پارچه و خیاطی

با انواع پارچه فوتر بیشتر آشنا شوید

وقتی صحبت از پارچه های پرطرفدار پاییز و زمستان می شود، پارچه های سیرا به ذهن می رسد. این پارچه با ویژگی های خاص یکی از پرطرفدارترین پارچه های زمستانی و پاییزی است. تنوع رنگ های زیبای این پارچه طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به انواع لباس زیر، موارد استفاده و ویژگی های آنها می پردازیم.

پارچه پا یکی از بهترین و کاربردی ترین پارچه های زمستانی است که می توان از آن برای دوخت بسیاری از لباس های زمستانی استفاده کرد. انواع پارچه فوتر عبارتند از: پارچه فوتر ساده، پارچه فوتر قیچی، پارچه پتویی، پارچه فوتر چاپی، پارچه فوتر دوبل، پارچه فوتر ریز و پارچه فوتر پشمی. سجاف ترک یکی از با کیفیت ترین پارچه ها می باشد. . این پارچه بادوام و ماندگاری بالایی دارد. در نتیجه لباس هایی که با آن دوخته شده اند، طول عمر بالایی دارند. اگر می خواهید برای پاییز لباس بدوزید، پارچه پایه نازک را پیشنهاد می کنیم. پارچه نازک یا تک لایه برای دوخت لباس های مورد نیاز فصل پاییز توصیه می شود. آسترهای فلیس یکی از گرم ترین آسترها هستند. این پارچه با بافت شدید و متراکم خود اجازه ورود هوا را نمی دهد. اگر می خواهید لباس های خیلی گرم بدوزید، بهتر است از آستر پشمی استفاده کنید.

یکی از مدرن ترین انواع فونداسیون کپشن چاپی یا چاپی است. این پارچه برای دوخت لباس های زمستانی با انواع نقش و نگار مناسب است. با این پارچه می توانید انواع ساعت، مانتو، ساعت و … را بدوزید. برای آشنایی بیشتر با پارچه فوتر می توانید این مقاله را بخوانید.

آشنایی با انواع پارچه فوتر

به طور کلی باید بگوییم که پارچه پشمی پارچه ای ضخیم است که با پشم و پلی استر، ویسکوز و پلی استر از الیاف پشم ترکیب می شود. این پارچه ها بر اساس نحوه ساخت پارچه ها و مواد به کار رفته در تولید به انواع مختلفی تقسیم می شوند. پارچه پشمی چگالی بالا و گرم است. این پارچه ها دارای وزن متوسط ​​تا سنگین هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب کنید.

یکی از جذابیت های خرید پشم، طیف وسیع رنگ های زیبا است. این پارچه ها دارای رنگ های جذابی هستند که می توانید برای هر سلیقه ای بهترین را از بین آنها انتخاب کنید. پارچه های پشمی ساده در رنگ های ملایم و خنثی انتخابی عالی برای انواع طرح های کوچک هستند و جالب است بدانید که امروزه علاوه بر پارچه های پشمی ساده، نقش و نگار نیز طراحی، ساخته و ارائه می شود. یکی از ویژگی های این پارچه طراحی عالی آن است. پایداری لباس های ساخته شده از این ماده به صورت ابریشم و کتان است. پارچه های پشمی مختلفی وجود دارد که همگی ویژگی های خاص خود را دارند. پارچه های پشمی و قیمت آنها بر اساس نوع پارچه پشمی تعیین می شود. با این پارچه زیبا و پرکاربرد می توانید انواع لباس های بلند و کوتاه، دامن های بلند و کوتاه، کت و … بدوزید. در ادامه با انواع پارچه پشمی بیشتر آشنا می شویم.


مطلب پیشنهادی: مدل شلوار و ژاکت سایز 10 پلاس + عکس


فوتر پالتویی

یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه آستری که افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند، پارچه آستری است. چنین پایه های پارچه ای معمولاً مقاومت قوی دارند. وزن بلبرینگ فوتر زیاد است. این پارچه تراکم بالایی دارد و یکی از قوی ترین و بادوام ترین پارچه ها به حساب می آید. لایه داخلی عمدتا برای دوخت فوتر استفاده می شود.

مرتبط  روش‌های شست‌وشو و نگهداری از لباس‌های پلیسه

فوتر انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به ایران، ترکیه و ایتالیا اشاره کرد. لازم به ذکر است که پارچه های آستری ترک و ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کفی با کیفیت بالا بادوام و ماندگاری بالایی دارد. از این پارچه می توان انواع مانتوهای کلاسیک و زیبای زنانه و دخترانه را دوخت.

 پارچه فوتر کوبیده

یکی دیگر از انواع پاهای پارچه ای، پاهای بافته شده است. این پارچه از پایداری قوی و مقاومت بالایی برخوردار است. لازم به توضیح است که در تولید این پارچه پارچه پانچ و تا می شود. زیرا تراکم پارچه افزایش می یابد.

وقتی صحبت از ویژگی های ظاهری پوشک بافته می شود، باید گفت که ظاهر این پارچه نسبت به سایر پوشک ها چشمگیرتر است. برخی از پوشک ها با شمع بلندتری ساخته می شوند. این الگو جهت پارچه را ایجاد می کند. اما پوشک های کتک خورده موهای کوتاه و نمدی دارند.

یکی از نکات مهم در مورد پوشک کوبیده این است که هیچ قرص یا قرصی وجود ندارد. اما برخی از مدل های پوشک پارچه ای کوبیده بی کیفیت، نرم و صاف هستند. بنابراین بهتر است یک فروشگاه معتبر پیدا کنید که بتوانید پوشک بافته شده با کیفیت را در آنجا خریداری کنید.

 انتخابی مینیمال با پارچه فوتر ساده

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع کفش، کفش راحتی است. به دلیل رنگ ساده می توان بسیاری از لباس های زمستانی را از این پارچه دوخت. یک کت عابر پیاده زمستانی ساده. این لباس به اندازه واقعی است. نحوه بافت این پارچه تک لا است. سایز این پارچه متوسط ​​تا سنگین است. زیرپایی ساده طراحی شده و از نمد و پایین ساخته شده است. بد نیست بدانید کفش های باکیفیت با استفاده منظم تبدیل به دارو یا دارو نمی شوند.

مرتبط  انواع پارچه لینن را بشناسید

خرید پارچه فوتر پالتویی

آشنایی با انواع فوتر چاپی و پرینت

یکی از جدیدترین انواع پوست، پوست چاپی است. این نوع پارچه زمستانی زیباست و طرح خاصی دارد. طرح های اعمال شده روی این پارچه ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ دیجیتال انجام می شود. یکی از جذابیت های خرید پارچه خز، تنوع طرح و رنگی است که پارچه دارد. این پارچه ها در طرح های زیبا و جذاب هندسی، چکی، گلدار، فانتزی، انتزاعی و … طراحی و ساخته می شوند.

هر سلیقه ای که باشد می توانید پارچه های چرمی را با طرح دلخواه تهیه کنید. البته در مدل لباس های چرمی همرنگ حتما از المان های ساده و مینیمال استفاده کنید; زیرا با این روش سازماندهی استایلی هماهنگ و زیبا به دست می آورید. اگر می خواهید لباس زمستانی با طرح خاصی بدوزید، خرید پارچه چرم چاپی را به شما پیشنهاد می کنیم.

پارچه فوتر دورو

یکی دیگر از انواع پای پرس، پایه پرس دو طرفه پارچه ای است. تهیه این پارچه به دو صورت است. این پارچه در واقع دو رو دارد و می توانید از هر دو رو استفاده کنید. تکنیک ساخت این پارچه زمستانه به این صورت است که از سه نخ یا بیشتر نخ و نخ پود استفاده می شود. این پارچه از اتصال دو لایه پارچه به یکدیگر درست می شود. این پارچه بادوام و همه کاره است.

پارچه فوتر نازک

پارچه سجاف گرم یا نازک نسبت به سایر انواع سجاف سبک تر است. روش تولید این پارچه تک لایه می باشد. از نظر ماندگاری نیز باید بگوییم که این پارچه نسبت به انواع دیگر پارچه های ساق دوام کمتری دارد. بنابراین می توانید از این پارچه برای دوخت انواع لباس با مقاومت سجاف کم استفاده کنید. مثلا اگر قصد ساخت شنل را دارید می توانید از این نوع روکش استفاده کنید. تراکم بافت و ضخامت کم این پارچه امکان استفاده از آن برای دوخت لباس های پاییزی را فراهم می کند.

 فوتر ترک؛ مقاوم و باکیفیت

اگر می خواهید یک پارچه رویه با کیفیت بالا تهیه کنید، پارچه ته چین بهترین انتخاب است. پارچه پا ترک با کیفیت بالا تولید می شود و یکی از پرطرفدارترین انواع پا می باشد. لباس های ساخته شده از این پارچه بادوام هستند. بنابراین می توانید از این پارچه لباس های مقاوم بدوزید.

مرتبط  بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت

پارچه فوتر جناغی؛ زیبا و خاص

پارچه جانکی با بافت منحصر به فرد و طراحی زیبا و شکیل خود گزینه مناسبی برای افراد خاص است. این پارچه دارای طرح های جناغی می باشد. این عناصر این پارچه هندسی را می سازند. سبک جذاب و منحصر به فرد این پارچه آن را به خریدی عالی تبدیل کرده است. اگر در این تخت لباس گرم می خواهید، بهتر است لباس هایتان را باز کنید.

پارچه فوتر پشمی؛ گرم و زمستانه

در تولید پارچه پشمی از قسمت رویی پشم استفاده می شود. این پارچه بسیار ضخیم است، بنابراین برای پوشیدن لباس گرم در زمستان مناسب است. این پارچه از ورود هوای سرد از طریق الیاف متراکم خود جلوگیری می کند. بنابراین انتخاب بسیار خوبی برای روزهای سرد سال به نظر می رسد.

قیمت پارچه فوتر ترک

 سخن آخر

دامن یکی از بهترین و کاربردی ترین لباس ها برای پوشیدن در زمستان و پاییز است. این پارچه در انواع نازک و ضخیم موجود است. با توجه به ضخامت و وزن کفش می توان آن را با انواع لباس های گرم از پاییز تا زمستان استفاده کرد. کت زمستانی عابر پیاده پشمی تراکم بالایی دارد و اجازه عبور هوا را نمی دهد. پس اگر تصمیم به دوخت لباس های خیلی گرم دارید می توانید از این پارچه استفاده کنید.

ما دامن های تک لایه را برای لایه بندی لباس های مناسب فصل پاییز پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که این پارچه تک لایه است برای لباس های خیلی گرم مناسب نیست. به عنوان مثال اگر قصد دوخت یک مانتو پاییزی خنک را دارید می توانید از این مانتو زمستانی استفاده کنید. دامن جناغی با زیبایی زیبا و خاص خود و همچنین طرح های زیبای جناغ مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این پارچه طرحی شیک و زیبا دارد. با این پارچه می توانید انواع کاپشن و مانتو راحت بدوزید.

دامن مدل ساده و زیبا در رنگ های مختلف. شما می توانید هر رنگی را که بخواهید در این لباس پیدا کنید. اگر قصد دوخت لباس زمستانی کوچک را دارید می توانید از یک لباس ساده با رنگ های خنثی و رنگ های خنثی استفاده کنید. کفش های طرح دار یا چاپ شده برای پوشیدن کفش های طرح دار توصیه می شود. این کفش ها با سبک های مختلف در رنگ های زیبا طراحی و ساخته شده اند. به عنوان مثال، شما می توانید انواع طرح های هندسی، گلدار، ساده و مینیمال را در این پارچه پیدا کنید.

منبع: https://www.google.com/search?q=different+انواع+ +footer + پارچه&oq =انواع+انواع+پارچه&aqs =chrome..69i57j33i10i160.11432j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

5/5 – (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا