معرفی بهترین ها

بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟ [شماره تماس]

لیست بهترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی تهران

1.تعمیرگاه تخصصی روشاید سرویس

آدرس: تهران – ستارخان – خیابان شادمر خیابان شادمر – کوچه گل جام – پ 2 – سرویس روشیده
شماره تماس 02126137021 – 02166575710 – 0214441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 020218 – 021441849 – 021441849 – 02126137021 849 127

سرویس رشد با سه دهه سابقه و سابقه چشمگیر در تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی یکی از بهترین مراکز ماشین لباسشویی در تهران می باشد. این مجموعه از یک مرکز تعمیرات بزرگ، مدرن و مجهز با کادری از تعمیرکاران و سرویسکاران ماهر و با تجربه برای بازرسی و تعمیر ماشین لباسشویی بهره می برد. به این ترتیب ایرادات انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک، ماشین لباسشویی دوبل، مینی لباسشویی و … در مدت زمان کوتاهی شناسایی، اصلاح و تعمیر می شود. حضور سریع و به موقع در این محل، عیب یابی استثنایی و استاندارد، عیب یابی و استفاده از لوازم یدکی و تجهیزات اورجینال چیزی است که این کارواش در تهران را متمایز کرده و رضایت مشتریان را تا کنون به همراه داشته است. . جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ادعای عیب یابی، تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی با شماره های فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • نصب، نگهداری و تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • نصب، سرویس و تعمیر سردخانه
  • نصب، سرویس و تعمیر با هم
  • مونتاژ، نگهداری و تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی
  • نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی، اجاق گاز، فر، مایکروفر، تلویزیون و کولر گازی (لوازم جانبی)

قبل از اینکه بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران را معرفی کنیم، مقاله ما در مورد تعمیر تلویزیون در تهران را بخوانید.

مرتبط  بهترین ارتودنسی در تهران کجاست؟ به همراه خدمات + شماره تماس

2.تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی تهران سرویس کاران

آدرس: تهران – شهر گرب – مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کاران تهران تماس: 02122130734 اینستاگرام: tehranservicekaran ایمیل: tehranservicekaran@gmail.com
سرویسکاران تهران بیش از بیست سال سابقه و تجربه تاریخی دارد. یکی از بهترین مراکز عیب یابی و ماشین لباسشویی در تهران. مجموعه ای بی نظیر تعمیرات انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی در غرب تهران واقع شده است و بهترین خدمات را برای بهره مندی از کادر مجرب و کارشناسان تعمیر به مشتریان ارائه می دهد. گفتنی است این گروه از تخصص خود برای تعمیر و نگهداری انواع لوازم الکترونیکی و خانگی با لوازم اورجینال استفاده می کند. بنابراین می توانید از کیفیت خدمات مطمئن باشید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه پروژه های انجام شده و جلب رضایت مشتری به وب سایت tehranservicekaran در اینستاگرام مراجعه کنید.

خدمات:

  • ما تعمیرات انواع مدل ها و برندهای ماشین لباسشویی را انجام می دهیم.
  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر انواع کانتینر و سیستم تهویه مطبوع
  • تعمیر ماشین ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی
  • تعمیر میز گاز، اجاق گاز، اجاق گاز، هود آشپزخانه و اسپرسوساز

3.تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی دکتر آچار

آدرس: تهران – خیابان مرتضوی – بعد از پل نواب – خیابان فرهنگیان – پ. 59

شماره تماس: 02166178763

شماره همراه: 09124573404

دکتر. همچنین Ashar به دلیل بهره مندی از تیم تعمیرات حرفه ای و کارآمد با بازرسان و نیروهای مجرب، در لیست بهترین مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران قرار دارد. این تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی با تجربه ای چشمگیر در کسب و کار نزدیک به دو دهه، تمام تلاش خود را برای بازرسی، تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی و دیجیتال به ویژه ماشین لباسشویی به بهترین نحو به کار بسته است. تمامی کارشناسان این مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران دارای مجوز قانونی از انجمن فنی و حرفه ای کشور بوده و با آگاهی از تمامی مشکلات انواع ماشین لباسشویی متعهد به ارائه خدمات استثنایی به شهروندان تهرانی می باشند. و شهرها. پس فرصت را از دست ندهید و با مشتریان Dr. آشار همیشه راضی است و مشکلات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی شما را حل می کند.

مرتبط  آشنایی با بهترین مراکز فیشیال در غرب تهران (1403) + آدرس و شماره تماس

خدمات:

  • تعمیر، نگهداری و سرویس کلیه ماشین های لباسشویی، ظرفشویی و پکیج
  • عیب یابی، تعمیر و نگهداری یخچال، فریزر، یخچال، مایکروفر و اجاق گازی.
  • تعمیر، تعمیر و سرویس اجاق گاز، اجاق گاز کار، جاروبرقی. کولر و آبگرمکن
  • تعمیر و نگهداری هود، کولر آبی، کولر آبی و قهوه ساز
  • عیب یابی، تعمیر و سرویس قطعات، تلویزیون و سایر لوازم برقی و خانگی

4.تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس

آدرس: تهران – نامی امیر حصور – خیابان اقباتان – ب. 30 – تعمیرگاه لوازم خانگی ثنا سوا

شماره تماس: 02166744296 – 02188407053 – 02177639754 – 02177639754 – 02133331029 موبایل. >

سرویس خرما بهترین در عیب یابی، تعمیر و نگهداری لوازم خانگی قدیمی است. مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران با نزدیک به نیم قرن تجربه و سابقه کاری عالی، دارای کارشناسان تعمیرات و نیروهای خدماتی ماهر و مجرب می باشد. این یک ساخت سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان نزدیک است. از طرفی استفاده از قطعات مرغوب و قطعات اورجینال سطح خدمات این تعمیرگاه را افزایش داده و بیشترین رضایت مشتری را از این تعمیرگاه ماشین لباسشویی و لوازم خانگی شاهد بوده ایم. تجهیزات در تهران. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان درخواست تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی تماس گرفته و با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • عیب یابی و تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • عیب یابی، نگهداری و سرویس ماشین ظرفشویی
  • و همچنین تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر و قطعات کولر گازی

5.مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی دکتر تعمیرکار

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – پل صدر – خیابان ستار کشانی – خیابان غلامرضا کشانی – پ 7 – دکتر مرکز تعمیرات ویژه لوازم خانگی نیم فرکار شماره تماس: 02122827437 – 02156389648 شماره همراه: 0912460126: info@drtamirkar.com

تولید کننده با سابقه عالی در عیب یابی و تعمیر 1 سال بهترین تجربه عیب یابی لوازم خانگی در تعمیر و تعمیر لوازم خانگی به عنوان یکی از مراکز عیب یابی و عیب یابی. در تهران مورد ارزیابی قرار گرفت. این مرکز تخصصی تعمیرات با بهره گیری از توان، تجربه و تخصص مکانیک ها و نیروهای خدماتی حرفه ای و مجرب، تاکنون خدمات بسیار خوبی را به مردم تهران ارائه کرده است. سرعت کار، کیفیت ساخت و استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت اصلی از ویژگی های این تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران است. به طوری که پس از ثبت درخواست، تیم سازنده و سرویس دهنده در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شده و ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی و برقی را تعمیر می کنند. دریغ نکنید و به مشتریان این کارگاه لوازم برقی و لوازم خانگی بپیوندید و از خدمات شخصی، کیفیت و قیمت مناسب بهره مند شوید.

مرتبط  بهترین سالن زیبایی در غرب تهران کجاست؟ معرفی حرفه ای ترین آرایشگاه زنانه غرب (1403)

خدمات:

  • تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی با برندهای مختلف
  • تعمیر پکیج های تهویه مطبوع و گرمایش.
  • تعمیر تلویزیون، سینمای خانگی و سایر تجهیزات صوتی و تصویری
  • تعمیر و نگهداری یخچال فریزر و فریزر مستقیم و کولر آبی
  • تعمیر اجاق گاز و اجاق گاز و اجاق گاز داخلی

سؤالات متداول:

1- دلیل اصلی جابجایی و چرخش ماشین لباسشویی روی زمین چیست؟

معمولاً ماشین لباسشویی به دلیل ناهمواری در کف و قرارگیری نادرست پاها شروع به لرزیدن و غلتیدن می کند. برای رفع مشکل باید پایه های ماشین لباسشویی را با توجه به کف ماشین لباسشویی نگه داشت و تنظیم کرد.

2- آیا امکان عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در منزل وجود دارد؟
< br > بله، در حال حاضر اکثر مراکز عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی را ارائه می دهند. br>
بسته به نوع و شدت مشکل، هزینه عیب یابی، تعمیر و کارکرد ماشین لباسشویی متفاوت است. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را تعیین کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا