دانستنی

۶ نکته برای انتخاب یک خمیر دندان خوب

خمیردندان خوب نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان دارد. خمیر دندان با کیفیت بالا به کنترل پلاک کمک می کند. سلامت لثه را ارتقا می دهد علاوه بر این، شفافیت یکی از بهترین خواص خمیردندان برای حذف ناخالصی های سطحی و بازگرداندن سفیدی طبیعی دندان ها است. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید

۶ راه برای انتخاب خمیر دندان خوب

برای کسانی که مشکلات دندانی یا لثه ای دارند، انتخاب خمیردندان مناسب می تواند به تمیزی و حفظ سلامت دهان کمک کند. پیدا کردن خمیر دندان مناسب به ترجیحات شخصی مانند طعم و قوام و همچنین اولویت های مراقبت از دندان بستگی دارد.

۱. محتوای فلوراید

به دنبال خمیردندانی باشید که حاوی فلوراید باشد. فلوراید یک ماده معدنی است که به تقویت مینای دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند. اکثر مارک های خمیردندان حاوی فلوراید هستند، اما همیشه مهم است که برچسب آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنجا وجود دارد.

۲. کنترل جرم دندان و سلامت لثه

اگر با ایجاد پلاک روی دندان های خود مشکل دارید، بهترین خمیر دندان برای شما از آن مراقبت می کند. خمیر دندان تارتار از تشکیل پلاک جلوگیری می کند و مکمل های بهداشتی دندان ممکن است حاوی موادی باشند که با التهاب لثه مبارزه کرده یا آن را کاهش می دهند.

مرتبط  ۳ تمرین برای فرم دهی بازوها

۳. خواص سفید کننده

اگر می خواهید دندان های سفیدتری داشته باشید، باید به دنبال خمیردندانی باشید که دارای مزایای سفید کننده باشد. این خمیردندان ها اغلب حاوی مواد شوینده یا سفید کننده های ملایمی هستند که به از بین بردن لکه های سطحی کمک می کند و لبخند شما را درخشان می کند.

۴. رفع حساسیت

اگر دندان های حساسی دارید، خمیر دندانی را انتخاب کنید که برای دندان های حساس ساخته شده است. این نوع خمیردندان ها معمولاً حاوی موادی مانند نیترات پتاسیم یا کلرید استرانسیوم هستند که به کاهش حساسیت دندان و ایجاد تسکین کمک می کند.

۵. طعم و بافت

یک خمیر دندان خوب در طعم های مختلف مانند نعناع یا دارچین یا ترکیبی از میوه های مختلف وجود دارد. طعم دلخواه خود را انتخاب کنید و با آن احساس طراوت کنید. ترکیب خمیردندان را نیز در نظر بگیرید. برخی افراد ژل غلیظ را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر خمیر را ترجیح می دهند.

۶. ترجیحات و نیازهای شخصی

نیازها و ترجیحات دندانپزشکی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر محصولات ارگانیک و طبیعی را ترجیح می دهید، به دنبال محصولات خمیر دندانی باشید که از آنها مراقبت می کند. به همین ترتیب، اگر مشکلات بهداشت دهان و دندان مانند مینای دندان یا خشکی دهان دارید، گزینه‌های خمیردندان زیادی برای رفع این مشکلات وجود دارد. .. معاینه فنی و عمومی دندانپزشکی. مشاوره با دندانپزشک می تواند به شما در انتخاب بهترین خمیر دندان برای نیازهای بهداشت دهان و دندان کمک کند.

مرتبط  ۵ مورد از شهرهای گم شده زیر دریا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا