نخ های اضافی را با دقت از روی لباس بردارید. هنگام انجام این کار مواظب باشید پارچه لباستان کشیده نشود.

دمای اتو را با توجه به نوع پارچه تنظیم کنید و مراقب باشید لباس مورد علاقه تان با اتو نسوزد. br> br>• ابریشم طبیعی یا مصنوعی پارچه باید مرطوب و تا حدی خشک باشد. در نظر داشته باشید که این لباس ها معمولاً نیازی به اتو کشیدن ندارند و حتی پس از شستن هم به خوبی چین و چروک را حفظ می کنند. از بخار استفاده کنید. ابتدا ظروف را اتو کنید، روی لباس ها را با پنبه سفید تمیز بپوشانید و سپس یک اتو داغ روی آن ها قرار دهید.

• برای بهترین نتیجه، پارچه های ظریف تر باید اتو یا اتو شوند.
< br> • اگر به هر دلیلی حوصله شستن لباس هایتان را ندارید، پس از بیرون آوردن لباس ها از کیف، پیشنهاد می کنیم آن ها را خوب تکان دهید و روی کمد آویزان کنید. سپس شیر آب را به مدت 15 دقیقه باز کنید، وان را گرم کنید و لباس ها را در آن قرار دهید تا در معرض بخار قرار گیرند. بعد از نیم ساعت وسایل مورد علاقه خود را از توالت خارج کرده و آنها را کاملاً بشویید.

نکات مهم برای شست‌وشو و نگهداری از لباس‌های پلیسه

عکس از: nata_zhekova

• لباس های آسیب دیده را در صورت امکان با آب سرد و مواد شوینده ملایم بشویید.

• اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، وسایل تا شده را در سبد لباسشویی قرار دهید و ماشین لباسشویی را روی حالت ظریف قرار دهید. به این ترتیب مراحل اضافی پرداخت و نظافت حذف شده و پارچه کاشی آسیبی نمی بیند.

مرتبط  همه‌چیز درباره پارچه حریر؛ انواع، مزایا، معایب و روش‌های مراقبت از این پارچه

• هنگام اتو کردن لباس مورد علاقه، برچسب ها را با دقت بخوانید و دمای اتو را بر اساس آن تنظیم کنید.

• برخی از لباس ها را نباید اتو کرد. پس قبل از هر کاری برچسب لباس را به دقت بخوانید.

• هنگام مقایسه لباس ها، محل قرارگیری روکش ها را در نظر بگیرید.

• لباس های آویزان. با آویزان کردن در یک کمد نامرئی ذخیره کنید. تحت تاثیر فشار کالاهای دیگر. در غیر این صورت، به مرور زمان، چین های لباس ممکن است فرو بریزند و نامناسب به نظر برسند.

• برای محافظت از چین‌های لباس‌های چین‌دار، توصیه می‌کنیم چین‌ها را قبل از قرار دادن در کمد تا کنید. محکم جمع کنید و با موچین یا یک گیره کوچک نگه دارید. بنابراین، سبک لباس ها با گذشت زمان تغییر نمی کند.

• هنگام اتو کردن لباس‌های تمیز می‌توانید چین‌ها را هم بدوزید و بدوزید.

اگر خودتان آن‌ها را گم کرده‌اید، خشک‌شویی‌ها می‌توانند به احیای لباس‌های قدیمی با لکه کمک کنند.

سخن آخر

در این مقاله روش های شستن و نگهداری لباس های تا شده را به شما گفته ایم و به نکات مهم در این زمینه پرداخته ایم. برای شستن و مراقبت از لباس های چروک از چه روش هایی استفاده می کنید؟ آیا تا به حال به طور تصادفی یک لباس چروک را خراب کرده اید؟ خوشحال می شویم نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان در بخش “نظرات کاربران” به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا