پارچه و خیاطی

پارچه شانل چاپی چیست + 5 ایده استایل زمستانی با این پارچه

با پیشرفت صنعت مد، در دنیای مدرن با پارچه های زیادی مواجه می شویم. بسیاری از آنها برای مدت طولانی در اطراف بوده اند و برخی تازه وارد این صنعت شده اند. اگر علاقه مند به تحصیل در رشته علوم نساجی هستید، متوجه خواهید شد که دانش نساجی در دنیای امروز چقدر اهمیت دارد. یکی از پارچه هایی که ممکن است با آن آشنا باشید پارچه شانل است. پارچه شانل یک تکه پارچه بافته شده است. طیف وسیعی از پارچه های شانل بسیار زیاد است. یکی از جدیدترین طرح های پارچه شانل، پارچه چاپی شانل است. از این پارچه برای تهیه انواع لباس در فصل زمستان استفاده می شود. در زیر شما را با این پارچه و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید آشنا می کنیم. پس با ما همراه باشید

پارچه شانل چاپی چیست؟

لباس چاپ شانل که با نام شانل پیرنت نیز شناخته می شود، یک لباس ضخیم با طرح چاپ شده است. پارچه بیس ساخت ترکیه است و طرح آن بر روی پارچه داخلی چاپ شده است. لباس های چاپ شده شانل در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و در بازار موجود است. کت و شلوار شانل در اصل یک کت و شلوار توید است و بافت کت و شلوار بسیار متفاوت است. اگر این پارچه را با انگشتان خود لمس کنید متوجه بافت آن خواهید شد.

بافت پارچه شانل چاپی چگونه است؟

شنل چاپی زیر سری شنل بوده و بافتی مشابه دارد. اگرچه بافت این پارچه مشابه پارچه شنل اصلی است، اما تفاوت های کمی دارد. مثلا شنل ها زیاد چاپ می شوند. اما پارچه شنل نرم و انعطاف پذیر بود. به طور کلی می توان گفت که پارچه شنل چاپی شباهت زیادی به پارچه کنفی دارد. جلو و پشت چاپ Chanel با لایه ای ظریف و ظریف پوشانده شده است.


مطلب پیشنهادی: مدل لباس زمستانی زنانه + عکس


ویژگی های پارچه شانل چاپی چیست؟

پارچه کانال چاپی خواص بی نظیری دارد و مخاطبان زیادی دارد. این ویژگی ها مخاطب را متقاعد به خرید این پارچه می کند. در زیر این ویژگی ها را با هم بررسی می کنیم.

مرتبط  پارچه گینگهام چیست؟ ویژگی‌ها، کاربرد و نحوه مراقبت از این پارچه دوست‌داشتنی

مناسب برای روزهای سرد سال

پارچه شانل با بافت ضخیم چاپ می شود بنابراین بیشترین فروش این پارچه مربوط به فصل پاییز و زمستان است برای افزایش گرمای این پارچه می توانید از روش پوشاندن لباس خود استفاده کنید

|

محافظ پوست شما

می توانید تصور کنید که پارچه شانل بافت خشنی دارد اما این تصور کاملا اشتباه است و نکته ای که در مورد پارچه شانل وجود دارد نرم و لطیف بودن آن است. بنابراین به پوست آسیبی نمی رساند و همچنین از پوست محافظت می کند.

دنیایی از رنگ و طرح

پارچه های چاپ شده شانل انواع مختلفی دارند و شما می توانید طرح پارچه خود را با توجه به سلیقه و سبک خود انتخاب کنید.

عدم آبرفت و اتو رفت

پارچه های شانل معمولاً چروک نمی شوند، پس پس از خرید نگران آن نباشید.

عضو وفادار کمد لباس شما

در نظر داشته باشید که تفاوتی که با سایر پارچه ها باعث ثابت ماندن حامیان خانم می شود، کیفیت پارچه است. چرم شانل یکی از بادوام ترین پارچه های موجود در بازار است.

قیمت پارچه شانل بافت پرینت

اتوپذیری آسان پارچه شانل چاپی

پارچه چاپ شانل یکی از پارچه های بدون چروک است. این نکته برای دوخت لباس بسیار مهم است و در ظاهر لباس شما بسیار تاثیر می گذارد. از طرفی این متریال به راحتی اتو می شود و هنگام اتو کردن شما را اذیت نمی کند.

قابل اجرا برای اکثر مدل ها

از پارچه شانل و پارچه چاپی شانل برای دوخت طرح های مختلف استفاده می شود. بنابراین شما می توانید یک مدل را انتخاب کنید. از این پارچه باید در الگوهای دوختی استفاده کرد که نیاز به ریزش زیاد ندارند.

پارچه شانل چاپی با ایستایی متوسط

به عنوان یک قاعده، پارچه با چاپ شانل به عنوان پارچه با تراکم متوسط ​​طبقه بندی می شود. بنابراین می توانید از این پارچه برای مدل هایی استفاده کنید که نیاز به خمیدگی زیاد ندارند و مقاومت بالایی دارند.

مناسب برای افراد مبتدی در خیاطی

دوخت چاپ Chanel بسیار ساده است. حتی اگر دانش و مهارت خیاطی کمی دارید، می توانید با این پارچه کار کنید. این پارچه را فقط یکبار بخرید و بدوزید. وقتی کارتان تمام شد، حتماً دوست دارید این پارچه را بدوزید. در ادامه در مورد نکات اصلی که به شما در مراقبت از این پارچه کمک می کند صحبت خواهیم کرد.

روش دوخت و نگهداری از پارچه شانل چاپی

هنگام دوخت چاپ شانل باید به چند نکته توجه داشت. این نکات به شما کمک می کند تا مراحل دوخت این پارچه را به راحتی طی کنید. بیایید این نکات را با هم بیاموزیم.

  • قبل از دوخت الگو را بکشید. این قسمت سرعت اعمال شما را افزایش می دهد.
  • پارچه را روی یک میز صاف قرار دهید
  • بهتر است طرح را در یک طرف پارچه پهن کنید تا پس از دوخت طرح با پارچه هماهنگ شود.
  • الگو را با سنجاق یا گیره به پارچه بچسبانید. این نکته از حرکت الگو و پارچه شما جلوگیری می کند.
  • از قیچی تیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر پارچه شما کمی ضخیم باشد و از قیچی قدیمی استفاده کنید و به آرامی کار کنید، پارچه شما حجیم و به راحتی دوخت می شود.
  • قبل از دوخت، پارچه را با نخ و سوزن جمع کنید. این کار باعث می شود که هنگام دوخت، دو تکه پارچه شما روی هم نلغزند.
  • روی چرخ خیاطی خود با سرعت متوسط ​​یا حتی کم بدوزید. اگر پارچه کنترل نشود، چرخش سریع ممکن است باعث لرزش ناگهانی پارچه شود.
  • بعد از دوخت لباس ها را با حرارت متوسط ​​بشویید.
  • پس از شستشو ، آنها را روی یک سطح خشک آویزان کنید. صورت زیبا از فرسودگی لباس های شما جلوگیری می کند.
  • لباس ها را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. می تواند رنگ لباس شما را تغییر دهد.
  • پارچه را داخل پتو قرار ندهید و اجازه ندهید لباس با هوا تماس پیدا کند.
مرتبط  با پارچه بافت و دنیای پارچه های بافتنی بیشتر آشنا شوید

5 مدل لباس زمستانی با پارچه شانل چاپی

پارچه شانل چاپ شده پارچه پرکاربرد و پرفروشی است. این فروش در روزهای سرد پاییز و زمستان افزایش می یابد. این پارچه می تواند شما را گرم نگه دارد و استایلی شیک و جذاب به شما بدهد. انواع لباس را می توانید از طریق کانال چاپ درست کنید. در زیر تعدادی از این مدل لباس ها را با هم بررسی می کنیم.

کت های جذاب با پارچه شانل چاپی

مانتو یکی از اجناس پرکاربرد در استایل دخترانه است. این شماره جذاب را می توانید در استایل های مختلف بپوشید. برای یک استایل غیر رسمی، کت خود را با شلوار جین و کفش ورزشی ست کنید. در استایل های کلاسیک کافی است این کاپشن را با شلوار پارچه ای و کفش دانشگاهی ترکیب کنید و از یک کیف ساده و مینیمال در کنار آن استفاده کنید. پارچه پالتو طرح دار بسیار محبوب است و اغلب برای دوخت مانتو استفاده می شود. با این پارچه می توانید مانتو کوتاه، مانتو بلند، کت، مانتو کوتاه و … بدوزید. به سلیقه شما و از زیبایی شنل ها لذت ببرید.

دامن های زیبا و دوست داشتنی

وقتی یک کمد لباس زنانه خوش ساخت پیدا کردید شما به راحتی می توانید مدل های مختلف دامن را فقط با جستجو پیدا کنید، که نشان می دهد اکثر خانم ها دامن دوست دارند. با یک جستجوی ساده می توانید مدل های زیادی از دامن ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. دریافت همه آن برای ما خوشحال کننده است. اما اگر به دنبال یک مدل دامن زیبا و کاربردی برای هوای سرد سال هستید؟ دامن چاپ شده شانل بهترین انتخاب است. این ماده به خوبی با عناصر دیگر هماهنگ می شود. به سبک شما بنابراین می توانید بدون تردید این دامن ها را ست کنید. دامن های دو لایه، ماکسی، شورت و … که با متریال کانالی قابل نصب و دوخت می باشد. کفش پاشنه بلند یکی از بهترین گزینه ها برای دامن های چاپی است.

مرتبط  پارچه کرپ مازراتی مناسب چه فصلی است

خرید پارچه شانل طرحدار مانتویی

وست، انتخاب خانم های شیک پوش

امروزه جلیقه لباسی است که اغلب در ویترین مغازه ها می بینیم. جلیقه ها لباس های کوتاه و بلندی هستند که می توان آن ها را روی بلوز یا تاپ پوشید. جلیقه را می توان یکی از لباس های شیک دنیای مد امروزی دانست. پارچه چاپ شده شانل به دلیل دوام و ظاهری مجلل برای جلیقه های بدون درز مناسب است. می توانید از ماندگاری این لباس نهایت استفاده را ببرید و انواع یقه ها را روی جلیقه خود بپوشید. جلیقه را به راحتی می توانید با کفش های پاشنه بلند، کفش های کتانی، صندل و … ست کنید. بسته به استایل خود می توانید از شلوار جین یا لباس برای شلوار خود استفاده کنید. به طور کلی، قرار دادن جلیقه در کنار کانال چاپ شده بسیار راحت و آسان است.

سارافون های فانتزی و خاص با پارچه شانل چاپی

ساری بدون آستین زنانه یا پیراهن بلند یکی از عناصر ضروری کمد لباس زنانه است. از این سارافون زیبا می توانید برای تولد و اعیاد استفاده کنید. چاپ بهترین پارچه برای ساخت این سارافون شانل در پاییز و زمستان است. با طرح ها و رنگ های منحصر به فرد، چاپ شانل می تواند سارافون و استایل عالی را برای شما ایجاد کند. به سادگی این پیراهن را با چکمه های بلند یا کفش های کتانی ترکیب کنید. سپس زیبایی این سارافون جالب را خواهید فهمید.

شکت های پرطرفدار و هیجان انگیز

اگر به دنبال یک محصول زیبا و شیک برای استفاده روزمره هستید، باید کیف Chanel را امتحان کنید. این تیم انقلابی زیبایی را به استایل شما خواهد آورد، با دیدن نتیجه شگفت زده و خوشحال خواهید شد. Chanel چاپ شده به دلیل کیفیت بالا می تواند به یکی از وفادارترین اعضای کمد لباس شما تبدیل شود. می توانید از کیفیت این پارچه و دوام آن مطمئن باشید. از طرفی این جعبه به راحتی با شانل چاپ شده هماهنگ می شود. استفاده از شلوار و چکمه جاذب کافی است. این ژاکت زیبا را می توانید با شلوار و کفش گشاد یا نیمه گشاد نیز امتحان کنید. تمام این مدل ها را می توان به سلیقه شما با پارچه چاپ شانل پوشید. منبع: http://www.laiamagazine.com/fashion-girls-are-losing-it-over-this-chanel- printed-fabric-flap- bag /

4.5/5 – (20 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا