بهداشت و سلامت

چربی شکمی را با ۶ آبمیوه طبیعی نابود کنید!

قطعاً آبمیوه های خریداری شده در فروشگاه، که اغلب مملو از شکر، طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده هستند، نیستند. بنوان آب میوه های طبیعی را برای کاهش وزن ارائه می دهد.

آب کرفس

آب کنجد نه تنها کم کالری است، بلکه حاوی بیش از 95 درصد آب است. تحقیقات نشان می دهد که انتخاب غذاها و نوشیدنی های کم کالری برای کاهش وزن و کاهش چربی مفید است. آب کرفس منبع عالی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی مفیدی است که به کاهش استرس و مبارزه با التهاب کمک می کند.

آب چغندر

این آب میوه حاوی ترکیبات مفیدی مانند نیترات های غذایی است. نیترات های رژیم غذایی می توانند با گشاد کردن رگ های خونی و افزایش عملکرد و استقامت عضلات به کاهش فشار خون کمک کنند. علاوه بر این، چغندر کامل کالری کم و فیبر بالایی دارد که می تواند به تخلیه معده کمک کند و عاملی برای کنترل وزن باشد.

آب سبزیجات سبز

بادام هندی، خیار، سیب سبز و کرفس سرشار از فیبر، قند کم و آنتی اکسیدان های ضد التهابی هستند. علاوه بر این، این سبزیجات را می توان به راحتی مطابق با سلیقه شما تغییر داد.

آب هندوانه

هندوانه علاوه بر کم کالری بودن، منبع ریزمغذی های مفید برای قلب مانند پتاسیم و آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن، ویتامین های A و C را تقویت می کند، علاوه بر این، آب موجود در آن باعث می شود تا مدت طولانی احساس سیری کنید. خوردن هندوانه به کاهش چربی شکم کمک می کند.

مرتبط  درمان یبوست با ۷ دمنوش گیاهی در خانه

آب هویج

آب هویج یک نوشیدنی غنی از مواد مغذی است که مقدار زیادی ویتامین A و سایر کاروتنوئیدهای سالم را در هر وعده تامین می کند. کاروتنوئیدها رنگدانه های گیاهی هستند که به مقدار زیاد در میوه ها و سبزیجات یافت می شوند.

آب سیب و کلم‌پیچ

آب کلم حاوی حدود 21 گرم فیبر در هر فنجان است. مطالعات نشان داده است که این سبزیجات به تثبیت قند خون بعد از غذا در انسان و حیوان کمک می کنند. سیب همچنین حاوی فیبر و سایر مواد مغذی است.

مطالعات نشان داده است که خوردن آنها با کاهش وزن و بهبود سلامت در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. برای تهیه آب سیب و کلم در خانه کافی است چند برگ کلم و سیب خرد شده را با هم مخلوط کنید. می توانید مواد دیگری مانند کرفس، لیمو، زنجبیل یا هویج را اضافه کنید تا طعم آن تغییر کند و فواید آن افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا