پارچه و خیاطی

پارچه مازراتی گرم بالا چیست

احتمالا نام مازراتی گرام بالا را شنیده اید. پارچه مازراتی گرم بالا زیر گروه پارچه های مازراتی و خود پارچه مازراتی زیر گروه پارچه های کرپ است. این پارچه یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت مد است. پارچه کرپ مازراتی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. دلیل این امر استقبال از پارچه کرپ گرم مازراتی و کاربردی بودن و کیفیت بالای این پارچه است. کاربرد و زیبایی این پارچه به حدی است که در این مقاله به تمامی مزایا و ویژگی های پارچه گرم مازراتی می پردازیم.

خلاصه این مطلب

بافت پارچه مازراتی گرم بالا و روش تولید آن

پارچه چای مازراتی تراکم و ضخامت بیشتری نسبت به پارچه های معمولی مازراتی و به طور کلی تمام پارچه های کرپ دارد. به همین دلیل در فصل زمستان گرمای خوبی به شما می دهد. این پارچه با نخ های تار درست می شود. این نخ ها فرآیندهای شیمیایی را طی می کنند و سپس برای بازاریابی آماده می شوند. اگر پارچه کرپ مازراتی گرم بالا را لمس کنید متوجه تراکم بالای این پارچه خواهید شد. تراکم و ضخامت پارچه مازراتی آنقدر زیاد است که می توان گفت ضخیم ترین نوع پارچه کرپ است. پارچه گرم بیرونی مازراتی کمی خشن و خاکستری به نظر می رسد. علاوه بر این، بدون پرز و چروک است.

پارچه کرپ مازراتی گرم بالا برای چه فصلی مناسب است

به طور کلی پارچه کرپ مازراتی محدودیتی برای استفاده در فصول مختلف ندارد. اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این پارچه ضخامت و وزن بیشتری دارد بنابراین بهترین انتخاب برای استفاده در فصل سرد سال خواهد بود. در صورت تهیه و دوخت این پارچه بدون رنگ می توانید برای روزهای بهار و تابستان نیز از آن استفاده کنید.

طریقه شستشوی این پارچه

پارچه گرم مازراتی پس از شستشو جمع نمی شود و این نکته مثبتی برای این پارچه است. اما برای ماندگاری بیشتر این لباس بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • لباس های خود را در آب داغ بشویید.
  • از کشیدن و کشیدن پارچه خودداری کنید.
  • در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • هنگام پهن کردن پارچه، از یک سطح صاف برای جلوگیری از کشیده شدن پارچه استفاده کنید.
  • از یک پارچه تمیز برای اتو کردن استفاده کنید.
  • پشت و جلوی لباس را اتو کنید.
  • آهن با دمای پایین
مرتبط  راهنمای خرید پارچه بارانی و هرچه باید در مورد آن بدانید

ویژگی هایی که پارچه مازراتی گرم بالا را متمایز می کند

در مقاله زیر به بررسی ویژگی های این پارچه محبوب و کاربردی می پردازیم.

رنگ بندی کامل و متنوع پارچه مازراتی گرم بالا

رنگ های این پارچه بسیار روشن است و همه سلیقه ها را پوشش می دهد. پارچه های گرم مازراتی برای همه سنین، سلیقه ها و سبک ها مناسب است. این رنگ با توجه به سلیقه شما برای جشن ها، مهمانی ها، محل کار و … قابل استفاده است.


درباره پارچه کرپ مازراتی بیشتر بدانید. تفاوت پارچه کرپ کنزو با پارچه کرپ مازراتی چیست؟


قابلیت استفاده درتمام فصول

وجه تمایز این پارچه این است که در صورت ترکیب با لایه داخلی می توان از آن در زمستان استفاده کرد و در بهار و عید قابل استفاده است.

کاربردی و مفید بودن پارچه مازراتی گرم بالا

بخش مهمی از کمد لباس یک زن خوب، لباسی با پارچه مازراتی است. بعد از دوخت یک پیراهن زیبا یا حتی یک پیراهن و دامن زیبا، کاربردی بودن این پارچه را خواهید دید.

انعطاف بالا در انتخاب مدل

می توانید از این پارچه جذاب برای اکثر وسایل شیک خود استفاده کنید. با توجه به پایداری منحصر به فرد این پارچه می توان مدل های زیادی را با کمک آن ایجاد کرد.

خوش دوخت بودن پارچه مازراتی گرم بالا

وقتی این پارچه را امتحان کنید، هر خیاطی عاشق آن می شود. راحتی و دوخت عالی این پارچه شگفت انگیز است.

ایستایی بالا

دوام یکی از ویژگی های متمایز کننده این پارچه جذاب است. دلیل این امر تراکم بالای این پارچه است. شما می توانید از این پارچه برای تمامی طرح هایی که نیاز به پایداری بالای پارچه اهردار دارند استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

قیمت پارچه کرپ مازراتی

 

بافتی زیبا و متفاوت اینبار با پارچه گرم بالای مازراتی

کافی است یک بار این پارچه جذاب را لمس کنید. زیبایی و منحصر به فرد بودن آن را کشف خواهید کرد. استایل گرم و نرم لباس مازراتی را مانند هیچ لباس دیگری پیدا نمی کنید.

ماندگاری عالی پارچه مازراتی گرم بالا

کیفیت و ماندگاری پارچه مسراتیگرام را فقط کسانی می توانند تایید کنند که سال هاست از این پارچه استفاده می کنند. آنها به خوبی می دانند که این پارچه به یک جزء قابل اعتماد کمد لباس آنها تبدیل شده است.

کشسانی

پارچه حرارتی مازراتی خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد. این کار باعث بهبود و بهبود نتیجه کار شما پس از دوخت می شود. مخصوصا برای لباس های غیر رسمی که کشش آن مهم و ضروری است.

فاقد اتو رفت و آبرفت

اگر تا به حال نگران آبگرفتگی آهن و پارچه خود بوده اید، پارچه گرم شده مازراتی در بالا این نگرانی را برای همیشه برطرف کرده است. این پارچه در هنگام اتو چروک نمی شود و پس از شستشو جمع نمی شود.

چروک ناپذیر بودن پارچه مازراتی گرم بالا

یکی از دلایلی که لباس گرم مازراتی برای مجالس رسمی و مهمانی های بزرگ در اولویت قرار دارد خاصیت ضد چروک آن است. یکی از دغدغه های خانم ها چروک شدن لباس های آخر مراسم است. نیازی به نگرانی در مورد چاپ مازراتی نیست. شما می توانید تا پایان مراسم به راحتی لباس بپوشید و از زیبایی و لطافت لباس خود مطمئن شوید.

مرتبط  پارچه شانل چاپی چیست + 5 ایده استایل زمستانی با این پارچه

کاربردهای پارچه مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی برای دوخت انواع لباس مناسب است. از این پارچه جذاب می توانید برای مهمانی ها، محل کار و استفاده روزمره استفاده کنید. این پارچه عمدتا برای دوخت کت، شلوار، دامن، لباس و لباس استفاده می شود. می توانید مازراتی را با پارچه های دیگر مخلوط کنید و از این پارچه زیبا به عنوان یک حوله کاربردی استفاده کنید. این نوع پارچه به دلیل ضخامت، کیفیت و کیفیت در صنعت مبلمان نیز استفاده می شود.

راه های تشخیص پارچه مازراتی گرم بالای مرغوب

اگر به دنبال بهترین روکش مازراتی در بازار هستید، خواندن نکات زیر مفید خواهد بود.

تست چروک

پارچه مازراتی مقاومت بسیار کمی در برابر چروک دارد. بنابراین، یکی از راه های شناسایی این پارچه، بررسی چین و چروک است. برای این کار گوشه ای از پارچه را بگیرید و آن را بچرخانید. اگر پارچه پس از رها شدن به سرعت به شکل اولیه خود برگردد و چروک نشود، پارچه اولین تست را پشت سر می گذارد. اما اگر پارچه شما دارای خطوط و چروک است، به این معنی است که کیفیت پارچه پایین است.

تست رنگ

یکی دیگر از نشانه های کیفیت هر پارچه، ماندگاری رنگ آن است. پارچه ای که رنگ دائمی داشته باشد و با شستن کیفیت رنگ خود را از دست ندهد، قطعا ارزشمند است. شما هم باید روی آن حساس باشید. یکی از راه های این کار شستن پارچه قبل از دوخت است. البته این گزینه در زمان خرید وجود ندارد و تنها پس از خرید کالا امکان پذیر است.

در هنگام خرید می توانید کیفیت رنگ کالای خود را با دستمال کاغذی سفید بررسی کنید. برای این کار کافی است یک پارچه سفید را خیس کنید و تا لبه پارچه بکشید. اگر پارچه سفید شما بدون لک است، به شما تبریک می‌گوییم، یک قدم به خرید پارچه مازراتی ایده‌آل نزدیک‌تر شده‌اید. اما اگر رنگ پارچه سفید باشد، ممکن است پارچه مازراتی شما در حین شستشو تغییر رنگ دهد.

 تست استحکام

تست قدرت نیاز به دقت بیشتری نسبت به دو تست قبلی دارد. برای این کار بهتر است پارچه را در دو جهت الیاف تار و پود بررسی کنید. نخ پارچه را با انگشتان خود بگیرید و بکشید. اگر نخ پارچه محکمتر باشد، کیفیت خوب پارچه را نشان می دهد. اما برعکس، اگر الیاف تار و پود به راحتی از هم جدا شوند، این یک نکته منفی برای پارچه شما است.

تست راستای پارچه

تست نرمی پارچه ممکن است کلمه جدیدی برای شما باشد یا در هنگام خرید زیاد به این نکته توجه نکرده باشید. کشش پارچه هنگام برش بسیار مهم است. هنگام برش، همه الگوها باید در یک طرف باشند. این کار از حرکت پارچه در اطراف بدن شما در حین پوشیدن جلوگیری می کند. به اصطلاح برش یک طرف درست پشت لباس شماست. برای این تست باید یک تکه پارچه را باز کنید و لبه های آن را به دقت بررسی کنید. یکی از ویژگی های بارز کیفیت پارچه مازراتی، لبه های صاف و بدون پیچ خوردگی پارچه است.

مرتبط  پارچه کرپ باربی و ویژگی های آن

چه عواملی بر قیمت پارچه مازراتی گرم بالا، تاثیرگذار است

اگر به قیمت پیشنهادی پارچه های مازراتی علاقه مند هستید، نکات زیر مورد توجه شما قرار خواهد گرفت

گرماژ یا تراکم پارچه

به طور کلی، هر چه پارچه سنگین تر باشد، قیمت بالاتری دارد. این کیفیت الیافی است که در ساخت پارچه استفاده می شود.

تنوع رنگ بندی پارچه مازراتی گرم بالا

یکی از راه هایی که خانم ها خرید را آسان می کنند، رنگ پارچه ای است که انتخاب می کنند. به طور کلی هر چه مدل پارچه رنگ بیشتری داشته باشد، گزینه های بیشتری در اختیار مشتری قرار می گیرد. اما باید توجه داشت که هزینه رنگ بندی بیشتر است. بنابراین هر چه رنگ پارچه بیشتر باشد قیمت پارچه بالاتر می رود.

خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک

برند یا کارخانه تولید کننده پارچه

برخی از برندها در میان صدها کارخانه پوشاک برجسته هستند. هر چه برند قدیمی تر و با تجربه تر باشد، کیفیت محصولات این شرکت بالاتر است. بنابراین عاملی که بیشترین تاثیر را در قیمت لباس گرم مازراتی دارد، سازنده آن است.

فروشگاه معتبر و بزرگ

یکی از عواملی که می تواند بر قیمت پارچه تاثیر بگذارد اندازه سفارش مشتری است. همه ما می دانیم که هر چه حجم سفارش برای یک محصول بیشتر باشد، شانس دریافت تخفیف بیشتر است. فروشگاه های بزرگی که مواد اولیه را به صورت فله ذخیره می کنند به طور طبیعی قیمت های پایین تری نسبت به فروشگاه های مواد غذایی دارند. بنابراین یکی از عواملی که می تواند هزینه های شما را کاهش دهد، خرید از یک شرکت پخش داروی بزرگ و مطمئن است.

پارچه مازراتی گرم بالای داخلی یا وارداتی

یکی دیگر از عواملی که به شدت بر قیمت تمام شده پارچه تاثیر می گذارد، داخل یا خارج بودن آن پارچه است. بسته به درآمد کشور و نیاز مشتری، قیمت پارچه تحویلی ممکن است متفاوت باشد.

تشخیص پشت و روی پارچه مازراتی

برای کشش و برش پارچه روی میز کار، تشخیص پارچه مهم است این عمل مستقیماً بر کیفیت و آراستگی کار نهایی شما تأثیر می گذارد راه های زیادی برای شناسایی آن وجود دارد توجه داشته باشید که پارچه های داغ مازراتی فوق به دو دسته ساده و مدل تقسیم می شوند. در نمونه لباس ما کار ما بسیار ساده است اما برای لباس های ساده به دقت و مهارت بیشتری نیاز داریم با هم بررسی خواهیم کرد

|

تشخیص بوسیله ترکی پارچه

یکی از راه های تشخیص پارچه، توجه به چین های آن است. اگر دقت کنید، در طرفین پارچه در سمت ترکی، جزئیاتی به صورت علامت سنجاق وجود دارد. در پارچه کنار سوزن و سختی پارچه وجود دارد. پشت پارچه ما بسیار شبیه به ترکی است که صاف و نرم است.

تشخیص بوسیله بافت پارچه

یکی دیگر از راه های تشخیص جلو و پشت پارچه، استفاده از رویه پارچه است. سطح اجاق گاز مازراتی زبر و دانه دار است. اما قسمت پشتی پارچه از رویه خشن تر است.

منبع: https://shop-happyland.com/blog/what-are-characteristics-of-maserati-fabric/

5/5 – (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا